سیستم مدیریت محتواوردپرس

بهترین افزونه برای تبدیل سایت به اپلیکیشن – ساخت برنامه برای سایت

معرفی افزونه هایی برای تبدیل سایت وردپرسی به یک اپلیکیشن موبایلی

آیا به دنبال راهی برای تبدیل سایت وردپرس خود به یک اپلیکیشن موبایل هستید؟

بیشتر افراد ترجیح می دهند با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود به اینترنت وارد شوند و خرید آنلاین انجام دهند. همچنین برنامه ها راهی مناسب برای ارائه محتوای شما و ارائه تجربه بهتر در تلفن همراه هستند. در این مقاله از وبلاگ آذردیتا ، بهترین افزونه ها را برای تبدیل سایت وردپرسی به یک اپلیکیشن موبایلی مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چرا باید یک اپلیکیشن برای سایت خود ایجاد کنیم ؟

اگر ترافیک وب سایت خود را در Google Analytics بررسی کنید ، می بینید که تعداد زیادی از کاربران از طریق تلفن های همراه خود به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند. ساده ترین راه برای اطمینان از اینکه کاربران موبایل تجربه خوبی در وب سایت شما دارند، ریسپانسیو بودن سایت شما برای تلفن همراه است.

یک وب سایت وردپرس ریسپانسیو برای موبایل از طرحی استفاده می کند که به طور خودکار خود را متناسب با اندازه صفحه کاربر تنظیم می کند. تقریباً تمام قالب های خوب وردپرس با موبایل به خوبی مچ خواهند شد. همچنین برای ووکامرس نیز می توانید قالب های ریسپانسیو برای موبایل با ظاهری عالی را پیدا کنید.

با این حال، برخی از مشاغل ممکن است بخواهند با ایجاد برنامه های تلفن همراه برای سایت خود ، تجربه کاربری حتی بهتری را ارائه دهند. کاربران می توانند به جای بازدید از وب سایت شما در یک مرورگر ، برنامه ای را از صفحه اصلی خود راه اندازی کنند تا به وبلاگ مورد علاقه خود ، فروشگاه آنلاین ، وب سایت شرکتی یا انجمن آنلاین دسترسی پیدا کنند.

ساخت یک اپلیکیشن تلفن همراه معمولاً به مهارت برنامه نویسی نیاز دارد و تعداد زیادی آژانس توسعه دهنده وجود دارند که یک برنامه تلفن همراه برای وب سایت شما ایجاد می کنند. با این حال، برای دریافت اپلیکیشن سایت خود باید هزینه بسیار زیادی بپردازید.

اگر می خواهید یک برنامه موبایلی با بودجه کم برای وبسایت خود بسازید ، افزونه های وردپرس کمی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند سایت وردپرس خود را به یک اپلیکیشن تلفن همراه تبدیل کنید.

به خاطر داشته باشید که استفاده از این افزونه ها هنوز به مهارت های متوسط ​​تا پیشرفته وردپرس نیاز دارد. اگر یک کاربر کاملاً مبتدی هستید، توصیه می کنیم برای به دست آوردن کاربران بیشتر تلفن همراه ، از یک قالب ریسپانسیو برای موبایل استفاده کنید و سرعت سایت وردپرس خود را بهبود ببخشید.

همانطور که در بالا گفته شد در این مقاله قصد داریم به شما بهترین افزونه برای تبدیل سایت به اپلیکیشن را معرفی کنیم.

۱ . AppPresser

best plugins to convert wordpress site to mobile app 01 - بهترین افزونه برای تبدیل سایت به اپلیکیشن - ساخت برنامه برای سایت

AppPresser یک پلتفرم آسان برای استفاده است که به شما کمک می کند هر سایت وردپرسی را به یک اپلیکیشن تلفن همراه تبدیل کنید. این سرویس، تم موبایل وردپرس اختصاصی دارد که می تواند برای ایجاد برنامه ای برای وبلاگ ، فروشگاه ووکامرس یا وب سایت BuddyPress شما استفاده شود.

این افزونه دارای یک برنامه ساز بصری است که به راحتی ظاهر برنامه شما را تغییر می دهد دقیقاً مانند کاری که برای یک قالب وردپرس با افزونه المنتور انجام می دهید. شما می توانید رنگ ها را شخصی سازی کنید ، صفحات سفارشی اضافه کنید یا محتوای وردپرس را با درگ اند دراپ (Drag & Drop) مشخص کنید. AppPresser اعلان های push notification یکپارچه ای را ارائه می دهد که تنظیم و مدیریت آن نسبتاً آسان است.

۲ . MobiLoud

best plugins to convert wordpress site to mobile app 02 - بهترین افزونه برای تبدیل سایت به اپلیکیشن - ساخت برنامه برای سایت

MobiLoud به دارندگان وب سایت اجازه می دهد تا سایت های وردپرسی خود را به برنامه تلفن همراه تبدیل کنند. آنها دو محصول دارند : یکی برای سایت های خبری یا وبلاگ و دیگری برای وب سایت هایی که از ووکامرس یا سایر افزونه های پیچیده استفاده می کنند.

همراه با اعلان های push notification ، پشتیبانی از تبلیغات درون برنامه ای ، تجزیه و تحلیل و لوگو تجاری و …

۳ . Androapp

best plugins to convert wordpress site to mobile app 03 - بهترین افزونه برای تبدیل سایت به اپلیکیشن - ساخت برنامه برای سایت

AndroApp یکی دیگر از افزونه های مفید برای تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایلی است. این برنامه با پشتیبانی آفلاین ، چندین تم ، اعلان های push notification ، پیمایش و اسکرول بی نهایت و اشتراک شبکه اجتماعی همراه است ولی از ووکامرس یا BuddyPress پشتیبانی نمی کند.

توسعه دهنده پلاگین به شما کمک می کند برنامه خود را پیکربندی و بارگیری کنید، سپس می توانید خودتان آن را به فروشگاه های دانلود برنامه مانند گوگل پلی و یا بازار ارسال کنید یا نویسنده افزونه را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

نکته منفی بزرگ این افزونه این است که نسخه رایگان به توسعه دهنده اجازه می دهد تبلیغات خود را نشان دهد.

۴ . WPApp.Ninja

best plugins to convert wordpress site to mobile app 04 - بهترین افزونه برای تبدیل سایت به اپلیکیشن - ساخت برنامه برای سایت

WPApp.Ninja به شما امکان می دهد یک اپلیکیشن تلفن همراه برای وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید. برای ساختن برنامه خود می توانید یک لایسنس مادام العمر خریداری کنید. تمام تنظیمات و پیکربندی برنامه ها را می توان در منطقه پیشخوان مدیریت وردپرس انجام داد.

این ابزار به شما امکان می دهد تا آیکون ها ، دکمه ها ، رنگ ها ، ترجمه ها و موارد دیگر را بارگذاری کنید. این برنامه از Google Analytics ، حافظه پنهان داخلی ، محتوای آفلاین و سازگاری با تمام افزونه های محبوب وردپرس پشتیبانی می کند.

ولی اگر در تبدیل سایت وردپرس خود به یک برنامه جدی هستید، پس توصیه می کنیم از AppPresser یا Mobiloud استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین افزونه ها را برای تبدیل سایت وردپرس به یک برنامه تلفن همراه پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد آموزش ساخت گردونه شانس در وردپرس برای تخفیف از این لینک مشاهده کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۴]

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا