رپورتاژ

آموزش سئو تصاویر با یاسئومی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئوی سایت‌ها، محتوایی است که در داخل سایت قرار می‌گیرد. اما این محتوا به تنهایی نمی‌تواند عملکرد مثبتی ارائه دهد. زیرا خواننده نمی‌خواهد که به طور مداوم به یک صفحه پر از نوشته نگاه کند. از این رو، تصاویر نقش بسیار مهمی در سئوی سایت ایفا می‌کنند ، و میتوان سئو تصویر را بخشی از سئو محتوایی با سئو داخلی در نظر گرفت.

سئوی تصاویر، نیازمند رعایت موارد متعددی است تا تاثیر مثبتی داشته باشد. همچنین، روش‌های متعددی وجود fدارند که این تاثیرگذاری را بیشتر کنند. با سئوی تصاویر سایت، نه تنها به سئوی سایت خود کمک می‌کنید، بلکه این کار باعث می‌شود تا در نتایج جست و جوی گوگل و در قسمت تصاویر نیز سایت شما نمایش داده شود. از این رو خدمات سئو یاسئومی که یکی از بزرگترین سایت های ارائه خدمات سئو میباشد، تاثیر این اتفاق را برای سایت شما بیشتر خوهد کرد. در ادامه مطلب، به اهمیت سئو و موارد دیگر در مورد آموزش سئوی تصاویر می‌پردازیم.

image 1653126142 - آموزش سئو تصاویر با یاسئومی

اهمیت سئوی تصاویر در سئوی سایت

وقتی که یک کاربر وارد سایت می‌شود، اولین مواردی که به آن‌ها توجه می‌کند تیتر محتوای موجود در سایت و تصاویر آن است که باعث جلب توجه مخاطب می‌شود. از این رو، تصاویر در تاثیر اولیه روی مخاطب تاثیر زیادی دارند. بنابراین، باید در انتخاب تصاویر مناسب، دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید مخاطب را در سایت نگه دارید. زیرا در نقطه مقابل، ممکن است با انتخاب اشتباه و نامناسب تصاویر، مخاطب شما قید حضور در صفحه سایت را بزند. یکی از مواردی که در سایت یاسئومی که بسیار رعایت می‌شود نیز همین موضوع انتخاب تصاویر مناسب است.

تصاویری که برای صفحه سایت انتخاب می‌کنیم، باید این قابلیت را داشته باشند که با مخاطب ارتباط برقرار کنند. از این رو، برای این که مفاهیم را با تصاویر به کاربر و مخاطب منتقل کنیم، دو روش کلی وجود دارد و آن هم درج توضیحات روی عکس و یا در زیر عکس است. با این کار، ارتباط خوبی بین کاربر و تصاویر ایجاد شده و مخاطب مفهوم تصاویر را بهتر درک خواهد کرد.

یکی دیگر از مواردی که در سئوی تصاویر اهمیت دارد و روی سئوی سایت تاثیر زیادی می‌گذارد، تعداد و نحوه قرار دادن تصاویر است. برخی از تولید کنندگان محتوا ، با یک روش خاص تصاویر را در سایت قرار می‌دهند. مثلا به ازای تعداد خاصی کلمه یک عکس و یا این که برای هر مقاله که در سایت قرار می‌گیرد، ۴ یا ۵ عکس قرار بگیرد. در حالی که برای قرار دادن تعداد عکس و نحوه قرار گرفتن آن‌ها، باید به موضوع و مفهوم محتوا توجه داشته باشیم.

در سایت یاسئومی (yeseomi.com)، می‌توانید این خدمات مربوط به سئو را به بهترین شکل و با روش‌های اصولی دریافت کنید تا از نداشتن سئوی مناسب آسیب نبینید.

نکات مختلف در مورد سئوی تصاویر با یاسئومی

برای سئوی تصاویر، روش‌ای مختلفی وجود دارد. یکی از روش‌ها برای انتخاب عکس مناسب، انتخاب عکس‌هایی است که با موضوع محتوا و سایت ما همخوانی داشته باشند. مورد مهم دیگری که در سئوی تصاویر باید به آن توجه کرد، حق کپی رایت عکس‌ها است. به همین دلیل، باید هر عکسی که نیاز به لایسنس یا اجازه دارد را، با ذکر منبع در سایت درج کنید تا توسط گوگل به مشکل نخورید. برای حل چنین مشکلاتی، بهتر است که از چند متخصص در این زمینه‌ها کمک بگیرید. بهترین سایت در مشاوره سئو، سایت یاسئومی است که انواع خدمات مشاوره و سئوی کامل سایت‌ها را انجام می‌دهد. بنابراین، نگرانی از بابت رعایت نشدن حق کپی رایت در خدمات مشاوره سئو یاسئومی وجود نخواهد داشت.

یکی دیگر از مواردی که در سئوی تصاویر باید رعایت کنید، نام تصویر مورد نظر است. برای این منظور، نام عکس را متناسب با موضوع عکس و با رعایت درست Hash line انجام دهید.

image 1653126363 - آموزش سئو تصاویر با یاسئومی

هنگام نوشتن تگ آلت برای تصاویر، باید یک سری نکات را مورد توجه قرار داد. برای این کار، هیچ وقت نباید کلمه یا عبارت کلیدی را در تگ آلت روی عکس بنویسید؛ بلکه عبارتی که به عبارت کلیدی شما نزدیک‌تر است را باید بنویسید. نکته بعدی در این زمینه این است که، بین تگ آلتی که نوشته‌ایم با پاراگراف‌های بعدی و قبلی عکس مورد نظر همخوانی داشته باشند. همچنین، نباید عنوان عکسی که قرار داده‌ایم را در تگ آلت اضافه کنیم. زیرا باعث تکرار محتوا می‌شود. این تگ باید به گونه‌ای باشد که اگر به دلایل مختلفی عکس برای کاربر باز نشد، از تگ عکس متوجه موضوع آن بشود. رعایت همه این موارد، نیازمند یک تیم متخصص و مناسب است. به همین دلیل، سایت یاسئومی، با ارائه خدمات مختلف در زمینه سئوی سایت، انتخاب مناسبی برای بالا بردن رتبه سایت با سئوی تصاویر است.

یاسئومی؛ ارائه دهنده انواع مختلف خدمات سئوی سایت

image 1653126526 - آموزش سئو تصاویر با یاسئومی

در سئوی سایت ، موارد زیادی دخیل هستند. یکی از این موارد، تصاویری است که برای محتوای سایت انتخاب می‌کنید. برای این موضوع، باید نکات و موارد زیادی در را در نظر بگیرید. اما رعایت همه این نکات،‌کار دشواری است و نیازمند یک تیم تخصصی سئو است. به همین دلیل، سایت‌های مختلفی این خدمات را ارائه می‌دهند.

سایت یاسئومی به آدرس www.yaseomi.com که سابقه درخشانی در این زمینه دارند، یکی از بهترین سایت‌ها برای سئوی سایت و مخصوصا سئوی تصاویر هستند. در این سایت، انواع مختلف خدمات مربوط به سئوی سایت ارائه می‌شود. یاسئومی، نه تنها ارائه دهنده خدمات مربوط به سئوی سایت، است، بلکه خدمات طراحی سایت را نیز انجام می‌دهد. اگر شما نیز یک صاحب یک کسب و کار جدید هستید و یا می‌خواهید کسب و کار خود را ارتقا بدهید، بهتر است که از سایت یاسئومی دیدن کرده و از خدمات متنوع آن‌ها استفاده کنید تا در کمترین زمان و با هزینه مناسب، کسب و کار خود را رونق ببخشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا