رپورتاژ

خرید استلار (XLM) از صرافی بیت ایمن

معرفی ارز دیجیتال استلار (XLM) و آموزش نحوه خرید استلار از صرافی بیت ایمن (Bitimen)

در دنیای گسترده ارز دیجیتال با توجه به تعدد بالای رمز ارزها، شباهت های بسیاری بین برخی از آن ها پیدا می شود. اگر از اهداف اصلی ارزهای دیجیتال که تمرکز زدایی و حذف واسطه ها و ایجاد شفافیت در کنار افزایش سرعت و امنیت و سهولت پرداخت ها با هزینه کمتر می باشد بگذریم، هر پروژه ویژگی های خاص خود را دارد. دو نمونه از ارزهای دیجیتالی که ویژگی های آن ها شباهت زیادی به هم دارند، استلار (XLM) و ریپل (XRP) هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از این رمز ارزها یعنی استلار آشنا کنیم و درباره خرید استلار از صرافی بیت ایمن کمی گپ بزنیم.

image1 - خرید استلار (XLM) از صرافی بیت ایمن

آشنایی با استلار (Stellar) و ارز دیجیتال آن 

استلار یک شبکه انتقال ارزش و دارایی به صورت متن باز و غیرمتمرکز است که عملکردی مشابه ریپل دارد. هر دو این شبکه ها با نهادهای مالی و بانکی در ارتباط هستند و سیستم آن ها را ارتقا می بخشند. اکثر پروژه های دیجیتال مرتبط با بلاک چین قصد دارند مشکلی را رفع کنند و به مردم سراسر جهان خدمات ارزنده ای ارائه کنند. استلار یکی از این پروژه ها می باشد که با هدف سهولت انجام تراکنش ها با سرعت بالا و کارمزد کمتر، در فضایی امن و مطمئن به نام بلاک چین به وجود آمده است. همکاری استلار با بانک ها در زمینه تبدیل واحدهای ارزی به یک دیگر قابل توجه می باشد. به طور مثال شما مقداری دلار را با کمک شبکه استلار به دوست خود می دهید. دوست شما، معادل مبلغ ارسالی شما را به یورو دریافت می کند. به همین منظور، دیگر نیازی به دریافت دلار و تبدیل دستی آن به یورو نمی باشد. پس استلار کاربردی مفید در سیستم های بانکی و پرداختی دارد. با استفاده از شبکه استلار، محدودیت هایی نظیر ساعت اداری، مجوزها و هماهنگی های متعدد و مراجعه به نهادهای مربوطه نمی باشد.

لومن (XLM)

استلار برای پرداخت های درون شبکه ای خود از ارز دیجیتال لومن استفاده می کند. لومن در بازار کریپتوکارنسی با نماد XLM نشان داده می شود. کاربران بازار ارز دیجیتال در ایران معمولا آن را با همان نام استلار می شناسند. محبوبیت لومن در ایران و کشورهای آسیایی زیاد است و پیش بینی می شود که در آینده بر میزان این محبوبیت افزوده شود.

image2 - خرید استلار (XLM) از صرافی بیت ایمن

قیمت استلار چقدر است؟

استلار در زمان نوشتن این بخش از مقاله ۰.۲۶ دلار قیمت داشته است. ممکن است زمانی که شما این مقاله را مطالعه می کنید قیمت استلار تغییر کرده باشد. به همین جهت برای اطلاع از قیمت لحظه ای استلار، می توانید به صفحه اصلی سایت صرافی بیت ایمن مراجعه کنید. در این صفحه می توانید قیمت استلار و ۲۸ ارز دیجیتال دیگر از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) را به صورت تومانی و دلاری مشاهده کنید. قیمت استلار در مقایسه با ۲۴ ساعت و ۱ هفته گذشته، به ترتیب ۳.۴۲% کاهش و ۰.۹% افزایش داشته است. اکثر تحلیل گران معتبر برای استلار آینده ای روشن را متصور می شوند.

بالاترین قیمت استلار یا به اصطلاح ATH آن، حدود ۰.۸ دلار بوده است. این مبلغ، تقریبا ۳ برای قیمت فعلی استلار می باشد. ارز دیجیتال لومن یا همان استلار، در صرافی بیت ایمن و به صورت نامحدود قابل خرید و فروش است. در قسمت پایانی مقاله، شما را با نحوه خرید استلار از صرافی آنلاین بیت ایمن آشنا می کنیم.

image3 - خرید استلار (XLM) از صرافی بیت ایمن

خرید استلار از صرافی بیت ایمن (Bitimen)

برای خرید استلار از صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت ایمن، می توانید به سایت این صرافی مراجعه کنید. در این صرافی علاوه بر استلار، ۲۸ رمز ارز دیجیتال دیگر هم خرید و فروش می شوند. خرید ارز دیجیتال از صرافی بیت ایمن مزیت هایی دارد که اکنون برخی از آن ها را با هم مرور می کنیم. برای اطلاع کامل از ویژگی های صرافی بیت ایمن و خدمات آن، می توانید به صفحه اینستاگرام آن به نام bitimenex و قسمت درباره ما در سایت این صرافی مراجعه کنید. خرید ارز دیجیتال از صرافی بیت ایمن با کم ترین کارمزد انجام می شود. شبکه های BSC و TRC-20 که به تازگی به پلتفرم بیت ایمن اضافه شده اند، امکان انتقال ارز دیجیتال با کارمزدی ناچیز را برای شما فراهم کرده اند.

برای خرید استلار و سایر ارزهای دیجیتال از صرافی بیت ایمن، ابتدا وارد سایت بیت ایمن شده و سپس روی گزینه خرید و فروش ارز مورد نظرتان (مثلا استلار) کلیک کنید. در این قسمت باید پیش از ثبت سفارش، ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهید. برای این کار روی گزینه ثبت نام کلیک می کنید و اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه قرار می دهید. بعد از انجام این مرحله، کدهای تایید به آدرس ایمیل و تلفن همراه شما ارسال می شوند. این کدها را در قسمت های نشان داده شده وارد می کنید تا ثبت نام شما با موفقیت انجام شود. اکنون نوبت احراز هویت است. وارد حساب کاربری خود شوید و از منوی سمت راست، بخش اطلاعات کاربری را انتخاب کنید. اطلاعات لازم را تکمیل کنید تا احراز هویت شما انجام شود و بتوانید به خرید و فروش استلار و سایر ارزهای دیجیتال بپردازید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا