رپورتاژ

یکی از ناب ترین روش های جذب فالوور

image 1653287848.png - یکی از ناب ترین روش های جذب فالوور

بازار داغ اینستاگرام روشی صعودی برای افزایش درآمد میلیونی بلاگرهای خلاق در تولید محتوا و آشنا به ترفندهای اینستاگرام شده است. این روزها شاهد موفقیت مالی افراد زیادی از طریق انجام فعالیت در اینستاگرام با ساخت انواع کلیپ های متفاوت و یا استفاده از ترفندهای اینستاگرام هستیم

این ترفندها ممکن است نکات مهم و اساسی و یا نکااتی ساده و باورنکردنی برای موفقیت و رشد در اینستاگرام باشند. نکاتی که با دانستن و استفاده از آنها می‌توان افزایش چشم‌گیر فالوور را به دنبال داشت ، داشتن فالوور های فعال، افزایش لایک و بازدید پست، و داشتن بیشترین کامنت ها و دایرکت را تجربه کرد.

در این مقاله به آموزش ترفندهای اینستاگرام برای رشد سریع و موفقیت پیج اینستاگرامی شما خواهیم پرداخت.

ترفندهای بیشتر دیده شدن پست و استوری پیج اینستاگرامی عبارتند از:

  1. هشتگ گذاری
  2. تعامل با فالوور ها
  3. مزیت خود را بیابید
  4. تگ کردن
  5. هایلایت استوری
  6. لوکیشن
  7. مدیریت پست گذاری و زمان آن
  8. به روز باشید
  9. از نظرات کاربران استفاده کنید
  10. پاسخگو بودن

به طور اختصاصی در این پست هشگ گذاری را خدمت شما عزیزان شرح می‌دهیم در ادامه همراه با ما باشید.

image 1653288613 - یکی از ناب ترین روش های جذب فالوور

#هشتگ گذاری چیست؟ چرا هشتگ گذاری مهم است؟ هشتگ مناسب پست پیج من چیست؟ چطور هشتگ گذاری پربازده داشت؟

یکی از راه‌های افزایش بازدید پست و استوری اینستاگرام هشتگ گذاری است. که استفاده درست و اصولی از هشتگ گذاری می‌تواند به رشد پیج اینستاگرامی شما کمک محسوسی کند.

اینستاگرام با الگوریتم های خاصی که در برنامه خود دارد هشتگ گذاری را یکی از راه‌های بازدهی بهتر برای کاربران قرار داده است.

هَشتَگ یا هش‌تگ (به انگلیسی: Hashtag) با نشان #، یک نماد پیشوندی و یکی از تگ‌های فرارداده است که در خدمات شبکه‌های اجتماعی و میکروبلاگینگ استفاده می‌شود. اگر بخواهیم هشتگ را به زبان ساده‌تر تعریف کنیم، برچسبی است که برای دسته‌بندی و به اشتراک گذاری پست‌ها و نظرات دربارهٔ موضوعی خاص در سطح جهانی و فراتر از حلقه و فهرست دوستان به‌کار می‌رود.

نحوه‌ی هشتگ گذاری در اینستاگرام چگونه است؟

۱.از تعداد اصولی  هشتگ استفاده کنید.

اینستاگرام به ما اجازه داده برای هر پست تا ۳۰ هشتگ و برای هر استوری ۱۰ هشتگ قرار دهیم. و استفاده‌ی بیشتر این مقدار درج نخواهد شد.

پس با انتخاب و آشنایی درست از حوزه فعالیت از هشتگ مرتبط با پست و استوری خود استفاده کنید. و با توجه به بازخوردهای دریافتی پیج‌های موفق متوجه تاثیر مثبت استفاده حداکثری ۱۰ هشتگ در پست شدیم.

۲.هشتگ های به روز و ترند مربوط به پیج خود و مورد فعالیتتان را جست و جو کنید

با بررسی هشتگ های متفاوت و آشنایی بیشتر با آنها و پیدا کردن هشتگ های مرتبط با زمینه فعالیت پیج اینستاگرامی و استفاده از آن می‌توان نتیجه مطلوبی از استفاده درست هشتگ ها گرفت.

ربات سایت فالووان با توجه به همکاری با پیج های بزرگ و موفق اینستاگرام با داشتن تخصص لازم در جذب لایک و بازدید از طریق هشتگ گذاری مناسب می‌تواند کمک ویژه‌ای به رشد و موفقیت پیج اینستاگرامی شما کند. و بسیاری از سلبریتی های معروف با خرید ربات اینستاگرام توانسته اند از طریق هشتگ فالوور های هدمندی دریافت کنند.

۳.مراقب هشتگ های ممنوعه باشید

از هشتگ های غیرمتعارف و ناشایست برای بازدید بیشتر پست های خود استفاده نکنید. این کار ممکن است پست شما به عنوان هرزنامه شناخته و ادامه مسیر را برای شما سخت کند.

۴.استفاده درست از هشتگ مرتبط با مطالب پیج شما

با توجه به پست انتشار شده هشتگ مناسب و مرتبط را پیدا کرده و استفاده کنید

توجه داشته باشید که استفاده از هشتگ غیرمرتبط با محتوای پست شما کمکی به دیده شدن پست و پیج شما نخواهد کرد چرا که در سطر نمایش‌های سرچ هشتگ پست‌های مرتبط با هشتگ سرچ شده نمایش داده می‌شود و پست غیرمرتبط پیج شما در آخرین گزینه‌های پیشنهادی خواهد بود.

image 1653289254 - یکی از ناب ترین روش های جذب فالوور

یکی از بلاگرهای موفق و محبوب در اینستاگرام که با فعالیت اصولی و شروع کار خود در اینستاگرام با خرید فالوور ارزان و واقعی از سایت فالووان به درآمدهای میلیونی رسیده است بعد از داشتن تعداد فالوور بالا راز موفقیت خود را استفاده درست از ترفندهای اینستاگرام از جمله هشتگ گذاری تخصصی می‌داند.

۵.از مفهوم هشتگ مطلع شوید.

از معانی وکاربرد هشتگ ها اطلاعات کافی را داشته باشید و درست از آن استفاده کنید. همانطور که یک هشتگ گذاری مناسب می‌تواند به رشد پیج شما کمک کند هشتگ گذاری غیراصولی هم می‌تواند نتیجه‌ی منفی  بر پیج اینستاگرامی شما داشته باشد.

۶.پست های موفق خود را درنظر بگیرید

با توجه به هشتگ گذاری انجام شده درست برای پست پیج اینستاگرام و بررسی بازخورد آن هشتگ های طلایی را پیدا کرده و در مابقی پست ها به صورت مداوم و اصولی از آن‌ها استفاده کنید.

هشتگ گذاری درست و اصولی از هشتگ ها هم به بازدید بیشتر پست پیج شما کمک می‌کند و هم باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرامی شما می‌شود.

امید است مطالب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. پیروز باشید و مانا.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا