سیستم مدیریت محتواوردپرس

بهترین افزونه تایمر شمارش معکوس برای وردپرس

5 افزونه برتر برای ساخت شمارش معکوس در سایت وردپرسی

کاربران ما اغلب از ما می پرسند که چگونه تایمر شمارش معکوس را به وب سایت خود اضافه کنیم. تایمر های شمارش معکوس راهی عالی برای ایجاد پیش بینی، هیجان و ایجاد جلوه FOMO در وب سایت شما هستند؛ پلاگین های شمارش معکوس مختلف و زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد یک تایمر شمارش معکوس ایجاد کنید، بنابراین کدام یک بهترین آنهاست؟

در این مقاله از وبلاگ آذردیتا ، ما بهترین افزونه های شمارش معکوس را برای وردپرس به اشتراک خواهیم گذاشت و ویژگی های اصلی هر یک را توضیح خواهیم داد.

افزونه تایمر شمارش معکوس چیست و چه زمانی به آن نیاز دارید؟

یک افزونه تایمر شمارش معکوس به شما امکان می دهد تایمری را نمایش دهید که تا یک ساعت یا تاریخ خاص شمارش معکوس دارد.

بازاریاب های هوشمند از تایمرهای شمارش معکوس برای ایجاد هیجان و ایجاد احساس اضطرار در بین مشتریان خود استفاده می کنند. به آنها کمک می کند تا از اثر FOMO برای تقویت نرخ تبدیل استفاده کنند.

افزونه های وردپرس زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد تایمر شمارش معکوس را به وب سایت خود اضافه کنید. این تایمر های شمارش معکوس را می توان به دو گروه تقسیم کرد :

۱. تایمرهای شمارش معکوس عادی

یک تایمر شمارش معکوس معمولی، که گاهی اوقات یک تایمر شمارش معکوس ثابت نامیده می شود، همان چیزی است که اکثر مردم هنگام تصور یک تایمر به ذهن می آورند.

این تایمر تا یک نقطه ثابت مشخص شمارش معکوس می کند. این ممکن است راه اندازی یک وب سایت ، پایان فروش یا یک رویداد دیگر باشد. نقطه پایانی ساعت شمارش معکوس برای همه یکسان است و بسته به اینکه چه کسی آن را مشاهده می کند تغییر نمی کند.

۲. تایمر همیشه سبز

یک تایمر شمارش معکوس همیشه سبز که گاهی اوقات تایمر شمارش معکوس پویا نامیده می شود، مخصوص هر کاربر است.

با ورود فرد به سایت شما، شمارش معکوس شروع می شود. به عنوان مثال آنها ممکن است ۴ ساعت فرصت داشته باشند تا از یک پیشنهاد ویژه استفاده کنند.

این می تواند یک تکنیک قدرتمند بازاریابی باشد زیرا به شما امکان می دهد احساس فوریت ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که بیشتر افزونه های وردپرس برای اجرای تایمرهای شمارش معکوس معمولی طراحی شده اند و فقط برخی به شما امکان می دهند تایمرهای همیشه سبز را اجرا کنید.

با گفتن این موارد، بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های تایمر شمارش معکوس برای وردپرس بیندازیم.

۱. OptinMonster

best countdown plugins for wordpress 05 - بهترین افزونه تایمر شمارش معکوس برای وردپرس

OptinMonster یک افزونه قدرتمند popup برای وردپرس است. به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان وب سایت را به مشتریان و خریداران تبدیل کنید.

با استفاده از OptinMonster می توانید تایمرهای ثابت و همیشه سبز ایجاد کنید. می توانید به تعداد دلخواه تایمر بسازید و همچنین از تایمرهای مختلف در صفحات مختلف استفاده کنید.

روش های زیادی وجود دارد که می توانید تایمر شمارش معکوس خود را با استفاده از OptinMonster تنظیم کنید. یکی از بهترین ها استفاده از یک نوار شناور است که به بالا یا پایین صفحه شما بچسبد. به این ترتیب، در هر زمان قابل مشاهده است.

در تصویر زیر یک تایمر شمارش معکوس را مشاهده میکنید که ما با استفاده از پلاگین OptinMonster ایجاد کردیم :

best countdown plugins for wordpress 01 - بهترین افزونه تایمر شمارش معکوس برای وردپرس

برای استفاده از تمامی امکانات این افزونه به خرید نسخه Pro و یا نصب نسخه کرک شده ی این افزونه نیاز دارید.

۲. SeedProd

best countdown plugins for wordpress 06 - بهترین افزونه تایمر شمارش معکوس برای وردپرس

اگر می خواهید صفحه “به زودی” برای وب سایت خود بسازید، افزونه SeedProd گزینه بسیار خوبی است. این افزونه به شما امکان می دهد به راحتی یک صفحه ویژه تنظیم کرده و سایت خود را در حالت “به زودی” یا حالت “تعمیر و نگهداری” قرار دهید.

با استفاده از این افزونه، شما یک تایمر معمولی ایجاد می کنید که برای همه تا یک نقطه برابر است. این معمولاً روزی است که سایت شما راه اندازی می شود و نمی توانید از آن برای ایجاد یک تایمر همیشه سبز استفاده کنید.

یکی از ویژگی های بسیار هوشمندانه SeedProd این است که می توانید سایت خود را تنظیم کنید تا پس از اتمام تایمر بلافاصله راه اندازی شود. لازم نیست یادآوری کنید که این کار را خودتان به صورت دستی انجام دهید. هنگام افزودن تایمر شمارش معکوس به صفحه خود یا ویرایش آن، فقط ویژگی ‘autolaunch’ را روشن کنید.

در تصویر زیر یک تایمر شمارش معکوس را مشاهده میکنید که ما با استفاده از پلاگین SeedProd’s Coming Soon Page Pro ایجاد کردیم :

best countdown plugins for wordpress 02 - بهترین افزونه تایمر شمارش معکوس برای وردپرس

۳. Countdown Timer Ultimate

best countdown plugins for wordpress 07 - بهترین افزونه تایمر شمارش معکوس برای وردپرس

اگر می خواهید یک تایمر شمارش معکوس معمولی ایجاد کنید، Countdown Timer Ultimate یکی دیگر از گزینه های خوب برای بررسی است. این یک پلاگین ساده است و توانایی نمایش تایمرهای همیشه سبز ویژه بازدیدکنندگان سایت را ندارد.

شما می توانید از Countdown Timer Ultimate برای ساخت هر تعداد تایمر شمارش معکوس استفاده کنید و می توانید نوع آنها را تا حدی سفارشی کنید.

در تصویر زیر یک تایمر شمارش معکوس را مشاهده میکنید که ما با استفاده از افزونه Countdown Timer Ultimate ایجاد کردیم :

best countdown plugins for wordpress 03 - بهترین افزونه تایمر شمارش معکوس برای وردپرس

افزونه نسخه pro گزینه های پیشرفته تری را در اختیار شما قرار می دهد. این موارد شامل امکان نمایش متن خاص هنگام انقضا شمارش معکوس و ویژگی های اضافی برای طراحان می باشد.

۴. Countdown Builder

best countdown plugins for wordpress 08 - بهترین افزونه تایمر شمارش معکوس برای وردپرس

Countdown Builder یک تایمر شمارش معکوس ساده است که چندین سبک مختلف در آن تعبیه شده است. این موارد شامل شمارش معکوس دایره ای، شمارش معکوس ساعتی و حتی صفحه “به زودی” می باشد.

با انتخاب بلوک ‘Countdown’ (در بخش ابزارک ها) می توانید تایمر خود را درون یک پست یا صفحه در ویرایشگر بلوک وردپرس قرار دهید. همچنین می توانید انتخاب کنید که آن را به صورت خودکار در پست ها یا صفحات خاص نمایش دهید.

در صورت تمایل، می توانید نحوه مشاهده تایمر را با جزئیات ویرایش کنید، مواردی مانند اندازه فونت ، تگ ها و سبک انیمیشن را تغییر دهید. نیازی نیست که این کار را با CSS انجام دهید زیرا یک ویرایشگر داخلی برای تمام این کار ها وجود دارد.

۵. Evergreen Countdown Timer

best countdown plugins for wordpress 09 - بهترین افزونه تایمر شمارش معکوس برای وردپرس

Evergreen Countdown Timer به شما اجازه می دهد تا شمارش معکوس همیشه سبز ایجاد کنید، همانطور که از نام آن انتظار دارید. همچنین می توانید از آن برای ایجاد شمارش معکوس معمولی نیز استفاده کنید.

برای افزودن تایمر به صفحه خود، باید کد کوتاه را وارد کنید. می توانید به سادگی این را از قسمت تنظیمات تایمر شمارش معکوس کپی و جایگذاری کنید.

هنگامی که تایمر شما به صفر رسید، می توانید بازدید کننده را به طور خودکار به URL مورد نظر خود هدایت کنید. به عنوان مثال، اگر برای راه اندازی دوره جدید خود آن را ساخته باشید، می توانید آنها را به یک صفحه ثبت نام ارسال کنید.

در تصویر زیر یک تایمر شمارش معکوس را مشاهده میکنید که ما با استفاده از پلاگین Evergreen Countdown Timer ایجاد کردیم :

best countdown plugins for wordpress 04 - بهترین افزونه تایمر شمارش معکوس برای وردپرس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا