سیستم مدیریت محتواوردپرس
موضوعات داغ

آموزش تصویری انتقال سایت وردپرس از لوکال هاست به هاست

نحوه انتقال سایت وردپرسی از زمپ به هاست خریداری شده

نگران هستید که انتقال سایت وردپرس شما از لوکال هاست به یک هاست خریداری شده کارساز نباشد و پروژه شما را به هم بریزد؟ مطمئنا حق دارید نگران باشید زیرا اگر انتقال به اشتباه انجام شود، ممکن است خطاهایی ایجاد کند که تشخیص و رفع آنها دشوار است.

بسیاری از انتقال وردپرس از localhost به هاست خریداری شده منصرف می شوند زیرا این عمل بسیار سخت و حساس است. با این حال، راهی وجود دارد که می توان آن را بدون هیچ گونه استرسی انجام داد.

ما ابزارهای مناسب برای استفاده را به شما نشان می دهیم و دستورالعمل های گام به گام را به شما می دهیم تا سایت وردپرس شما در مدت زمان کوتاهی بر روی یک هاست راه اندازی و اجرا شود.

نکته : درصورت خرید هاست مخصوص وردپرس از آذردیتا، عمل انتقال به صورت رایگان توسط کارشناسان وردپرس آذردیتا صورت خواهد گرفت.
ساده ترین و مطمئن ترین راه برای مهاجرت سایت خود از localhost به هاست ، استفاده از افزونه ای مانند All-in-One WP Migration یا پلاگین Duplicator است. افزونه را در زمپ خود نصب کرده و فایل های سایت خود را اکسپورت (Export) کنید. در مرحله بعد، افزونه را در سایت جدید وردپرس خود در هاست خریداری شده خود نصب کرده و فایل های مشابه را ایمپورت (import) کنید. پس از اتمام کار، مطمئن شوید که از سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید تا همیشه یک شبکه ایمنی داشته باشید که در صورت خراب شدن مشکلات از آن استفاده کنید.

نحوه انتقال سایت وردپرس از لوکال هاست به هاست

به طور کلی، به دو روش می توانید سایت خود را از لوکال هاست خود به هاست خریداری شده منتقل کنید :

  1. استفاده از افزونه (قابل اعتماد و بدون خطا)
  2. دستی (مستعد خطا و خطرناک)

ساده ترین و مطمئن ترین راه برای انجام این کار استفاده از افزونه است. هنگامی که سایت خود را جابجا می کنید، تعدادی از عناصر تغییر می کنند و روند حساس است. کوچکترین پیکربندی غلط – حتی اگر یک خط کد در جای خود نباشد یا حذف شود – سایت شما کار نخواهد کرد.

نحوه استفاده از افزونه برای انتقال وردپرس از Localhost به هاست

اگر حوصله خواندن این متود از مقاله را ندارید میتوانید آموزش تصویری استفاده از افزونه برای انتقال وردپرس از localhost به هاست را مشاهده کنید :

دو افزونه وجود دارد که می تواند کل این روند را به یک کار بسیار آسان تبدیل کند: All-in-One WP Migration و Duplicator

از بین این دو، Duplicator به دانش فنی کمی نیاز دارد ولی All-in-One WP Migration بخش فنی را نیز ندارد و تکمیل فرآیند را مستقیماً از داشبورد وردپرس بسیار آسان می کند.

هر دو افزونه به یک اندازه خوب هستند. بستگی به ترجیح خود شما دارد ولی ما نحوه استفاده از افزونه All-in-One WP Migration برای انتقال سایت را به شما نشان می دهیم؛ خب بیایید شروع کنیم.

نکته : All-in-one WP Migration از سایت هایی که حجم آنها کمتر از ۵۱۲ مگابایت است به صورت رایگان پشتیبانی می کند. اگر سایت شما بزرگتر از این حجم است، می توانید نسخه ویژه و نال شده آن را دانلود نمایید.

قدم اول » سایت خود را برون ریزی کنید

۱ . در وب سایت وردپرس خود در لوکال هاست، ( افزونه ها » افزودن ) را انتخاب کنید. افزونه All-in-One WP Migration را جستجو کنید و سپس آن را نصب کرده و درنهایت آن را فعال کنید.

moving wordpress from localhost to server 02 - آموزش تصویری انتقال سایت وردپرس از لوکال هاست به هاست
افزونه All-in-One WP Migration
اگر نحوه نصب افزونه را نمیدانید بهتر است ابتدا مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس ما را %LS%LS
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))
دکمه بازگشت به بالا