آذردیتامعرفی محصولات

هاست مخصوص ربات تلگرام

ویژگی های هاست مخصوص ربات تلگرام میدلاین (Madeline) و API

هاست مخصوص ربات تلگرام

ربات تلگرام یکی از حساب های کاربری تلگرام است که از زمان افزودن این قابلیت جدید به تلگرام ، ضمن اینکه باعث شده به کاربران تلگرام خدمات بسیار مفید و ارزشمندی ارائه دهد؛ افراد زیادی از آن به نحو احسن استفاده میکنند و آن را به عنوان یک منبع درآمدی فوق العاده تلگرامی تبدیل کرده اند. ربات ها برنامه های شخص ثالث یا واسط ( رابطی میان تلگرام و کاربران ) هستند که در تلگرام اجرا می شوند. کاربران با ارسال پیام ها، دستورات و درخواست های درون خطی می توانند با ربات ها ارتباط برقرار کنند.

هاست ربات تلگرام چه کاربردی دارد؟

آذردیتا بر روی سرویس هاست ربات تلگرام را هدیه ای در نظر گرفته است که به این صورت می باشد. هر رباتی که فعال میشود، برای ارتباط با Telegram از پروتکل SSL بهره می گیرد. خرید هاست ربات تلگرامی: این روزها اپلیکیشن تلگرام به عنوان یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی است که مورد استفاده عموم قرار می گیرد و توانسته مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کند. در این مقاله می خواهیم در مورد خرید هاست ربات تلگرامی برای شما توضیح دهیم. با توجه به اینکه ربات تلگرام برای انجام امور و فعالیت نیاز به هاست مخصوص و مناسب دارد ما به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین هاست ربات تلگرام آشنا کنیم. قبل از اینکه اطلاعاتی را در خصوص خرید هاست ربات تلگرامی در اختیار شما قرار دهیم، باید بدانید که هاست ربات تلگرام چیست؟ این سوالی است که برای تمام کاربران و افرادی که این مطلب را می خوانند به وجود می آید. پس در ادامه می خواهیم در مورد هاست مخصوص ربات تلگرام و بهترین آن برایتان توضیح دهیم.

هاست حرفه ای ربات تلگرام چه ویژگی دارد؟

ربات های تلگرام برای اجرا شدن نیاز به هاست پر قدرت و یا هاست بهینه ربات تلگرام دارند و البته هاست هایی مناسب ربات تلگرام هستند که از پروتکل https و یا لایه ی امن SSL پشتیبانی کنند. با توجه به نیاز روز افزون به ربات های تلگرام که خدمات بسیار جامع و متنوعی را ارائه می دهند ، آذردیتا به صورت کاملا حرفه ای هاست پرسرعت ربات تلگرام را با دسترسی ترمینال (SSH) ارائه می کند. برنامه نویس ها و کاربران هاست ربات تلگرام که به طور مداوم با Shell سر و کار دارند میتوانند از این سرویس استفاده کنند.

سرویس هاست ربات تلگرام آذردیتا مخصوص افرادی است که ربات های آنان با زبان PHP میباشد و نمیتوانند بر روی سرور ubuntu ربات مورد نظر را ران و استفاده کنند.پس از برسی مفاهیم برنامه نویسی ربات تلگرام وچک کردن api تلگرام بهترین سرور را با بهترین کانفیگ و پیکربندی آماده کرده ایم, هاست ربات تلگرام بر روی سرور های پر قدرت میزبانی میشود.از ویژگی های سرور ها میتوان به رم های قدرتمند DDR4 و پردازنده های Intel Xeon اشاره کرد..همچنین قطعات به کار گرفته شده در این سرور کاملا نو بوده و از سخت افزار دست دوم بکار نگرفته شده هست که این امر موجب افزایش کیفیت در سرویس هاست ربات تلگرام خواهد شد.همچنین هر ربات که ران میشود برای ارتباط با تلگرام از پروتکل SSL بهره میگرد. آذردیتا برای سرویس فوق SSL رایگان ارائه میکند که موجب تسهیل و سهولت در راه اندازی ربات شما میشود.

هاست ربات میدلاین (Madeline) تلگرام

کتابخانه میدلاین همان طور که با آن آشنا هستید برای ساخت ربات های شبه انسان تلگرامی است. به این ترتیب که رباتی که با کتابخانه میدلاین ساخته می شود دارای شماره تلفن است یعنی دقیقا مثل یک اکانت حقیقی تلگرامی است که البته میتوان آن را با خرید شماره مجازی ساخت. سرویس های هاست ربات میدلاین تلگرام به دلیل استفاده از سخت افزار با کیفیت و بروز و استفاده از منابع اختصاصی بالا از سرعت بسیار بالا برخوردار هستند. در هاست ربات میدلاین آذردیتا با خیال راحت ربات خود را راه اندازی کنید و نگران هیچ گونه قطعی و کاهش سرعت در ربات تلگرامی خود نباشید. اگر قصد راه اندازی ربات تلگرام دارید ، می توانید از سرویس های هاست مخصوص تلگرام استفاده کنید.

از جمله کاربرد هایی که ربات madeline نسبت به ربات های رسمی تلگرام api دارد:

  • قابلیت ارسال پیام به کاربر دلخواه (بر خلاف ربات های api که ابتدا باید کاربر در ربات عضو شود.)
  • قابلیت مدیریت و شخصی سازی اکانت خود (تغییر نام و عکس پروفایل و بیوگرافی اکانت و…)
  • امکان تعیین ارسال پیام زمان دار که در نسخه جدید تلگرام اضافه شده است.
  • قابلیت دیلیت اکانت کردن در هر زمانی و ده ها امکانات دیگر …

هاست پایتون یکی از بهترین های هاست مخصوص ربات تلگرام:

هاست پایتون آذردیتا، سرعت و بهره وری اپلیکیشن ها و سایتهای توسعه یافته با زبان پایتون – Python را، به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد. در این هاست، سرورها متناسب با زبان پایتون کانفیگ شده‌ و برنامه های لازم از قبل روی آن نصب شده است. ماژول های پایتون به آسانی روی این هاست نصب میشود و تیم پشتیبانی آذردیتا، با تسلط بر تفاوتهای ظریف زبان پایتون، آماده برطرف کردن نیازها و پاسخگویی به سوالات احتمالی شماست. همچنین، این هاست از فریمورک محبوب جنگو (Django) و فلسک (Flask) پشتیبانی می کند.

مزایای هاست ربات تلگرام:

  • منابع کاملأ اختصاصی و ایزوله شده با کلاد لینوکس
  • کیفیت و عمکلرد بسیار بهتر نسبت به سرور مجازی در ربات های PHP
  • قابلیت میزبانی از ربات ها با چندین هزار کاربر
  • دارای SSL رایگان
  • استفاده از هارد های SSD, NVMe با سرعت بسیار بالا
  • پهنای باند نامحدود ؛ پایدار و سرعت تبادل اطلاع بسیار زیاد
  • توانایی مصرف بیشتر از مقادیر سرور ( CPU , RAM ) نسبت به دیگر هاست ها
  • پشتیبانی کامل از کتابخانه میدلاین madeline
  • پشتیبانی کامل از پایتون Python ، جنگو Django و لاراول Laravel
  • دسترسی ترمینال (SSH) برای اجرای دستورات مورد نیاز

امتیاز این سرویس

سرعت بسیار بالا و پینگ بسیار مناسب
پایداری بسیار بالا
پشتیبانی کامل از کتابخانه میدلاین madeline
پشتیبانی کامل از پایتون Python ، جنگو Django و لاراول Laravel
امتیاز کاربران: ۴.۳۸ ( ۲۴ رای)
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۹ میانگین: ۴.۸]

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا