رپورتاژ

افزایش فالوور اینستاگرام با شماره مجازی

همانطور که از پسوند مجازی قابل درک است، شماره مجازی در واقع یک شماره تلفن است که وجود حقیقی نداشته ولی در عین حال می تواند بسیاری از امکاناتی که یک شماره تلفن واقعی در اختیار کاربران خود می گذارد را ارائه دهد. به این ترتیب بدون اینکه شما نیاز داشته باشید تا سیم کارت یک اپراتور را تهیه نمایید می توانید به سادگی و با فعال کردن یک اکانت در برنامه ها و وبسایت های ارائه دهنده شماره مجازی، شماره مجازی مورد نظر خود را فعال نمایید. معمولا شرکت ها و برنامه های ارائه دهنده شماره مجازی ، شماره های خود را از دو کشور کانادا و امریکا ارائه می دهند و به این ترتیب می توان بدون داشتن سیم کارت امریکا و یا کانادا، یک شماره تلفن همراه آنجا را در اختیار داشت.

image f1 - افزایش فالوور اینستاگرام با شماره مجازی

معمولا اکثر شرکت های ارائه دهنده این خدمت، یک شماره را به طور رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهند تا کاربران آن ها بتوانند از سرویس خرید شماره مجازی به رایگان بهره مند گردند. پس با این حساب اگر خواستار استفاده از این امکان هستید، به سادگی و بدون پرداخت هزینه، می توانید اپلیکیشن مخصوص هر وب سایت ارائه دهنده شماره مجازی را روی تلفن همراه خود نصب نمایید و یا از طریق سرویس تحت وب، یک شماره برای خود فعال نمایید. داشتن شماره تلفن مجازی می تواند کاربردهای بسیار فراوانی داشته باشد، تعدادی از این کاربردها در ادامه آمده است که می توانید مشاهده نمایید.

کاربردهای شماره مجازی

اولین و مهمترین کاربردی که می توان در استفاده از این سرویس به آن اشاره داشت، ایجاد همزمان چند اکانت متفاوت در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی است که برای ساخت حساب در آن ها حتما نیاز به یک شماره تلفن مجزا می باشد. اگر ما به عنوان مثال بخواهیم به طور همزمان چند اکانت تلگرام و یا اسکایپ داشته باشیم، نیاز است که چند شماره تلفن مجزا داشته باشیم که برای هر کدام از آنها نیاز به یک سیم کارت مجزا داریم. با این حساب اگر بخواهیم برای هر اکانت یک سیم کارت تهیه نماییم باید هزینه زیادی را برای این منظور پرداخت نماییم. خصوصا اگر بخواهیم اکانتی داشته باشیم که با یک شماره خارجی فعال شده باشد. به همین منظور استفاده از شماره مجازی که اکثرا به صورت رایگان در تعداد محدود از طرف سرویس دهنده ها ارائه می شود، می تواند یک گزینه بسیار خوب باشد.

از طرف دیگر اگر شما بخواهید با فردی در خارج از کشور ارسال و دریافت پیام داشته باشید و یا تماس صوتی و تصویری با وی برقرار کنید، نیاز است که حتما از یک شماره خارجی این کار را انجام دهید. در غیر اینصورت هزینه های تماس شما با سیم کارت داخلی تان بسیار فزاینده خواهد بود و صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

فالوور اینستاگرام چیست؟

یکی از پر کاربرد ترین اصطلاحات اینستاگرام که در بین کاربران فعال این شبکه اجتماعی رایج است، اصطلاح فالوور می باشد. اصطلاحی پرکاربرد و در عین حال نمادی برای رقابت! معنی اصطلاح فالوور چیست ؟ این مطلب همه جوانب این لغت پرکاربرد این روزهای کاربران ایرانی و خارجی را پوشش می دهد.

همانند روال تعریف اصطلاحات اینستاگرام در فالو کمپ، فالوور را نیز به شکلی کامل از ریشه توضیح می دهیم تا به درک بهتر مخاطب منجر شود. ابتدا معنی لغوی این اصطلاح یا کلمه را توضیح داده و سپس به جوانب مختلف کاربرد فالوور می پردازیم.

فالوور قبل از اینکه یک اصطلاح باشد، یک کلمه انگلیسی است که کاربردهای مختلفی در این زبان دارد. اما از زمان پیدایش و ظهور شبکه های اجتماعی، کاربرد آن نیز به گونه ای افزایش پیدا کرد که برخی افراد که با زبان انگلیسی آشنایی کافی ندارند، بر این باورند که این کلمه یا اصطلاح تنها متعلق به اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی مبتنی بر فالوور است.

چرا فالوور اینستاگرام بخریم؟

خرید فالوور اینستاگرام فواید بسیار زیادی برای پیج شما دارد که در این قسمت به چند موارد از آن اشاره می کنیم، اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید حتما ویدیویی که قرار داده ایم را کامل ببینید. اما درکل شما با خرید فالوور اینستاگرام اعتبار پیج خود را بالاتر می برید، اگر می خواهید از شما بهتر خرید کنند یا مخاطبان جدید بیشتری پیج شما را دنبال کنند، قطعا تعداد فالوور بالا اهمیت زیادی دارد زیرا مخاطب با اطمینان و خونسردی بیشتری پیج شما را فالو می کند یا اگر پیج فروشگاهی دارید از شما خیلی راحت تر خرید می کنند البته این بستگی به نوع فالوور های شما هم دارد که در همین صفحه درباره این موضوع هم صحبت خواهیم کرد.

آیا خرید فالوور فیک میزان تعامل را پایین می آورد؟

بله، اما این به معنای این نیست که شما نیازی به خرید فالوور فیک یا واقعی ندارید بلکه برعکس! این موضوع کمی پیچیده است که در ابتدای سایت به صورت کامل توضیح دادیم زیرا اگر شما هیچ فالووری هم نداشته باید کسی اصلا شما را فالو نمی کند و ناخوداگاه به شما بی توجهی می شود، نکته مهم تر این است که اینستاگرام در آپدیت جدید نرخ تعامل پیج خودتان را فقط با خودتان مقایسه می کند تا با رقیب هایتان! در اصل الگوریتم جدید اینستاگرام برای اینکه پیج شما را وارد اکسپلورر کند این است که اولا فعالیت شما مانند ربات نباشد و کاملا مطمئن شود که شما فعال هستید و ربات نیستید، مورد دوم این است که پست هایتان جذاب باشد، یعنی خود اینستاگرام اهمیت نمیدهد چقدر فالوور دارید! بلکه الگوریتم آن می گوید ۵۰ نفر اولی که پست شما را دیدند زمان زیادی را صرف آن کردند، با آن درگیر شدند، ویدیو را چند بار دیدند یا لایک کردند و کامنت گذاشتند، پس آن را به ۵۰۰ نفر دیگر نشان می دهد (اعداد برای مثال گفته شده) و اگر ۵۰۰ نفر بعدی هم از پست شما واکنش مثبتی نشان دهد، سپس به تعداد بیشتری نشان داده خواهید شد. در این باره به زودی بیشتر صحبت خواهیم کرد اما به صورت خلاصه این را بدانید که خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام باعث می شود دیگران به صورت ناخوداگاه خیلی بهتر با پست و پیج شما ارتباط برقرار کنند.

منبع: https://hyperfollow.ir

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا