رپورتاژ

چرا کسب کار شما به یک وب سایت نیاز دارد؟

شاید برای شما نیز سوال باشد که “چرا به یک وب سایت نیاز دارم در حالی که من در رسانه های اجتماعی مانند توییتر و اینستا گرام فعالیت مستمر دارم؟”

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک این سوال را در ذهن دارند. هر کسی که در زمینه بازاریابی دیجیتال، رسانه های اجتماعی یا طراحی وب سایت فعالیت داشته است قطعا بارها با این سوال مواجه می شود.

چرا وب سایت ها برای کسب و کارها ضروری هستند؟ به طور دقیق تر، چرا مشاغل کوچک به یک وب سایت نیاز دارند؟ امروزه قبل از امتحان کردن و خرید یک سرویس یا محصول جدید، افراد بیشتری به اینترنت مراجعه کرده تا درباره خریدهای خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. در نتیجه، حضور آنلاین در بستر اینترنت تأثیر بسزایی در موفقیت شرکت شما دارد.

سال گذشته برای بسیاری از مشاغل  چالش برانگیز بود بنابراین ضروری است که در سال ۲۰۲۲ تمام تلاش خود را  به کار بگیرید تا بستر موفقیت را برای شرکت خود فراهم بکنید. یکی از روش هایی که می توانید انجام دهید این است که مطمئن شوید کسب و کار شما یک وب سایت دارد.

آیا در هر شهری که فعالیت می کنیم نیاز به وب سایت داریم؟ طراحی سایت در تبریز با شهرهای دیگر چه فرقی دارد؟

image 1653133979 - چرا کسب کار شما به یک وب سایت نیاز دارد؟

مشتریان شما به آن نیاز داشته و از شما انتظار آن را دارند.

با توجه به نکته قبلی، مشتریان باهوش از شما انتظار دارند که یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشید تا آن ها بتوانند برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما به آن مراجعه کنند. وب سایت شما می تواند به شما در پیشرفت کسب و کارتان، افزایش ارزش برند و هویت تجاریتان، ترویج حسن نیت شما برای مشتریان و مخاطبان هدف و ارائه پیام های بازاریابی قوی کمک کند.

یک وب سایت اعتماد ایجاد می کند

تا زمانی که آنلاین هستید، کسب و کار کوچک شما می تواند اعتماد و اعتبار را در مخاطبان‌تان ایجاد کند. تصور کنید به دنبال محصول یا خدمات خاصی هستید. شما یک جستجوی سریع در گوگل انجام می دهید و یک وب سایت با نظرات خوب پیدا می کنید. اما به خاطر داشته باشید برای حفظ اعتماد باید به روز باشید و حرفه ای به نظر برسید و در موتورهای جستجو ظاهر شوید در غیر این صورت به زودی این وضعیت را از دست خواهید داد.

کاهش دسترسی به رسانه های اجتماعی

یکی از دلایل مهم نیاز کسب و کار شما به وب سایت، کاهش دسترسی به پلتفرم های اجتماعی است. ممکن است یک صفحه اختصاصی در شبکه های اجتماعی داشته باشید، اما فکر می کنید برای جذب مشتریان جدید کافی است؟ دوباره فکر کنید! داشتن یک صفحه تجاری در رسانه های اجتماعی مانند هر کسب و کار دیگری کافی نیست. اکثر شرکت ها در حال حاضر به جای اتکای به صفحات تجاری رسانه های اجتماعی، به ساخت وب سایت روی آورده اند چرا که به واقعیت پی برده اند.

بهبود جایگاه برند

یکی از مهمترین کارهایی که یک صاحب کسب و کار می تواند انجام دهد این است که محصولات خود را در وب سایت برای مشتریان احتمالی خود به نمایش بگذارد. برای افزایش شانس خرید مشتریان از وب سایت شما، باید جزئیات شرکت خود را مشخص کنید. مانند؛ اینکه شما چه کسی هستید؟ برند شما چه چیزی را نشان می دهد؟ چه چیزی کسب و کارتان را از سایر رقبای صنعت شما متمایز می کند؟ بدون داشتن یک وب سایت معتبر، ارائه یک تجربه کاربری قابل اعتماد و موفق چالش برانگیز و غیر ممکن است.

با مخاطبانتان خود ارتباط داشته باشید.

یکی از دلایلی که کسب و کار شما در سال ۲۰۲۲ به یک وب سایت نیاز دارد، دستیابی به مشتریان هدف کسب و کارتان است. طبق آمار جستجوی گوگل، بیش از ۲.۴ میلیون جستجو در هر دقیقه از طریق موتور جستجو انجام می شود. تصور کنید با چنین حجم جستجو ممکن است در حال حاضر شخصی آنلاین به دنبال خدمات شما باشد.

محصولات خود را به نمایش بگذارید

صرف نظر از اینکه چه محصولاتی را می فروشید، کسب و کار شما در سال ۲۰۲۲ به یک وب سایت نیاز دارد. ما نمی توانیم به اندازه کافی تاکید کنیم که یک وب سایت اولین تعامل مخاطبان هدف شما با برند شما است. بنابراین، نحوه مدیریت کسب‌وکارتان کاملاً در دست شماست. حتما علاوه بر نمایش محصولات می‌توانید پیشنهادات خود را با ویژگی‌ها نمایش داده و آموزش‌های ویدیویی کوتاه یا دستورالعمل‌های PDF قابل دانلود ارائه دهید.

کار خود را نمایش دهید

مهم نیست در کدام صنعت کار می کنید، یک وب سایت یک راه عالی برای نمایش کار شما است. برای انجام این کار می توانید از نمونه کارهای آنلاین، گالری عکس و توصیفات مشتریان استفاده کنید. می توانید نشان دهید که چه چیزی شرکت شما را منحصر به فرد می کند و در مورد کار خود بازخورد دریافت و ارائه کنید.

اعتبار شرکت خود را افزیش دهید.

یکی دیگر از دلایلی که کسب و کار شما در سال ۲۰۲۲ به یک وب سایت نیاز دارد، اعتبار شماست. فرض کنید می خواهید به دنیا نشان دهید که تجارت خود را جدی می گیرید. در این صورت زمان سرمایه گذاری در یک وب سایت حرفه ای فرا رسیده است. ۸۱ درصد از خریداران خرده‌فروشی قبل از خرید تحقیقات آنلاین انجام می‌دهند  بیش از ۵۰ درصد از کاربران گوشی های هوشمند هنگام جستجوی آنلاین یک شرکت یا محصول جدید را کشف می کنند بنابراین نداشتن وب سایت می تواند به اعتبار شما آسیب برساند.

ارائه ثبات اجتماعی

رفتار مشتریان و مخاطبانتان عمدتاً توسط آنچه دیگران در مورد تجارت شما می گویند هدایت می شود. بنابراین حتی اگر نام تجاری شما در سایت های بررسی مانند FourSquare یا Yelp 5 ستاره داشته باشد مردم انتظار دارند وب سایت شما را ببینند تا اطلاعات بیشتری در مورد برند دریافت کنند. از آنجایی که خریداران احتمالی در حال حاضر به صورت آنلاین به دنبال شما هستند بنابراین درج نظرات مشتریان در سایت شما راهکاری عالی برای تحت تاثیر قرار دادن خریداران بالقوه و ارائه ثبات اجتماعی است.

رقابت با رهبران صنعت

آیا می دانستید که داشتن یک وب سایت به شما فرصتی مناسب برای رقابت با غول های صنعت خود را می دهد؟ ایجاد یک وب سایت بهینه می تواند رتبه بالاتری را درگوگل دریافت کرده و در زمان و مکان مناسب به مخاطبانتان نمایش داده شود. علاوه بر این کلمات کلیدی مناسب می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش داده و بر جست و جوی کاربران شما تأثیر بگذارد که معمولاً با تحقیق، توصیه ها و بررسی ها آغاز می شود.

بهبود خدمت رسانی به مشتری

یک وب سایت راه آسان تری را برای ارائه خدمات به مشتریان ارائه می دهد بنابراین پاسخ به سؤالات متداول را در بخش سؤالات متداول خود ارائه دهید با این راهکار می‌توانید هزینه های خدمات مشتری را کاهش داده و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

ساعات کاری خود را افزایش دهید

در دسترس بودن ۲۴ ساعته نرخ فروش را به طور چشمگیری افزایش می دهد، این حقیقت برای شرکت های تجارت الکترونیک بسیار صریح و آشکارتر است. همچنین گامی موثر برای ایجاد ارتباط و خدمت رسانی بهتر به کاربران فراهم می‌کند.

کسب و کار خود را گسترش دهید

همکاری با شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی و توسعه دهنده وب برای ساخت وب سایت شما می تواند منجر به گسترش تجارتتان در هر گوشه ای از دنیا شود. یک وب سایت دقیق توجه مشتریان بالقوه را جلب می کند و نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

آموزش مشتریان بالقوه

شما در وب سایت خود می توانید مشاوره رایگان در مورد محصولات و خدماتتان ارائه دهید بناربراین کاربران می توانند با دریافت اطلاعات آگاهانه و پیوسته به سرعت مشاهده و سفارش دهند. علاوه بر این، کاربرتن بالقوه می توانند قبل از خرید از جنبه های مختلف محصول شما را مشاهده و تجزیه و تحلیل کنند. با اضافه کردن مقدار زیادی اطلاعات با کیفیت به صفحات و محصولات خود، می توانید تمام صفحات وبسایتتان را بهینه و به روز کنید.

سرنخ های بیشتری را توسعه دهید

یکی از دلایل قانع‌کننده برای ایجاد کسب‌وکار اینترنتی این است که می‌تواند شانس شما را برای به دست آوردن سرنخ‌های جدید افزایش دهد. هنگامی که سایت شما در صفحات نتایج جست و جوی گوگل ظاهر شد مشتریان بالقوه به محصول یا خدمات شما علاقه مند می شوند و آنها می توانند درباره برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. اطلاعات شما به راحتی در دسترس مشتریان برای بررسی قرار گرفته و همچنین نرخ فروش شما را افزایش می دهد.

فروش آنلاین را ترویج دهید

داشتن یک وب سایت علاوه بر گسترش دامنه کسب و کار شما، کانال فروش جدیدی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. باز کردن یک فروشگاه تجارت الکترونیک نسبتاً آسان است. حتی می توانید آن را به وب سایت شرکت خود اضافه کنید. به این ترتیب می توانید علاوه بر فروشگاه فیزیکی، کالاهای خود  را به صورت آنلاین نیز بفروشید.

بنابراین به جای اینکه بپرسید چرا کسب و کار من  در سال ۲۰۲۲ به یک وب سایت نیاز دارد، بگویید چرا که نه!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا