رپورتاژ

معرفی اشتراک ماهانه فورتنایت

سرویس اشتراک ماهانه فورتنایت، محصولی جدید از سمت فورتنایت

معرفی اشتراک ماهانه فورتنایت

سرویس اشتراک ماهانه فورتنایت، محصولی جدید از سمت فورتنایت است که با خرید کروپک فورتنایت و خرید اشتراک ماهانه فورتنایت به کاربران اهدا می‌شود. جهت فعال بودن همیشگی اشتراک، می‌بایست ماهانه اقدام به خرید آن کنید. یکی از دلایل محبوبیت این بازی این است که می‌توان آن را در واقع در هر پلتفرمی انجام داد.

این بازی مدتی است که در کانون توجه گیمرهای آنلاین قرار گرفته و با داستان جذاب خود، سبب رایج شدن در بین کاربران شده است. اگر شما نیز به دنبال کردن بازی فورتنایت علاقمند هستید، در ادامه این مقاله جهت نحوه خرید اشتراک ماهانه آن با ما همراه باشید.

3978577 fortnite crew skins - معرفی اشتراک ماهانه فورتنایت

فورتنایت چیست؟

این بازی که یک بازی در سبک بتل رویال است، با خرید کروپک فورتنایت و خرید اشتراک ماهانه فورتنایت فعال می‌شود. در هر مسابقه حدود ۱۰۰ بازیکن را در یک جزیره کوچک به رقابت وادار می‌کند که آن‌‌ها ابتدا تنها یک سلاح سرد شبیه تبر یا کلنگ داشته و بعد باید در گوشه و کنار محیط بازی سلاح‌های جدید مانند نارنجک، متریال و آیتم‌های دیگر برای نجات خود و سایر بازیکن‌ها پیدا کنند.

در این بازی، جزیره جهت سخت‌تر و جذاب‌تر شدن بازی، مدام در حال کوچکتر شدن است و بازیکن باید در آن دوام آورده و مواضع دفاعی بسازد. مواضع دفاعی نیز با تله گذاشتن و سلاح‌های جدید گرفتن به دست آمده و بازی را هیجان‌انگیز می‌کند.

شما باید مدام در حال تطبیق و پیشرفت باشید؛ زیرا همانطور که نقشه بازی پیش می‌رود، بازیکنان نیز به هم نزدیک‌تر می‌شوند. بازی Fortnite در سبک بقا بوده و به صورت یک نفره، دو نفره و چهار نفره‌ بازی می‌شود. در این بازی باید با استفاده از کلیه ابزارها و ادوات بازی، در مقابل سایر بازیکنان مقاومت کنید.

نکته جالب در بازی این است که بازیکن‌های فورتنایت با استفاده از مواد اولیه مانند چوب، فلز و سنگ، سازه‌هایی مانند دیوار، پله و سکو ساخته و برای خود قلعه بنا می‌کنند. بازیکن‌های حرفه‌ای علاوه بر استفاده از سلاح‌ها، در ساخت و ساز هم مهارت بالایی دارند.

All Fortnite Crew Packs Skins - معرفی اشتراک ماهانه فورتنایت

اشتراک ماهانه کرو فورتنایت چیست؟

اشتراک فورتنایت کرو یک سرویس جدید است که از سوی سازنده بازی ارائه شده و طبق آن کاربر می‌تواند آیتم‌های مختلفی که سازنده برای این بازی قرار داده را به صورت ماهانه دریافت کند. آیتم‌های fortnite crew هر ماه عوض شده و مشتریان می‌توانند مجددا آن‌ها را دریافت کنند. با خرید کروپک فورتنایت و خرید اشتراک ماهانه فورتنایت از مستراستور، در واقع بازیکنان به یک قسمت جذاب بازی دسترسی پیدا می‌کنند که هر ماه یک اسکین و ۱۰۰۰ ویباکس داشته و علاوه بر آن اسکین و آیتم‌های ماه بعد نیز معرفی می‌شوند. این سرویس قابل تمدید است؛ ولی تمدید کردن آن اجباری نبوده و به دلخواه کاربران است.

چه آیتم‌هایی برای مشترکان این سرویس در نظر گرفته شده است؟

با خرید اشتراک Crew کاربر هر ماه یک باندل جدید را دریافت کرده که محتویات این باندل شامل: ۱۰۰۰ ویباکس ماهانه، یک عدد اسکین، یک عدد پیک اکس، گلایدر، بک بلینگ یا ایموت است.

این سرویس برای کلیه پلتفرم‌ها از قبیل پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، کامپیوتر و موبایل در دسترس بوده و در کلیه مناطق قابل استفاده است.

نحوه خرید کرو فورتنایت

جهت خرید کروپک فورتنایت و خرید اشتراک ماهانه فورتنایت، باید حتما ایمیل و پسورد را در فیدهای مربوطه وارد کنید و پس از ثبت خرید، وارد اکانت بازی شوید و پک دلخواه را مستقیما از استور اپیک گیمز خریداری کنید. هزینه اشتراک ماهانه این سرویس ۱۲ دلار بوده که ماهانه از حساب کاربر کسر خواهد شد. برخی از نکات مربوط به خرید کرو فورتنایت عبارت‌اند از:

  • جهت خرید باید ایمیل و پسورد اکانت وارد شود.

  • ورود ۲ مرحله‌ای اکانت اپیک گیمز غیرفعال شود.

  • کاربران لینک شده به اکانت کنسول متصل شوند.

  • پس از ثبت سفارش، وضعیت سفارش به همراه شماره سفارش به کاربر ایمیل و پیامک می‌شود.

مزایای خرید کرو پک

با خرید کروپک، کاربر به تمام مزایای بتل پس نیز در هر فصل دسترس داشته و می‌تواند از تمامی امکانات و جوایز ارائه شده بهره‌مند شود. به علاوه می‌تواند هرماه ۱۰۰۰ V-Bucks هدیه را به صورت ارز داخلی بازی دریافت کند و با استفاد از آن انواع آیتم‌های دلخواه را خریداری کند. یکی از امتیازات ویژه‌ای که پس از خرید این پک به کاربر عرضه می‌شود، دسترسی فوری به بتل پس فصل جاری است که مشترکین فعال آن را به صورت خودکار دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است که اگر کاربر قبل از خرید کروپک فورتنایت و خرید اشتراک ماهانه فورتنایت، در طول فصل بتل پس فصل جاری را خریداری کرده باشد، مقداری از V-Bucks به حسابش باز می‌گردد. قیمت این اشتراک حدودا ۱۲ دلار است که البته این مبلغ ممکن است با توجه به ریجن بازی کم‌تر یا بیشتر شود.

unnamed 30a81e78 72a1 4ac9 a472 4db2e5013a82 - معرفی اشتراک ماهانه فورتنایت

تفاوت استارترپک فورتنایت با اشتراک ماهانه فورتنایت در چیست؟

این دو در واقع دو بسته‌ متفاوت هستند که برای تهیه و دریافت آیتم‌های اضافی بازی در دسترس قرار گرفته‌اند. با اینکه در برخی موارد به هم شباهت‌هایی دارند؛ اما با یکدیگر متفاوت بوده که در ادامه به بررسی تفاوت‌ها می‌پردازیم.

استارترپک فورتنایت شامل یک اسکین و بک بلینگ بوده که به کاربر امکان دسترسی به کلیه محتوای بک بلینگ را می‌دهد؛ اما اشتراک ماهانه فورتنایت علاوه بر پک یک اسکین و بک بلینگ، شامل اسکین‌های ورپ و پیک اکس است و در صورتی که از قبل بتل پس را تهیه کرده باشید، ۹۵۰ ویباکس اضافی نیز دریافت خواهید کرد.

مستر استور

فروشگاه مستر استور با ۶ سال سابقه‌ فعالیت در حوزه پرداخت ارزی و درون برنامه‌ای، گیفت‌کارت و ده‌ها آیتم دیگر، برترین سایت فروش بازی‌های آنلاین و اینترنتی بوده که از سال ۱۳۹۵ با امکانات به‌روز در حال ارائه خدمات به علاقمندان است. بزرگ‌ترین هدف این فروشگاه ارائه محصولات با کیفیت و در کم‌ترین زمان ممکن به کاربران است. چنانچه شما نیز در ردیف علاقمندان به بازی‌های آنلاین قرار دارید، حتما به این سایت مراجعه کنید و از خدمات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

خرید کروپک فورتنایت و خرید اشتراک ماهانه فورتنایت

امکان ندارد شما یک گیمر واقعی باشید و در دنیای بازی‌های آنلاین به دنبال به‌روزرسانی‌ها و افزونه‌های جذاب برای تجربه کاربری بهتر در آن نباشید. فورتنایت یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در دنیای گیم محسوب شده که پیوسته در حال ارتقاء خدمات خود برای کاربران است.

در این مقاله سعی بر آن بود که به معرفی این بازی، نحوه خرید کروپک فورتنایت و خرید اشتراک ماهانه فورتنایت بپردازیم و کلیه امکاناتی که این بازی هیجان‌انگیز در اختیار کاربران ارائه می‌دهد را بررسی کنیم تا در مواقع لزوم از این مطالب بهره بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا