سیستم مدیریت محتواوردپرس

بهترین آنتی ویروس برای سایت وردپرس – اسکن وبسایت وردپرس

برترین اسکنر امنیتی وردپرس برای شناسایی بدافزار و هک ها

اخیراً یکی از کاربران ما سوال کرده است که آیا راهی آسان برای اسکن سایت برای امنیت ، هک و آسیب پذیری وجود دارد؟ اگر شک دارید که وب سایت شما هک شده باشد، اسکن سریع وردپرس با ابزارهای آنتی ویروس برای سایت می تواند نقطه شروع خوبی باشد. در این مقاله از وبلاگ آذردیتا ، بهترین اسکنرهای امنیتی وردپرس را انتخاب کرده ایم که به شما در انجام سریع بررسی های امنیتی کمک می کند.

اسکنرهای امنیتی و آنتی ویروس وردپرس چه کاری می توانند انجام دهند

Online vulnerability یا آنتی ویروس برای سایت ویا اسکنرهای بدافزار می تواند به شما کمک کند وب سایت خود را از نظر برخی خطرات امنیتی رایج بررسی کنید. به عنوان مثال، آنها می توانند به دنبال کد مخرب ، پیوندهای مشکوک ، تغییر مسیرهای مشکوک ، نسخه وردپرس و موارد دیگر باشند.

با این حال، آنها کاملاً محدود هستند زیرا نمی توانند تست هایی را روی پایگاه داده وردپرس ، حساب های کاربری ، تنظیمات وردپرس ، پلاگین ها و موارد دیگر انجام دهند.

هکرها می توانند به راحتی کدهای مخرب را پنهان کنند و از این بررسی های امنیتی اساسی مورد توجه قرار نگیرند. به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم از فایروال Sucuri web application firewall استفاده کنید. این یک سرویس امنیتی کامل وب سایت است که هر کد مخربی را حتی قبل از رسیدن به وب سایت شما شناسایی و خنثی می کند.

با بیان این اوصاف، بیایید نگاهی به بهترین اسکنرهای ویروس وردپرس بیندازیم.

 ۱ . Sucuri SiteCheck

wordpress vulnerability scanners online 01 - بهترین آنتی ویروس برای سایت وردپرس - اسکن وبسایت وردپرس

SiteCheck یک ابزار آنلاین توسط Sucuri ، بهترین فایروال و سرویس امنیتی وردپرس است. این یک بررسی کامل از وب سایت شما به دنبال کد مخرب، هرزنامه ها و غیره ارائه می دهد.

همچنین وب سایت شما را در چندین ابزار لیست سیاه نام دامنه از جمله مرور ایمن Google بررسی می کند. ابزار Sucuri’s SiteCheck نه تنها URL را که وارد می کنید اسکن می کند، بلکه صفحات دیگر را که از آن پیوند داده شده اند نیز جستجو می کند تا یک اسکن سریع و مطمئن ارائه دهد.

 ۲ . IsItWP Security Scanner

wordpress vulnerability scanners online 02 - بهترین آنتی ویروس برای سایت وردپرس - اسکن وبسایت وردپرس

IsItWP Security Scanner به شما امکان می دهد وب سایت وردپرس خود را به سرعت از نظر بدافزار و سایر آسیب پذیری های امنیتی بررسی کنید. این ابزار آنلاین توسط Sucuri طراحی شده است و به شما کمک می کند تا سریعتر وب سایت خود را با دستورالعمل های گام به گام بررسی کنید تا امنیت وردپرس را تقویت کنید.

همچنین وب سایت شما را در Google Safe Browsing و سایر لیست های مخرب بدافزار بررسی می کند.

 ۳ . Google Safe Browsing

wordpress vulnerability scanners online 03 - بهترین آنتی ویروس برای سایت وردپرس - اسکن وبسایت وردپرس

ابزار مرور ایمن Google ویا Google Safe Browsing به شما امکان می دهد ببینید آیا یک URL برای بازدید توسط Google ناامن علامت گذاری شده است یا خیر. گوگل میلیاردها URL را رصد می کند و اگر آنها مشکوک به توزیع بدافزار در وب سایتی باشند، آنرا برای بازدید به عنوان ناامن علامت گذاری می کند.

این می تواند به طور بالقوه اعتبار وب سایت شما را از بین ببرد زیرا کاربرانی که از جستجوی Google می آیند یا هنگام بازدید از وب سایت Google Chrome ، صفحه هشدار نشان داده می شود. اگر از کنسول جستجوی گوگل استفاده می کنید، درصورتی که وب سایت شما به عنوان ناامن علامت گذاری شود، با دستورالعمل هایی، به شما اخطار داده می شود.

 ۴ . WPScans

wordpress vulnerability scanners online 04 - بهترین آنتی ویروس برای سایت وردپرس - اسکن وبسایت وردپرس

WPScans وب سایت شما را در برابر آسیب پذیری های شناخته شده و کد مشکوک بررسی می کند. آنها فهرست آسیب پذیری های شناسایی شده توسط سیستم خود را حفظ کرده و وب سایت شما را از نظر نشت امنیتی بررسی می کنند.

همچنین سعی دارد نسخه وردپرس ، افزونه های نصب شده و فایل های robots.txt شما را شناسایی کند. پس از اسکن، نتایج در قالب مطلب قابل فهم با توضیح هر مورد ارائه می شود.

 ۵ . ScanWP

wordpress vulnerability scanners online 05 - بهترین آنتی ویروس برای سایت وردپرس - اسکن وبسایت وردپرس

ScanWP یک اسکنر امنیت بسیار اساسی وردپرس است. سعی می کند نسخه وردپرس شما را تشخیص دهد تا ببینید آیا از جدیدترین نسخه استفاده می کنید یا خیر، همچنین برچسب مولد وردپرس ( WordPress generator tag ) و اینکه سایت شما آن را نشان می دهد یا نه را تشخیص می دهد.

برچسب ژنراتور یا generator tag نشان می دهد که از کدام نسخه وردپرس استفاده می کنید. برخی از کارشناسان امنیتی معتقدند که این می تواند به هکرها کمک کند تا وب سایت را به طور موثر هدف قرار دهند و آنها توصیه می کنند برچسب تولید کننده وردپرس را حذف کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا