سیستم مدیریت محتواوردپرس

آموزش ساخت آزمون آنلاین در وردپرس – برترین آزمون ساز ها

برترین افزونه ساخت آزمون آنلاین در سایت وردپرس

آیا به دنبال برترین افزونه برای ساخت آزمون آنلاین در وردپرس میگردید؟

بسیاری از وب سایت های معروف مانند BuzzFeed برای ایجاد محتوای هیت شونده و افزایش تعامل کاربر در وب سایت های خود از آزمون ها استفاده می کنند.

در این مقاله از وبلاگ آذردیتا ، ما برترین افزونه ساخت آزمون آنلاین در سایت وردپرس را برای شما عزیزان انتخاب کرده ایم که به شما کمک می کند کاربران خود را درگیر کنید و زمان صرف شده در سایت خود را افزایش دهید؛ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۱ . افزونه Formidable Forms

best quiz plugins for wp 01 - آموزش ساخت آزمون آنلاین در وردپرس - برترین آزمون ساز ها

افزونه Formidable Forms پیشرفته ترین افزونه فرم ساز وردپرس در بازار است. همراه با یک سازنده فرم با قابلیت کشیدن و رها کردن ساده (Drag & Drop) اما بسیار قدرتمند که به شما کمک می کند فرم هایی فراتر از فرم های تماس ساده ایجاد کنید.

این پلاگین مجهز به الگوهای آماده برای ساخت فرم است، یا می توانید با یک فرم خالی شروع کنید و آزمون خود را از صفر بسازید.

افزونه Formidable Forms تا کنون بیش از ۳۰۰۰۰۰ نصب فعال را در مخزن وردپرس از آن خود کرده است و می توان از آن به عنوان محبوب ترین و برترین افزونه ساخت آزمون آنلاین یاد کرد.

افزونه آزمون ساز وردپرس Formidable Forms پس ارسال اطلاعات از طریق فرم ها به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید به اطلاعات ارسالی دسترسی پیدا کنید. این افزونه با دارا بودن نمودارهای مختلف به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از روی اطلاعات ارسالی، نمودار ایجاد کنید . همچنین این افزونه به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید فرم های چند مرحله ای ایجاد کرده و اطلاعات را در چند مرحله دریافت کنید.

۲ . افزونه LearnDash

best quiz plugins for wp 02 - آموزش ساخت آزمون آنلاین در وردپرس - برترین آزمون ساز ها

افزونه LearnDash یکی از بهترین افزونه های LMS وردپرس در بین بقیه افزونه ها است. این پلاگین دارای یک ویژگی آزمون ساز قدرتمند است که به شما امکان می دهد هر نوع آزمونی را ایجاد کنید.

افزونه لرن دش یک دوره ‌ساز درگ و دراپ (Course Builder) در اختیار شما قرار می‌دهد که میتوانید با کشیدن و رها کردن، بخش‌های مختلف یک دوره را طراحی کنید.

این افزونه دارای چندین نوع آزمون است از جمله : تک گزینه ای ، چند گزینه ای ، متن آزاد ، مرتب سازی ، تطبیق ، مقاله ای ، پر کردن جای خالی و …

برخی از ویژگی های دیگر عبارتند از : آزمون های زمان دار ، سوالات تصادفی ، بانک سوالات ، آزمون های چند صفحه ای ، تلاش های محدود برای پاسخ دهی و … که حتی می توانید رسانه ای را به هر یک از گزینه های پرسش و پاسخ اضافه کنید.

همچنین شما میتوانید در پایان هر دوره جهت بیشتر شدن انگیزه دانشجویان خود گواهینامه پایان دوره به دانشجویان اعطا کنید.

چه در حال فروش دوره های آنلاین باشید و چه در ایجاد محتوای هیت شونده ، پلاگین LearnDash یکی از انعطاف پذیرترین افزونه های آزمون وردپرس برای انواع آزمون ها است.

۳ . افزونه WP Quiz

best quiz plugins for wp 03 - آموزش ساخت آزمون آنلاین در وردپرس - برترین آزمون ساز ها

یکی دیگر از افزونه های برتر که ما در مقاله آموزش ساخت آزمون آنلاین در وردپرس گنجانده ایم، پلاگین WP Quiz است.

افزونه WP Quiz یک پلاگین آزمون ساز انعطاف پذیر و با کاربرد آسان برای وردپرس است.

در این افزونه می توانید به سوالات و پاسخ های خود تصاویر اضافه کنید، به کاربران اجازه دهید مسابقه را دوباره راه اندازی کنند، نتایج را در پایان مشاهده کنند و …

افزونه وردپرس کوئیز با دو گزینه طراحی ارائه می شود : آزمون چند صفحه ای یا تک صفحه ای که شما توانایی پیمایش خودکار و افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی را نیز دارید.

نسخه حرفه ای و پرو این افزونه به شما امکان می دهد کاربران را مجبور به انجام عملی برای مشاهده نتایج ، تصادفی سازی پرسش و پاسخ ، تایمر شمارش معکوس و نمایش تبلیغات کنید.

۴ . افزونه Quiz And Survey Master

best quiz plugins for wp 04 - آموزش ساخت آزمون آنلاین در وردپرس - برترین آزمون ساز ها

افزونه Quiz and Survey Master یک پلاگین انعطاف پذیر طراحی آزمون و نظرسنجی در وردپرس است. این پلاگین قدرتمند از انواع مختلفی از سوالات از جمله چند گزینه ای ، درست و غلط ، جای خالی و موارد دیگر پشتیبانی میکند.

همچنین به شما امکان می دهد چندین صفحه نتیجه ایجاد کنید، بنابراین می توانید آنها را بر اساس امتیاز کاربر سفارشی کنید که همراه با پشتیبانی ایمیل ، گواهینامه ها ، تابلوهای امتیازات ، نکات در آزمون ، جعبه های نظردهی و … همراه است.

این افزونه با ۴۰.۰۰۰ نصب در مخزن پلاگین های وردپرس و به روز بودن دائمی آن یکی از پیشنهادات برتر ما برای ساخت آزمون آنلاین در وردپرس است.

۵ . افزونه ARI Stream Quiz

best quiz plugins for wp 05 - آموزش ساخت آزمون آنلاین در وردپرس - برترین آزمون ساز ها

افزونه آزمون ARI به شما امکان می دهد با جمع آوری آدرس ایمیل و نام کاربری از آزمون ها در آینده از آن ها استفاده کنید.

این برنامه از ادغام با MailChimp و سایر ارائه دهندگان خدمات بازاریابی ایمیل پشتیبانی می کند. به غیر از مورد بالا، سازنده آزمون گرافیکی دارای رابط کاربری آسان برای ساخت آزمون های شما است.

این برنامه برای عملکرد سریعتر از AJAX استفاده می کند، دارای چندین تم و قالب ، یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی ، پشتیبانی از Open Graph و موارد دیگر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۴.۸]

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا