رپورتاژ

روش های افزایش لایک اینستاگرام

در اینستاگرام به تعداد لایک ها اهمیت بسیاری داده می شود و پست هایی که تعداد لایک بیشتری دارند به عنوان پست های محبوب شناخته می شوند. به همین دلیل فعالان اینستاگرام در تلاش هستند که روش های افزایش لایک اینستاگرام را یاد بگیرند و با کمک آنها تعداد لایک ها را بالا ببرند. اگر شما هم مدتی است در تلاش برای افزایش لایک هستید و هنوز نتیجه ای نگرفته اید پس مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

چرا افزایش لایک اهمیت دارد؟

فرض کنید که یک پیج با هزار فالوور دارید و پست هایتان ۱۰ یا ۱۵ تا لایک می خورد. در چنین شرایطی پست هایتان به افراد کمتری نشان داده خواهد شد زیرا هوش مصنوعی اینستاگرام محتوای شما را کاربر پسند نمی داند. به همین دلیل میزان لایک ها روز به روز کمتر شده و یا در همین سطح ثابت می ماند. این موضوع باعث می شود که اعتبار پیج شما خدشه دار شده و کاربرانی که برای نخستین بار به پیجتان مراجعه می کنند اعتماد چندانی به پیج شما نداشته باشند.

پس افزایش لایک نقش مهمی در پیشرفت و موفقیت شما در بستر اینستاگرام دارد. هر اندازه که لایک های بیشتری داشته باشید به عنوان یک پیج معتبر در این فضای گسترده دیده خواهید شد. سپس میزان اعتماد مشتریان را جلب می کنید و فروش آسان تری خواهید داشت. فروش بیشتر باعث کسب درآمد بالاتر شده و سود خالص شما نیز افزایش می یابد. همچنین این روند افزایشی تعداد بازدید، تعداد فالوور و کامنت ها را بیشتر می کند و پست ها به راحتی در اکسپلور اینستاگرام دیده می شوند.

images 1671081957 - روش های افزایش لایک اینستاگرام

معرفی روش هاش افزایش لایک اینستاگرام

برای افزایش لایک اینستاگرام روش های گوناگونی وجود دارد. در این مطلب ما به بررسی روش های موثر می پردازیم تا شما در کوتاه ترین زمان ممکن به تعداد لایک قابل قبولی دست پیدا کنید. توجه داشته باشید که برای اثربخشی بیشتر بهتر است چند روش را امتحان کرده و سپس به سراغ دیگر روش ها بروید.

۱خرید لایک

بله درست شنیدید شما می توانید بدون هیچ دردسری لایک بخرید. تعداد لایک ها می تواند مطابق با نیاز شما باشد و در مدت زمان کمی به پیج اضافه گردد. خرید لایک باعث می شود که هوش مصنوعی اینستاگرام این روند مثبت را در جهت بهتر دیده شدن پیج به کار ببرد. همچنین این موضوع باعث همخوانی تعداد لایک با تعداد فالوور می شود تا آمار و ارقام پیج با هم هماهنگ باشند. خرید لایک باید از منبع معتبری صورت گیرد تا کیفیت بالایی داشته باشد. اگر می خواهید بدین شکل لایک های پیجتان را افزایش دهید پس بر روی خرید لایک اینستاگرام کلیک کنید و اطلاعات بیشتری را در این راستا بدست آورید.

۲ظاهر گرافیکی جذاب

تا زمانی که ظاهر پیج شما جذاب نباشد حتی اگر محتوای کاربردی تولید کنید، موفق نخواهید شد. شما باید به ظاهر پیجتان اهمیت بسیاری بدهید زیرا ویترین پیج شما باید به چشم کاربران بیاید. سعی کنید از رنگ های جذاب و ترند استفاده کنید زیرا این رنگ ها توجه کاربران را جلب کرده و باعث بهتر دیده شدن پیج شما می شود. در بسیاری از مواقع ظاهر جذاب باعث می شود که کاربران پیج را فالو کنند زیرا از آن خوششان آمده و در ادامه لایک ها، کامنت ها و اشتراک گذاری ها نیز بیشتر خواهد شد.

۳تعامل با کاربران

تصور کنید که از یک پیج خوشتان می آید و تمام پست های آن را لایک می کنید. حال اگر زمانی که کامنت می گذارید یا سوالی را در دایرکت می پرسید بی پاسخ بماند، حتما ناراحت می شوید. حتی ممکن است دیگر از این پیج خوشتان نیاید و آنفالو کردن را ترجیح دهید. بله دوستان این برای پیج شما نیز صدق می کند. زمانی که کاربران در پیج فعالیت دارند و در دایرکت از شما سوالاتی می پرسند باید حتما پاسخگو باشید. شما باید در تعامل با کاربران بوده و برای رفع چالش ها و یا قدردانی از آنان تلاش کنید.‌

images 1671081959 - روش های افزایش لایک اینستاگرام

۴درج پست مشترک

پست گذاری مشترک باعث می شود که هم پیج شما و هم پیج فردی که با او پست مشترک گذاشته اید دیده شود. این موضوع لایک ها را به طور شگفت انگیزی افزایش می دهد و حتی بازدید از سایر پست ها را بیشتر می کند. البته باید سعی کنید که پست های مشترک را با پیج هایی بگذارید که با زمینه فعالیت شما مرتبط است. بدین شکل می توانید همرمان با افزایش لایک، فالوورهایی را نیز جذب نمایید.

۵تعیین لوکیشن پست ها

هنگامی که شما پست یا استوری خاصی را درج می کنید باید لوکیشن آن را نیز تعیین نمایید. این سبب می شود تا افرادی که به دنبال همان لوکیشن هستند بتوانند پست شما را ببینند. بدین شکل تعداد لایک ها بیشتر می شود و شما علاوه بر لایک هایی که از فالوورهای خود می گیرید، لایک هایی را نیز از این طریق دریافت می کنید. بهتر است لوکیشن تمامی پست ها یکسان نباشد تا از لوکیشن های مختلف لایک بگیرید.

۶داشتن فعالیت مستمر

داشتن فعالیت مستمر نشان دهنده جدیت و برنامه ریزی شما برای موفقیت در اینستاگرام است. اگر برنامه پست گذاری شما برای ۳ پست در طول یک هفته تدوین شده است پس مقدار آن را به هیچ وجه تغییر ندهید. سعی کنید پست ها را در زمان مناسب و با محتوایی کاربردی و جذاب تولید کنید و به طور مستمر در پیج خود درج نمایید. این کار باعث حفظ فالوورها، بالا رفتن تعداد لایک ها و جذب مشتری می گردد.

زمانی که فعالیت غیر مستمر داشته باشید با کاهش فالوور، لایک و بازدید روبرو خواهید شد و این سبب خروج از الگوریتم اینستاگرام می شود. پیجی که از الگوریتم خارج شود باید تا مدت ها به طور مستمر فعالیت کند تا مجددا به الگوریتم برگردد. پس اگر می خواهید لایک های بسیاری داشته باشید نباید فعالیت خود را قطع کنید و باید به طور مستمر بر روی پیج فعالیت داشته باشید.

۷برگزاری مسابقه اینستاگرامی

بعضی از پیج ها پس از انجام تمام روش های گفته شده می خواهند افزایش لایک هیجان انگیز داشته باشند. در این روش شما با برگزاری مسابقه هم پیجتان را از یکنواختی خارج می کنید و هم لایک های بیشتری برای پست ها می گیرید. می توانید لایک کردن تعداد مشخصی از پست ها را به عنوان یکی از شروط اصلی مسابقه در نظر داشته باشید. بدین شکل تعداد لایک پست های جدید و پست های قبلی افزایش پیدا می کند.

images 1671081960 - روش های افزایش لایک اینستاگرام

کدام روش افزایش لایک اینستاگرام بهتر است؟

روش های افزایش لایک اینستاگرام را بررسی کردیم. اکنون می توانید با به کار بردن این روش ها موفقیت بهتری در دریافت لایک داشته باشید. اگر می خواهید در زمان کوتاهی لایک های بسیاری دریافت کنید پس بهترین گزینه خرید لایک اینستاگرام است. برای این کار باید حتما از منبع معتبری لایک بخرید تا کیفیت، قیمت و پشتیبانی مناسبی داشته باشد. پیشنهاد ما به شما سایت پارس فالوور است.

این سایت معتبر سابقه درخشانی در ارائه خدمات خرید لایک اینستاگرام دارد. پشتیبانی ۲۴ ساعته و تنوع خدمات اینستاگرام از دیگر ویژگی های این سایت پرطرفدار می باشد. پارس فالوور پکیج های خود را با قیمت منصفانه ای عرضه می کند تا کاربران متناسب با بودجه خود بتوانند پکیج مناسبی بخرند. این سایت نکات و تکنیک های مختلف اینستاگرام را نیز به کاربران آموزش می دهد. بدین شکل می توانید خرید مطمئن و با کیفیتی داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۱]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا