سیستم مدیریت محتواوردپرس

تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان

برای تولید محتوا در وبلاگ سایت از هوش مصنوعی استفاده کن

آیا به دنبال مجموعه تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان می گردید؟

در دنیای پرشتاب و رقابتی امروز، وبلاگ‌نویسی به یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط با مخاطبان و ایجاد برند شخصی تبدیل شده است. با این حال، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که وبلاگ‌نویسان با آن مواجه هستند، یافتن ایده‌های تازه و جذاب برای محتوای جدید است. در اینجاست که هوش مصنوعی وارد عمل می‌شود.

هوش مصنوعی با قابلیت‌های بی‌نظیر خود، می‌تواند به وبلاگ‌نویسان کمک کند تا به سرعت و به طور مؤثری ایده‌های خلاقانه برای پست‌های وبلاگ خود پیدا کنند. از تجزیه و تحلیل داده‌ها گرفته تا پیشنهاد کلمات کلیدی و ایجاد محتوای شخصی‌سازی شده، هوش مصنوعی به یک ابزار ارزشمند برای تولید محتوای وبلاگی تبدیل شده است.

در این مقاله از وبلاگ آذردیتا به بررسی تکنیک‌های مختلفی می‌پردازیم که وبلاگ‌نویسان می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی، ایده‌های جدید و جذابی برای محتوای خود بیابند.

اگر به دنبال راه‌های نوین برای بهبود و تنوع بخشیدن به محتوای وبلاگ خود هستید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به شما نشان دهیم چگونه هوش مصنوعی می‌تواند تحولی شگرف در فرآیند تولید محتوای شما ایجاد کند.

اگر شما هم مانند ما هستید، ارائه ایده های محتوایی برای وبلاگ وردپرس خود می تواند زمان بر باشد. خوشبختانه OpenAI بر روی یکی از قدرتمندترین ابررایانه های جهان اجرا می شود.

بنابراین، چرا از او نخواهید که ایده های محتوایی برای وبلاگ شما تولید کند؟

شاید این مقاله نیز برای شما کاربردی باشد: نحوه تولید محتوا سئو شده و موثر برای سایت | راهنمای سئوی محتوا

استفاده از افزونه Uncanny Automator برای گرفتن ایده از هوش مصنوعی

افزونه Uncanny Automator یکی از بهترین افزونه های اتوماسیون برای وردپرس است و به شما امکان می دهد OpenAI را به روش های مفید و جالب به سایت وردپرس خود متصل کنید.

برای این مثال، ما از OpenAI با Uncanny Automator برای ایجاد ایده هایی برای محتوای جدید بر اساس فرم ارسال شده توسط کاربر استفاده خواهیم کرد. سپس، پاسخ OpenAI را به‌طور خودکار به صفحه‌گسترده یا پایگاه داده مدیریت محتوای شما، مانند Google Sheets یا Airtable، برای دسترسی کل تیم ارسال می‌کنیم.

پس از دانلود Automator، باید Automator را به OpenAI متصل کنید. سپس دستور العمل اتوماسیون را در زیر می سازیم.

شاید این مقاله نیز برای شما کاربردی باشد: نحوه عضویت و استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT

ai brainstorming techniques for bloggers 01 - تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان

ابتدا باید با استفاده از افزونه فرم مانند WPForms یک فرم جدید ایجاد کنید. از نوار کناری مدیریت وردپرس خود، به WPForms » Add New بروید.

سپس، یک فرم جدید ایجاد کنید و مطمئن شوید که دو فیلد عددی با عنوان “Temperature” و “Maximum length” و یک فیلد متنی تک خطی با عنوان “Open AI Prompt” اضافه کنید.

ai brainstorming techniques for bloggers 02 - تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان

سپس به Automator » Add New بروید.

در پنجره پاپ آپی که ظاهر می شود، به سادگی «Logged-in users» را انتخاب کنید و سپس «Confirm» را انتخاب کنید.

ai brainstorming techniques for bloggers 03 - تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان

در مرحله بعد، دستور جدید خود را عنوان کنید. این فقط برای مرجع شما است، بنابراین می توانید از هر چیزی که به شما کمک می کند گردش کار خودکار را در داشبورد وردپرس خود شناسایی کنید، استفاده کنید. به عنوان مثال، ما نام دستور خود را “OpenAI Content Ideation” گذاشته‌ایم.

در پنل “Triggers”، باید “WPForms” را انتخاب کنید. از لیست کشویی که ظاهر می شود، «A user submits a form» را انتخاب کنید و فرم WPForms را که به تازگی ساخته اید انتخاب کنید. وقتی کارتان تمام شد، به سادگی روی «Save» کلیک کنید.

ai brainstorming techniques for bloggers 04 - تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان

پس از آن، به پنل «Actions» بروید و «OpenAI» را انتخاب کنید.

از لیست کشویی که ظاهر می‌شود، «Use a prompt to generate text with the Davinci model» را انتخاب کنید.

ai brainstorming techniques for bloggers 05 - تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان

در بخش Actions، فیلدها را از فرم WPForms به فیلدهای Temperature، Length و Prompt در اکشن OpenAI ترسیم کنید.

برای انجام این کار، روی نماد «*» در سمت راست هر فیلد کلیک کنید و سپس رمزی را که می‌خواهید با هر تریگر مرتبط کنید، انتخاب کنید.

ai brainstorming techniques for bloggers 06 - تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان

وقتی کارتان تمام شد، به سادگی روی «Save» کلیک کنید.

برای ارسال ایده های پست وبلاگ به یک صفحه گسترده خارجی، باید یک اقدام دوم اضافه کنید. برای انجام این کار، روی «Add action» در پنل «Actions» کلیک کنید.

ai brainstorming techniques for bloggers 07 - تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان

از منوی ادغام های موجود، به سادگی Google Sheets را انتخاب کنید.

سپس، «Create a row in a Google Sheet» را از منوی کشویی انتخاب کنید.

ai brainstorming techniques for bloggers 08 - تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان

در ویرایشگر، باید صفحه گسترده مدیریت محتوای خود را انتخاب کنید. سپس، روی «Get columns» کلیک کنید و توکن OpenAI Response را به ستون(های) مناسب اضافه کنید.

پس از اتمام کار، مطمئن شوید که روی «Save» کلیک کنید.

ai brainstorming techniques for bloggers 09 - تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان

در نهایت، در گوشه سمت راست بالا، دستور را از «Draft» به «Live» تغییر دهید.

اکنون، هر زمان که اطلاعاتی را در فرم ایده‌ساز پست وبلاگ خود وارد می‌کنید، Automator به OpenAI می‌گوید ایده‌های محتوای جدیدی را پیشنهاد کند و آنها را به صفحه گسترده Google Sheets شما ارسال کند.

ai brainstorming techniques for bloggers 10 - تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان

در مثال خود، “۵ پست وبلاگ سرگرم کننده در مورد دندانپزشکی کودکان را به من بدهید” یا “Give me 5 fun blog posts on pediatric dentistry” را در فرم WPForms وارد کردیم.

سپس OpenAI یک پاسخ ایجاد کرد و Automator آن را به کاربرگ در دستور العمل اضافه کرد.

ai brainstorming techniques for bloggers 11 - تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان

شاید این مقاله نیز برای شما کاربردی باشد: بررسی جامع مزایا و معایب محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در سئو

نتیجه‌گیری

در دنیای دیجیتال امروز، بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌تواند تحولی بزرگ در فرآیند تولید محتوای وبلاگی ایجاد کند. با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های هوشمندانه‌ای که در این مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم، وبلاگ‌نویسان می‌توانند به راحتی ایده‌های نو و جذابی برای محتوای خود بیابند. افزونه‌هایی مانند Uncanny Automator و ابزارهایی همچون OpenAI، به شما امکان می‌دهند تا با صرفه‌جویی در زمان و افزایش کارایی، محتوای باکیفیتی تولید کنید که نه تنها مخاطبان شما را جذب کند بلکه تعامل بیشتری نیز با آن‌ها برقرار نماید.

با به‌کارگیری این تکنیک‌ها و ابزارها، می‌توانید فرآیند ایده‌پردازی و تولید محتوای خود را به سطحی بالاتر ارتقا دهید و از رقابت در دنیای وبلاگ‌نویسی بهره‌مند شوید. اگرچه ممکن است در ابتدا نیاز به یادگیری و تنظیمات دقیق داشته باشید، اما نتایج حاصله قطعاً ارزش تلاش و زمان صرف شده را خواهد داشت.

بنابراین، اگر به دنبال راهی برای بهبود و تنوع بخشیدن به محتوای وبلاگ خود هستید، اکنون زمان مناسبی است تا از هوش مصنوعی استفاده کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. با اعتماد به این فناوری نوین، می‌توانید محتوایی خلق کنید که همواره مخاطبان شما را شگفت‌زده و متعهد نگه دارد.

یکی دیگر از مجموعه آموزش های وردپرس به اتمام رسید. امیدواریم این آموزش به جهت آموزش تکنیک های گرفتن ایده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد؛ اگر شما نیز راهکاری برای استفاده از ChatGPT برای تولید محتوا به روشی آسانتر بلدید میتوانید آن را در بخش کامنت ها مطرح کنید تا با نام شما این مقاله بروزرسانی گردد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا