رپورتاژ

وی پی ان برای تلوزیون سامسونگ

با گذشت زمان و پیشرفت تلکنولوژی و فناوری و تولید و توزیع  تلویزیون های هوشمند با مارک و برند های مختلف، تنها با چند کلیک ، از برنامه ها و محتواهای محبوب خود که از رسانه های تلوزیونی پخش می شود فاصله دارید. تلویزیون هوشمند سامسونگ به شما امکان می دهد به مجموعه ای از سرویس های پخش دیگر مانند Netflix، Amazon Prime، Hulu، YouTube متصل شوید که در واقع یک سرویس پخش آنلاین به شمار می رود، اما همانطور که میدانید این برنامه ها در ایران فیلتر هستند و برای استفاده از آن ها نیاز به فیلتر شکن است در ادامه این مقاله همراه باشید تا بهترین vpn ها برای تلویزیون سامسونگ را با هم بررسی کنیم .

v 800x311 1 - وی پی ان برای تلوزیون سامسونگ

محدودیت های خاصی ممکن است شما را از تماشا کردن برنامه های مورد علاقه در پلتفرم های معروف باز دارد  و یا این محدودیت ها اجازه دسترسی به سایت های زیادی که می توانستید از طریق  تلویزیون سامسونگ خود دسترسی داشته باشید،. نمی دهد، اینجاست که VPN ها وارد عمل می شوند چون وی پی ان ها می توانند مکان دقیق شما را پنهان کنند و به شما امکان دسترسی به برنامه و محتوای مورد علاقه خود، با استفاده از یک آدرس IP مجازی را بدهد. در اصل، وظیفه ی وی پی ان این است که لوکشین و موقعیت مکانی شما که از طریق ای پی شناسایی میشود تغییر دهد تا دسرسی به سایت های مسدود شده را داشته باشید و بتوانید از پآن ها استفاده کنید

بهترین VPN های بدون خطر برای تلویزیون سامسونگ

دو نوع وی پی ان وجود دارد که عبارتند از: VPN های بدون ریسک (پولی ) و VPN های رایگان که حائز اهمیت است که وی پی ان های بدون ریسک ،همان وی پی ان های پولی هستند که به کاربران خود اجازه می دهند از تمام ویژگی های آنها لذت ببرند و از سوی دیگر، وی پی ان های رایگان نیازی به پرداخت یا اشتراک ندارند لازم به ذکر است که وی پی ان های پولی نسب به سایر وی پی ان های موجود قابل اعتمادتر هستند چون وی پی ان های رایگانبرای انکه  یک سرویس “رایگان” ارائه دهد، کیفیت اتصال را به خطر می اندازند در اینجا بهترین VPN های بدون خطر برای تلویزیون سامسونگ آورده شده است.

Express VPN

اکسپرس وی پی ان یک وی پی ان پولی و قابل اعتماد برای تلوزیون های سامسونگ به شمار می آید که یکی از بهترین وی پی ها برای تلوزین های برند سامسونگ به شمار می آید که Express VPN بیشترین تعداد سرور را دارد و راه حلی قابل اعتماد برای دسترسی آنلاین به محتوای محدود شده از تلویزیون هوشمند به شما ارائه می دهد و با بیش از ۳۰۰۰ سرور از ،بیش از ۹۰ کشور مختلف، دسترسی شما به محتوای مورد دلخواه را تضمین می کند پس از اتصال از طریق ExpressVPN، محتوای مسدود شده از سایر کشورها در هر نقطه از جهان برای شما باز می شود.

نگران امنیت و قدرت حفظ حریم خصوص خود نباشید مطمئن باشید که با رمز گذاری چند بیتی به ایمن نگه داشتن ترافیک شما کمک می‌کند شما می توانید در تلویزیون سامسونگ خود از هر کجای دنیا بدون ترس از ردیابی و آشکار شدن اطلاعات شخصی از وب های این تلوزیون هوشمند استفاده کنید هم چنین تضمین می‌کند فعالیت‌های آنلاین شما ذخیره یا وارد سرور مرکزی نمی‌شوند.

vpn 800x311 1 - وی پی ان برای تلوزیون سامسونگ

برای رفع مسدودیت پلتفرم ‌های پخش برنامه ها و محتوا های خود ، ExpressVPN در ابتدای لیست بهترین وی پی ان های سامسونگ قرار می‌گیرد زیرا دسترسی نامحدود به سرویس‌های رسانه‌ای مانند YouTube، Netflix، Amazon Prime، Hulu، HBO، Spotify و بسیاری دیگر را می‌دهد. علاوه بر دسترسی به این پلتفرم هایی که در سطر بالا ذکر شد ،از طریق تلویزیون سامسونگ، ExpressVPN را هم چنین می توانید به تلفن همراه خود (Android )و iOS و بر روی لپ تاب و یا کامپیوتر هایی با سیستم عامل های  مک، ویندوز و لینوکس نصب کرده و از اینکه جستجو و دستگاه های شما را ایمن نگه می دارد لذت ببرید و همچنین می توانید از طریق برنامه های وب در مرورگرهای دلخواه خود متصل شوید.

بهترین VPN های رایگان برای تلویزیون سامسونگ

بسیاری از مردم VPN های رایگان را انتخاب می کنند و در حالی که برخی از VPN های رایگان ،بسیار خوب و کار آمد هستند، وی پی ان های رایگان را نمی توان با VPN های پولی، به خصوص آنهایی که دارای قدرت و محبوبیت زیاد هستند، مقایسه کرد. در زیر، به بررسی بهترین VPN های رایگان برای تلویزیون سامسونگ را می خواهیم بپردازیم.

 Proton vpn

ProtonVPN  مسلما بهترین سرویس وی پی ان رایگانی است که به صورت رایگان می توانید پیدا کنید. ویژگی هایی که این وی پی ان در اختیار شما قرار می دهد تقریبا مشابه ویژگی های وی پی ان های پولی است. در ژانویه ۲۰۲۰، این اولین سرویس وی پی ان رایگانی بود که خدمات آن توسط یک سازمان امنیتی مستقل حسابرسی شد و کد منبع آن بر روی همه پلتفرم‌ها منتشر شد.

هنگام جستجو در مرورگر ،به وسیله ی  ProtonVPN، از اطلاعات شما محافظت می شود و دارای سرعت فوق العاده ای است برای تلویزیون سامسونگ شما، ProtonVPN ویژگی‌های عالی را ارائه می‌کند، همانطور که در Android، iOS، macOS و Windows این ویژگی ها را در اختیار کاربر می گذارد.

p 800x311 1 - وی پی ان برای تلوزیون سامسونگ

Hotspot Shield

Hotspot Shield به دلیل ارائه ی پشتیبانی و خدمات با کیفیت به کاربر ، شهرت زیادی دارد. این وی پی ان رایگان می تواند یکی از پر استفاده ترین و محبوب ترین سرویس های VPN در سراسر جهان باشد که راه اندازی ساده آن سبب شده محبوبیت زیادی بین کاربرن پیدا کند و به همین دلیل است که بسیاری از مردم آن را انتخاب می کنند.

شهرت Hotspot Shield فراتر از استفاده از آن برای دسترسی به برنامه های محدود شده و محتوای مسدود شده است بلکه در سال ۲۰۱۰، معترضان عرب از آن برای دور زدن محدودیت‌های دولتی و برقراری ارتباط در سایت‌هایی که از آنها محدود شده بودند استفاده کردند و در سال ۲۰۱۲، این سرویس به خاطر اینکه  از کاربران در برابر ویروس Flashback محافظت می کرد به یک سرویس نجات بخش تبدیل شد.

Hotspot Shield که می تواند ویژگی های اساسی اما ضروری یک سرویس VPN مانند مخفی کردن هویت شما و دسترسی به Netflix، Hulu و غیره را در اختیار شما قرار دهدپس در نتیجه یک توصیه خوب برای کاربرانی است که به یک سرویس VPN رایگان نیاز دارند.

کلام آخر

در این مقاله برای شما بهترین وی پی ان ها برای تلوزیون سامسونگ را شرح دادیم و از فروشگاه هفت هزار، لوازم جانبی تلوزیون های سامسونگ را به قیمت مناسب تهیه کنید و به طور موثر شما می توانید از فروشگاه هفت هزار، به بررسی قیمت تلوزیون های سامسونگ پرداخته است.

منبع: https://au7000.com/vpn-for-samsung-tv/

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا