سیستم مدیریت محتواوردپرس

افزونه های برتر برای Google Analytics

5 پلاگین برتر برای Google Analytics

پیگیری نحوه عملکرد وب سایت شما وظیفه مهمی برای هر مدیر وب سایت است. خوشبختانه، Google Analytics ابزاری عالی برای انجام این کار می باشد. برای ادغام آن با وب سایت خود معمولاً نیاز به ویرایش فایل های قالب دارید. با این حال، اگر از وردپرس استفاده می کنید می توانید از یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای Google Analytics استفاده کنید.

پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

Google Analytics چیست ؟

best plugins for google analytics01 - افزونه های برتر برای Google Analytics

Google Analytics ابزاری تحلیلی رایگان است که توسط Google ارائه شده و کاربران می توانند از آن برای درک رفتار بازدیدکنندگان و تعامل با وب سایتشان استفاده کنند.

با استفاده از چنین اطلاعات مفیدی، می توانید نحوه عملکرد سایت خود را مشاهده کرده و میزان کارآیی استراتژی بازاریابی خود را پیگیری کنید. هدف این است که تصمیمات مبتنی بر داده را برای بهبود صفحه وب خود بر اساس بینش های جمع آوری شده اتخاذ کنید.

برای درک نحوه کار Google Analytics ، باید بدانید که این داده ها را به سه دستهAcquisition ، Behavior و Conversion طبقه بندی می کند.

Acquisition به شما می گوید که بازدیدکنندگان چگونه وارد وب سایت شما می شوند. در نمای کلی ، چندین برگه وجود دارد که منبع ترافیک شما را نشان می دهد :

  • لینک مستقیم
  • معرف
  • رسانه های اجتماعی
  • جستجو شده

Behavior به شما در مورد فعالیت های خوانندگان در صفحه وب شما اطلاع می دهد. این شامل میانگین زمان حضور آنها در یک صفحه و همچنین بازدید از صفحه است. همچنین گرافی را مشاهده خواهید کرد که نحوه دسترسی افراد از یک صفحه به صفحه دیگر را نشان می دهد.

سرانجام، Conversion به شما ایده روشنی در مورد چگونگی تبدیل بازدیدکنندگان در سایت شما می دهد. چهار نمای کلی وجود دارد که شامل اهداف ، تجارت الکترونیکی ، قیف چند کاناله و انتساب است.

۵ پلاگین برتر برای Google Analytics

روش های زیادی برای ادغام Google Analytics در وردپرس وجود دارد، به عنوان مثال با استفاده از Google Tag Manager یا افزودن دستی کد، با این حال، این روند لزوما آسانترین فرآیند هم نیست.

بنابراین توصیه می شود برای نصب ساده از یکی از این افزونه ها استفاده کنید و همانطور که بعدا خواهید دید، آنها همچنین توانایی منحصر به فرد خود را دارند که تگ منیجر از آن برخوردار نیست.

۱. MonsterInsights

best plugins for google analytics02 - افزونه های برتر برای Google Analytics

MonsterInsights یک پلاگین محبوب Google Analytics وردپرس است که توسط بسیاری از شرکت های بزرگ جهان مانند مایکروسافت، Yelp و بلومبرگ استفاده شده است. سهولت استفاده همان چیزی است که این ابزار را برای بسیاری از کاربران به ارمغان می آورد.

مراحل راه اندازی بسیار آسان است. برای قرار دادن کد رهگیری، فقط باید با حساب Google خود وارد شوید یا می توانید شناسه Google Analytics خود را جایگذاری کنید.

پس از پیکربندی، به شما امکان می دهد پیوند های وابسته، داخلی و خروجی را که در وب سایت شما انجام می شود ردیابی کنید. شما خواهید دانست که چه محتوایی بیشتر بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند تا بتوانید آن را بیشتر بهینه کنید.

حتی بهتر، همه عملکردهای معمول Google Analytics با اطلاعات بسیار دقیق پیوست شده به آنها نمایش داده می شود. علاوه بر این، یک ویژگی قدرتمند نیز وجود دارد که می تواند نحوه تعامل بازدیدکنندگان با فرم شما را به شما بگوید.

برای چنین افزونه قدرتمندی باید سالانه ۹۹.۵۰ دلار (۱ سایت) ، ۱۹۹.۵۰ دلار (۵ سایت) یا ۳۹۹.۵۰ دلار (۲۵ سایت) بپردازید. اگر از MonsterInsights راضی نیستید، این مبلغ شامل ۱۴ روز ضمانت استرداد پول است.

۲. Google Analytics Dashboard for WP

best plugins for google analytics03 - افزونه های برتر برای Google Analytics

این افزونه رایگان Google Analytics وردپرس، داشبورد تجزیه و تحلیل ارائه می دهد که می توانید در همه جا از جمله در هر پست و صفحه به آن دسترسی داشته باشید.

این افزونه می تواند به شما بگوید که چه تعداد بازدید کننده به بارگیری ها ، اطلاعات تماس و پیوندهای وابسته شما دسترسی دارند. حتی یک نشانگر وجود دارد که نشان می دهد یک شخص در وب سایت شما چقدر پیمایش کرده است.

با گفتن این موارد، هنوز گزینه هایی برای حذف داده های خاص دارید تا بتوانید به بازدیدکنندگان خود حریم خصوصی بیشتری بدهید، از جمله اجازه دستور Do Not Track و anonymous IP address .

علاوه بر این، اگر شما مالک یک سایت چند کاربر هستید، می توانید تنظیم کنید که داشبورد فقط توسط افراد خاص براساس نقش آنها قابل دسترسی باشد.

۳. Analytify

best plugins for google analytics04 - افزونه های برتر برای Google Analytics

یکی از ویژگی های برتر Analytify ، ادغام WooCommerce و Easy Digital Downloads است. اگر صاحب مشاغل یا سازنده محتوا باشید و می خواهید هم فروش متداول و هم فروش دیجیتال را دنبال کنید، مفید خواهد بود.

شما می توانید از طریق داشبورد به تمام آمارها و بازاریابی در وب سایت خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، این پلاگین همچنین به شما پاسخ دقیق در مورد چگونگی بازدید خوانندگان از وب سایت شما می دهد. این مورد شامل مرورگرها و سیستم عامل هایی است که از آنها استفاده می شود و از کدام رسانه های اجتماعی استفاده می شوند.

اگر می خواهید داده ها را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید، Analytify گزینه هایی برای نمایش آنها در قسمت فرانت اند و تبدیل آنها به یک ابزارک به شما می دهد. با CSS نیز به راحتی قابل تنظیم است.

هزینه این افزونه برای استفاده شخصی از ۴۹ دلار در سال و برای توسعه دهندگان از ۴۹۹ دلار شروع می شود. اگر می توانید آمار مربوط به زمان واقعی و همچنین کد کوتاه ابزارک ها را حذف کنید، میتوانید به صورت رایگان از آن استفاده نمایید.

۴. Google Analytics WD

best plugins for google analytics05 - افزونه های برتر برای Google Analytics

با استفاده از این افزونه، نه تنها داده های مربوط به شماره، بلکه گزارش های توصیفی درباره معنای آمار برای وب سایت خود دریافت می کنید و اگر شما صاحب یک سایت تجارت الکترونیکی هستید یا تبلیغاتی را نمایش می دهید، می توانید میزان پول دریافتی از معاملات و کلیک ها را پیگیری کنید.

اما بهترین ویژگی Google Analytics WD توانایی تعیین اهداف و مدیریت آنها در Google Analytics شماست. در صورت وجود هر صفحه ای که عملکرد کمتری داشته باشد، افزونه بلافاصله به شما اطلاع می دهد.

با پرداخت ۳۰ دلار در ماه، از یک مدیریت جامع اهداف با Google Analytics و همچنین ۶ ماه پشتیبانی از مشتری برخوردار خواهید شد.

۵.  Enhanced Ecommerce Google Analytics Plugin for WooCommerce

best plugins for google analytics06 - افزونه های برتر برای Google Analytics

اگر اتفاقاً یکی از کاربران وفادار ووکامرس هستید، این افزونه وردپرسی Google Analytics کاملاً مناسب شماست.

علاوه بر اینکه می بینید عملکرد هر محصول در فروش چگونه است، شما می توانید رفتار مشتریان خود را درک کنید. عادت های خرید و خروج آنها همه قابل مشاهده است و نشان می دهد که چه نوع بهبودهای را برای بازاریابی باید ایجاد کنید.

علاوه بر این، به شما امکان می دهد تعداد بازپرداخت ها را در مدت زمان مشخصی ببینید. و اگر حالت خروج از مهمان را در افزونه WooCommerce خود فعال کنید، گزینه ای وجود دارد که آن را در آمار کلی شما میگنجاند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا