رپورتاژ

به روز رسانی سیستم عامل در گوشی های آیفون ضروری است؟

به روز رسانی سیستم عامل در گوشی های آیفون ضروری است؟

images 1707200332 65c1cf4cc324c - به روز رسانی سیستم عامل در گوشی های آیفون ضروری است؟

یکی از مواردی که ایرانی‌ها کمتر به آن دقت می‌کنند و می‌تواند صدمات زیادی به آیفون وارد کند، بحث به روز رسانی سیستم عامل این گوشی‌ها است. بسیاری از کاربران آیفون نسبت به هشدارهایی که بر روی صفحه ستینگ آنها وارد می‌شود، بی‌اهمیت هستند و تصور می‌کنند آپدیتی که توسط آیفون ارائه شده است می‌تواند باگ‌های زیادی در گوشی آنها ایجاد کند. ولی تصور عمومی در مورد به روز رسانی سیستم عامل‌ها در آیفون کاملاً اشتباه است و کاربران باید نسبت به پیشنهادهای اپل بیشتر اعتماد داشته باشند. حالا همراه با هم نگاهی به دلایل به روز رسانی آیفون می اندازیم به بررسی نکاتی درباره نگهداری از گوشی آیفون میپردازیم.

۵ دلیل برای آپدیت کردن سیستم عامل گوشی آیفون

عوامل زیادی وجود دارد که سبب می‌شود شما نسبت به به روز رسانی گوشی آیفون اقدام نمایید. ولی شاید اصلی‌ترین آن بحث امنیت و بستن مسیر دسترسی هکرها است که در طول چند وقت اخیر سبب شد آیفون به روز رسانی‌های خود را سریعتر ارائه دهد.

۱-ویژگی های جدید در موبایل

در بسیاری از آپدیت‌هایی که توسط شرکت اپل ارائه می‌شود، ویژگی های جدیدی به ios ارائه می‌شود که مهمترین آنها می‌تواند به شرایط گرافیکی و ساختاری ios مرتبط باشد. به عنوان مثال بسیاری از ایموجی‌هایی که در ios جدید ارائه می‌شود، به سرعت به یک ترند تبدیل می‌شوند و باید برای مشاهده و استفاده از آنها در کوتاه‌ترین مدت ios را آپدیت کنید.

۲-افزایش امنیت

پیش از این نیز به صورت خیلی کوتاه اشاره کردیم که اپل به منظور اینکه بتواند امنیت کاربران خود را حفظ کند، به صورت مستمر رسانی‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌توانند با انجام این به روز رسانی‌ها، امنیت گوشی خود را تا سطح زیادی بالا ببرند. این مسئله بعد از ‌ ۵ ios به شدت افزایش پیدا کرد و در به روز رسانی‌های نرم‌افزاری جدید شکل و بوی جدیدی به خود گرفته است. به عنوان مثال راه ورودی به اپل در ios 13 مشاهده شد و دقیقاً در سه روز، آپدیت جدیدی در اختیار کاربران قرار گرفت.

۳-پشتیبانی اپلیکیشن

بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که وارد بازار می‌شوند، تنها با ios‌های جدید سازگاری دارند و شما به عنوان کاربر آیفون، اگر قصد دارید از این اپ‌های متنوع بهره‌مند شوید، بهتر است نسبت به به روز رسانی آخرین ‌ios اقدام کرده و در کوتاه‌ترین زمان آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

۴-افزایش عملکرد با آپدیت سیستم عامل

گزارش‌های ارسال شده توسط کاربران اپل در سرتاسر دنیا نشان می‌دهد با به روز رسانی‌های جدیدی که این شرکت ارائه می‌دهد، عملکرد گوشی‌ها از ۵ تا ۲۰ درصد بهبود پیدا می‌کند و می‌توانید از سرعت بالا و عملکرد بهتر گوشی لذت ببرید. در صورتی که قصد دارید از این امکانات استفاده کنید، بهتر است سریع نسبت به آپدیت اقدام کنید.

۵-بهبود وضعیت باتری

مشکل مهمی که تمامی کاربران آیفون با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بحث خراب شدن و باد کردن باتری است که می‌تواند تا حد زیادی تجربه کاربری با گوشی‌های ارائه شده توسط این شرکت را تحت تاثیر قرار دهد. برای اینکه اپل بتواند رضایت تمامی کاربران خود را جلب کند، در طی چند وقت اخیر تصمیم گرفته است به روزترین نرم‌افزارها را در اختیار کاربران قرار داده و با انجام برخی از تغییرات، تجربه کاربری آنها را بهبود بخشد. در نظر داشته باشید نرم‌افزار می‌تواند تا حد زیادی عملکرد سخت‌افزارها را تحت الشعاع قرار دهد و آیفون با انجام تغییرات عمده، این تاثیر را به حداقل می‌رساند.

دوره های تعمیرات موبایل رایان کمپانی

اگر قصد دارید نسبت به آیفون و دیگر گوشی‌ها اطلاعات دقیقی به دست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم دوره‌های تعمیرات موبایل رایان کمپانی را که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، بررسی کرده و نسبت به سپری کردن آنها سریعاً اقدام کنید. امروزه بحث تعمیرات موبایل، یکی از پردرآمدترین شغل‌هایی است که جوانان می‌توانند دنبال کرده و از طریق آن برای خود کسب درآمد خوبی داشته باشند

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا