سیستم مدیریت محتواوردپرس

نحوه رفع ارور The Link You Followed Has Expired در وردپرس

آموزش رفع ارور The Link You Followed Has Expired در وردپرس

آیا ارور The link you followed has expired را در سایت وردپرس خود مشاهده می کنید؟

این ارور واقعا واضح و مشخص نشان نمیدهد که در کدام قسمت از سایت ایراد و عیبی به وجود آمده است؛ به همین دلیل هم رفع آن برای مبتدیان بسیار دشوار است.

در این مقاله از وبلاگ آذردیتا ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی ارور The link you followed has expired را در وردپرس برطرف کنید. ما همچنین در مورد علت ایجاد این خطا و چگونگی جلوگیری از آن در آینده صحبت خواهیم کرد؛ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

عوامل ایجاد ارور The Link You Followed Has Expired

این ارور معمولاً زمانی اتفاق می افتد که شما می خواهید یک قالب وردپرس یا یک افزونه را از قسمت مدیریت وردپرس در وب سایت خود آپلود کنید.

fix the link you followed has expired error in wordpress 01 - نحوه رفع ارور The Link You Followed Has Expired در وردپرس

شرکت های میزبان وردپرس تنظیماتی دارند که اندازه پرونده هایی را که می توانید از داخل بخش مدیر وردپرس آپلود کنید، کنترل می کند. آنها همچنین تنظیماتی دارند که اجرای طولانی مدت اسکریپت ها را متوقف می کند.

مجموعه آذردیتا با در نظر گرفتن نیازمندی های این سیستم و ویژگی های مورد نیاز برای کیفیت و سرعت بالاتر وب سایتهای مصرف کننده از وردپرس ، هاست میزبانی وردپرس را آماده استفاده شما کاربران گرامی نموده است.

این سرویس با بهره گیری از درایوهای SSD Datacenter Edition در سرورهای ایران و سرورهای خارج برای ذخیره اطلاعات و استفاده از سیستم شتاب دهنده وردپرس در این سرویس انتخابی مناسب برای میزبانی سایت شماست.

هاست مخصوص وردپرس سازگاری بسیار بالایی در سرور برای نصب و کارکرد وردپرس وجود دارد و تمامی مشکلات مربوط با Max Post Size و Max Upload Size و همچنین مموری لیمیت در این هاست رفع شده است. همچنین تمامی توابع و پلاگین های مورد نظر فعال می باشد.

برای خرید هاست مخصوص وردپرس کلیک کنید.

اما اگر شما از هاستینگی بجز آذردیتا استفاده میکنید برای مشاهده Max Upload Size به بخش رسانه » افزودن از پیشخوان مدیریت وردپرس خود وارد شوید.

همچنین میتوانید از ادرس زیر برای ورود مستقیم به بخش موردنظر استفاده نمایید :
https://site.com/wp-admin/media-new.php

fix the link you followed has expired error in wordpress 02 - نحوه رفع ارور The Link You Followed Has Expired در وردپرس

این محدودیت ها وب سایت شما را ایمن تر کرده و عملکرد کلی سرور میزبانی وردپرس شما را بهبود می بخشد. اگر این تنظیمات با محدودیت حجمی پایین باشد یا بخواهید پرونده بزرگتری را بارگذاری کنید، خطاهایی مانند ارور memory exhausted error یا ارور maximum execution time exceeded را مشاهده خواهید کرد. با این حال، اگر می خواهید یک تم یا افزونه وردپرس را آپلود کنید، ارور The link you followed has expired را مشاهده خواهید کرد.

با این اوصاف، بیایید نگاهی به چگونگی رفع این مشکل بیندازیم.

نحوه رفع ارور The Link You Followed Has Expired در وردپرس

سریعترین راه برای رفع ارور The Link You Followed Has Expired افزایش اندازه بارگذاری پرونده (file upload size)، حافظه PHP یا PHP memory و محدودیت های زمان اجرا (execution time limits) برای وب سایت شما است.

روش ۱. افزایش محدودیت ها در فایل functions.php

این روش آسان تر است، اما یک نقطه ضعف دارد. در صورت تغییر قالب وردپرس، سایت شما به محدودیت های قبلی باز می گردد. اگر قصد تغییر قالب و تم خود را دارید، یکی از دو روش دیگر که در زیر توضیح داده شده را امتحان کنید.

در ویرایش فایل های هسته ی وردپرس به خصوص Functions.php دقت کنید زیرا ممکن است به وبسایت خود آسیب بزنید. پس قبل از هرگونه تغییر یا ویرایشی حتما از آن یک نسخه ی پشتیبان تهیه بفرمایید.

برای دسترسی به فایل فانکشن – functions.php میتوانید به دو روش عمل کنید :

  1. از داشبورد وردپرس خود به قسمت نمایش -> ویرایشگر پوسته مراجعه کنید، قالب سایت را انتخاب و سپس فایل functions.php را از منو سمت چپ انتخاب کنید و ویرایش های لازم را انجام دهید.
  2. از فایل منیجر هاست خود به دایرکتوری public_html/wp-content/themes/ وارد شده و سپس فایل functions.php را با ویرایشگر یا IDE خود باز کنید.

و سپس به سادگی کد زیر را به فایل functions.php قالب وردپرس خود اضافه کنید :

@ini_set( 'upload_max_size' , '120M' );
@ini_set( 'post_max_size', '120M');
@ini_set( 'max_execution_time', '300' );

می توانید مقادیر را در upload_max_size و post_max_size افزایش دهید تا بیش از فایلی باشد که می خواهید بارگذاری و آپلود کنید.

همچنین باید max_execution_time را به زمانی که فکر می کنید بارگذاری فایل طول می کشد، افزایش دهید. اگر مطمئن نیستید، می توانید این مقدار را دو برابر کنید.

شاید این مقاله برای شما کاربردی باشد : کد های کاربردی برای فایل فانکشن در وردپرس

روش ۲. با افزایش محدودیت ها در پرونده .htaccess این مشکل را برطرف کنید

اگر نمی خواهید کدی را به پرونده توابع قالب خود اضافه کنید، می توانید روش .htaccess را امتحان کنید.

برای این روش، باید فایل .htaccess را با استفاده از سرویس گیرنده FTP یا برنامه File Manager در cPanel ویرایش کنید. به سادگی با استفاده از FTP به وب سایت خود متصل شوید و فایل .htaccess را ویرایش کنید.

fix the link you followed has expired error in wordpress 03 - نحوه رفع ارور The Link You Followed Has Expired در وردپرس

شاید این مقاله برای شما کاربردی باشد : دسترسی به فایل htaccess

اکنون، باید کد زیر را در انتها پرونده .htaccess خود اضافه کنید :

php_value upload_max_filesize 128M
php_value post_max_size 128M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300

روش ۳. با افزایش محدودیت ها در پرونده php.ini این مشکل را رفع کنید

فایل php.ini یک فایل پیکربندی است که توسط PHP و WordPress استفاده می شود. شما باید با استفاده از سرویس گیرنده FTP به سایت وردپرس خود متصل شوید و به دنبال فایل php.ini در پوشه اصلی سایت خود باشید.

بیشتر کاربران در یک حساب میزبانی مشترک هستند، بنابراین ممکن است آن را در پوشه اصلی سایت خود پیدا نکنند. در این صورت، شما باید یک فایل خالی php.ini با استفاده از یک ویرایشگر متن ساده مانند ++Notepad ایجاد کنید و آن را در وب سایت خود بارگذاری کنید.

اکنون فایل php.ini را ویرایش کرده و کد زیر را در آن اضافه کنید :

upload_max_filesize = 128M
post_max_size = 128M
max_execution_time = 300

فراموش نکنید که تغییرات خود را ذخیره کرده و فایل را در وب سایت خود بارگذاری کنید.

اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و سعی کنید فایل قالب یا پلاگین را بارگذاری کنید. ارور The Link You Followed Has Expired از بین می رود و شما باید بتوانید پرونده را بارگذاری کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا