رپورتاژ

شبکه‌های اجتماعی مخصوص زبان‌آموزان را بشناسید!

چکیده : یادگیری زبان انگلیسی روش های گوناگونی دارد که یکی از آن ها به لطف اینترنت، چرخ زدن در شبکه های اجتماعی است؛ اگر سری به شبکه های اجتماعی یادگیری زبان انگلیسی زده باشید حتما به مزایا و معایب آنها هم پی برده اید. در این مطلب نگاهی دیگر به این موضوع داریم که چطور در شبکه‌های اجتماعی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی باشید.

images 1676452921 63eca4390467e - شبکه‌های اجتماعی مخصوص زبان‌آموزان را بشناسید!

شبکه‌های اجتماعی هر روز بیشتر به زبان‌آموزی کمک می‌کنند. شاید چون رسانه‌های اجتماعی راهی برای نوشتن درباره خود و تعامل با دیگران است. در عمل هم هدف نهایی از زبان‌آموزی این است که بتوانیم به طور مؤثر در مکالمات با هم ارتباط برقرار کنیم.
شبکه‌های اجتماعی مخصوص زبان‌آموزان شما را وادار می‌کنند تا با افراد بومی یک زبان دیگر صحبت کنید،. با این روش، نه‌ تنها مجبور می‌شوید مهار‌ت‌های ارتباطی ضروری را به شکلی زنده تمرین کنید، بلکه بدون نیاز به سفر به خارج از کشور، در معرض واژگان جدید، اسلنگ‌ها و تازه‌های فرهنگی هم قرار می‌گیرید.
در این رابطه انواع مختلفی از رسانه‌های اجتماعی وجود دارد؛ از اپ‌های شبکه‌های اجتماعی، انجمن‌های آنلاین، و اپ‌های اشتراک‌گذاری عکس‌ و ویدیو گرفته، تا فوروم‌های نظرات در تلگرام، کانال‌های تلگرامی، وبلاگ‌ها و چرخه‌های توییتری. تمام این‌ها می‌توانند راهی باشند برای یادگیری زبان انگلیسی و شکل دادن به شبکه اجتماعی زبان آموزان؛ شاید به همین دلیل شبکه‌های اجتماعی انگلیسی مخصوص زبان آموزان خیلی سریع‌تر و گسترده‌تر میان مردم جا باز می‌کنند.در این مطلب بنا است تا شبکه های اجتماعی مخصوص زبان آموزان را بشناسید.

  زبان‌آموزی با اینستاگرام

استفاده از اینستاگرام برای یادگیری زبان انگلیسی راهی عالی برای صرفه‌جویی در زمان است؛ یادگیری زبان‌ها به روشی سرگرم‌کننده و جذاب به لطف اینستاگرام حالا میلیون‌ها زبان‌آموز مشتاق را به جمع افراد فعال این حوزه اضافه کرده‌است. پس اگر به یادگیری یک زبان جدید فکر می‌کنید، استفاده از حساب‌های اینستاگرامی که محتوای منظم و مرتبط را به زبان فارسی منتشر می‌کنند، و آرام آرام شما را برای محتوای کاملا انگلیسی آماده می‌کنند ایستگاه خوبی برای شروع است. درواقع اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای زبان آموزی به‌شمار می‌رود.
سفیر هم به عنوان بهترین آموزشگاه زبان آنلاین در ایران یک صفحه فعال در این پلتفورم مجازی دارد، به آدرس safirlanguageacademy. حتما به اینجا سر بزنید و از پست‌ها و نکات خوب گرامر و لغت بهره‌مند شوید که بیشترشان همین حالا هم در سفیر مگ در دسترس هستند، جایی که این موسسه به صورت رایگان سطح گرامر انگلیسی شما را با محتواهای ساده ولی حرفه‌ای ارتقا خواهد داد.

Itaki یا سوپ مرغ برای زبان آموزی

از آنجایی که italki یک پلتفرم برای معلمان حرفه‌ای است، یکی از متنوع‌ترین و رنگارنگ‌ترین تجربیات یادگیری را که می‌توان در وب به لطفِ وجود این شبکه اجتماعی زبان آموزان یافت؛ چون کلی تمرین و تعامل ارائه می‌دهد. همچنین ممکن است بیشتر به خاطر درس‌های زبان خود شناخته شده باشد، اما امکانات تعاملی فوق‌العاده‌ای را در وب‌سایت خود ارائه می‌کند، چه در حال زبان یاد گرفتن باشید یا نه بخواهید دوست پیدا کنید.
برای مثال، می‌توانید تکه‌هایی از نوشته‌های خود را در بخش «نوت‌بوک» برای افراد بومی برای ویرایش پست کنید و دوست و شریک کاری زبانی در یک زبان مقصد پیدا کنید.
بخش «پاسخ‌ها» به شما امکان می‌دهد سؤال بپرسید و یا اینکه کامنت‌ها را در ارتباط با سایر سؤالات دیگر کاربران بررسی کنید. بخش «مباحثه» یا همان Discussion به شما امکان می‌دهد در مورد هر چیزی که در ذهنتان است، بحث کنید  و سؤالات گرامری فوری فوتی بپرسید. در کل، کامل بودن این شبکه اجتماعی مخصوص زبان‌آموزان آن را به یک سوپ مرغ کامل  برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق شبکه اجتماعی بدل کرده است.

لینگوالیا شبکه‌ای یادگیرنده و غنی از افراد نیتیو!

Lingualia یک پلتفورم یادگیرنده و هوشمند جدید برای یادگیری زبان است که سطح شما را تعیین می‌کند و دوره را با نیازهای شما تطبیق می‌دهد. وقتی برای یادگیری زبان انگلیسی در شبکه اجتماعی  Linguali عضو می‌شوید، به جامعه زبان‌آموزان آن هم دسترسی خواهید داشت.
در حقیقت، این شبکه قصد دارد به شما کمک کند دوستان جدیدی پیدا کنید که در زبان مورد نظر شما  native هستند. از آنجا، شما همچنین می‌توانید زبان مقصد خود را تمرین کنید، سؤال بپرسید، کمک دریافت کنید و در عوض، به دیگران هم کمک کنید.
Lingualia مواد آموزشی در ارتباط با دو زبان زنده و قدرتمند اسپانیایی و انگلیسی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با در میان گذاشتن رایگان ایده‌ها با دیگر زبان‌آموزان به راحتی تعامل داشته باشید. اما متاسفانه ویژگی‌های دیگر وب‌سایت ، مانند دایرکت مستقیم با افراد و اشتراک‌گذاری نمونه صوتی، به اشتراک پولی نیاز دارند.

UniLang معبد قدیمی زبان‌آموزان

UniLang یک انجمن یادگیری زبان است که به اندازه سایر شبکه‌های اجتماعی قدمت دارد. کوتاه سخن؛ تعدادی فروم مختلف برای رفع نیازهای یادگیری شما در UniLang وجود دارد.  پس شاید بهترین توصیف این باشد که، UniLang یک انجمن زبان‌آموزی فعال است. پس خیلی زود اینجا یک حساب کاربری درست کنید چون آنجا جامعه‌ای از زبان‌آموزان مشتاق پیدا خواهید کرد. برخی از موضوعاتی که مورد بحث قرار می‌گیرند عبارتند از بازی‌های زبانی، ترجمه، کلماتی که به تازگی یاد گرفته‌اید، کلمات مرکب دشوار و مانند آن.

 ایده تکرار نشدنی یادگیری زبان انگلیسی با توییتر

توییتر شبکه اجتماعی مخصوص زبان‌آموزان نیست اما circle های بسیار خوبی برای زبان‌آموزان فعال در توییتر آنجا شکل گرفته و شما می‌توانید با افراد زبان‌آموز از سراسر جهان در ارتباطی زنده و پویا قرار بگیرید.
توییتر، همینطور، یکی از فضاهای مجازی خوب برای دنبال کردن صفحات آموزش زبان و بهترین آموزشگاه‌های آنلاین زبان انگلیسی است که پست‌های خوبی در این رابطه منتشر می‌کنند. درواقع تجربه زبان‌آموزی با توییتر از آنجایی که به کنجکاوی شخصی شما هم نیاز دارد ایده‌ای تکرار نشدنی است.
تجربه شخصی ما در این زمینه می‌گوید شما با دنبال کردن برخی از نویسندگان معروف و روزنامه‌نگارهای انگلیسی زبان می‌توانید در حین استفاده از زبان انگلیسی آن را خیلی پویا بیاموزید و این بسیار در خاطر می‌ماند.

 کلام آخر

خیلی خلاصه و مفید تلاش کردیم تا در این مطلب به شما ایده‌هایی بدهیم که چطور در شبکه‌های اجتماعی به دنبال آموختن زبان باشید و شبکه‌های اجتماعی مخصوص زبان‌آموزان را بشناسید. غیر از کلی صفحه آموزشی در اینستاگرام، مجلات آنلاین زیادی هست که محتواهای بهتری برای آموختن انگلیسی منتشر می‌کنند.سفیرمگ یکی از بهترین جاها برای یاد گرفتن رایگان گرامر انگلیسی است و به عنوان بهترین شبکه اجتماعی زبان‌آموزی بین بخشی از زبان‌آموزان خود سفیر هم شناخته شده است. اگر دوست دارید انگلیسی را به شکلی حرفه‌ای برای استفاده در محیط کاری یا زندگی در کشورهای دیگر بیاموزید همین حالا یک تماس کوتاه با کارشناسان سفیر شما را در مسیر درست قرار می‌دهد.  وبسایت Gosafir.com و شماره تلفن  ۰۲۱۸۴۳۴۶  پل ارتباطی ما با شماست.
 

برچسب ها : شبکه های اجتماعی,زبان آموزی,یادگیری زبان انگلیسی,UniLang,Lingualia

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا