سیستم مدیریت محتواوردپرس

نحوه رفع ارور Cannot Modify Header Information در وردپرس

ارور Cannot Modify Header Information

راه اندازی یک وب سایت به شکلی جدی میتونه به شما در زمینه توسعه کسب و کارتون کمک کنه. سیستم مدیریت محتوا وردپرس یکی از اصلی ترین نمونه هایی هست که شما میتونید به منظور راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودتون مورد استفاده قرار بدید ولی ممکنه با خطا هایی نظیر ارور Cannot Modify Header Information در وردپرس مواجه بشید. در همین راستا شما باید با تهیه هاست و دامنه مناسب وب سایتتون رو راه اندازی و مدیریت کنید.

همونطور که گفته شد در زمینه مدیریت وب سایت وردپرسی هم ممکنه با مشکلات مختلفی رو به رو بشید. یکی از این مشکلات مواجه با خطا Header already sent by هست. این هشدار به دلیل رایج بودن از دید عموم نوعی خطا طلقی میشه و به دلایل مختلفی رخ میده. در این مقاله از وبلاگ آدردیتا تصمیم داریم به شما نحوه رفع ارور Cannot Modify Header Information رو آموزش بدیم.

آنچه در این آموزش خواهید آموخت :

  • دلیل ارور Cannot Modify Header Information
  • نحوه رفع ارور Cannot Modify Header Information در وردپرس

دلیل ارور Cannot Modify Header Information

یکی از خطا های معمول وردپرس که ممکنه برای شما هم تاکنون پیش اومده باشه، خطای Cannot Modify Header Information هست. البته لازمه به این نکته اشاره کرد که مشکل بالا با وجود اینکه در بین عموم کاربران به عنوان ارور شناخته میشه اما در واقع نوعی هشدار هست.

ارور Cannot Modify Header Information ممکنه به دلایل مختلفی به شما نشون داده بشه که باید با اونها آشنایی لازم رو پیدا کرده و سپس با دانش کافی در راستای رفع این مشکل گام بردارید. برخی از اصلی ترین دلایل نمایش هشدار

Cannot modify header information – headers already sent by عبارتند از :

  • بعد از ارسال محتوای صفحه مورد نظر اقدام به تغییر اطلاعات قرار گرفته در بخش هدر کنید.
  • وجود فضای خالی اضافه در فایل مربوط به هدر صفحه فوق

در ادامه به شما خواهیم گفت که به چه شکل میتونید ارور بالا رو رفع کنید. پس با ما همراه باشید.

نحوه رفع ارور Cannot Modify Header Information در وردپرس

در اولین گام شما باید تشخیص بدید که کدوم یک از فایل های مربوطه دارای خطا هست. در هشداری که به شما نمایش داده میشه به بخشی که خطا در اون رخ داده اشاره میشه. در نتیجه میتونید با استفاده از متن خطا Header already sent by محل مورد نظر رو شناسایی و از همون بخش اقدام کنید. بخشی که در خطا به محل ارور Cannot Modify Header Information در اون اشاره میشه با # نمایش داده شده. بعد از شناسایی محلی که خطا در اون رخ داده، به منظور رفع ارور Cannot Modify Header Information وردپرس باید مراحل زیر رو دنبال کنید :

  1. ویرایش فایل خراب
  2. جایگزینی فایل خراب
  3. جا به جایی بخش مربوط به هدر

در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

 ۱- ویرایش فایل خراب

اگه مشکل موجود مربوط به وجود فضای خالی در فایل هست بهترین راه برای حل ارور Cannot Modify Header Information استفاده از FTP یا File Manager و حل مشکل به صورت دستی هست. به همین منظور شما باید مسیری که در کنار # به اون اشاره شده رو دنبال کنید. برای این کار شما باید :

  1. با نام کاربری و رمز عبور خود در خصوص ورود به هاست سی پنل یا ورود به هاست دایرکت ادمین خودتون اقدم کنید. ( در این مقاله به صورت پیش فرض از سی پنل استفاده شده است. )
  2. سپس از طریق منو Files گزینه ی File Manager رو انتخاب کنید.
  3. حالا از طریق منو سمت چپ موجود روی گزینه Public_html کلیک کنید.
  4. در صفحه ای که به شما نمایش داده میشه فایلی تحت عنوان wp-config.php وجود داره که باید همانند تصویر زیر گزینه Edit رو انتخاب کنید.
  5. در صفحه مربوط به فایل wp.config.php باید ابتدای کد که با php?> شروع میشه رو بررسی کرده و فضا های خالی موجود رو حذف کنید.
  6. سپس انتهای فایل رو بررسی کنید در صورت وجود علامت ?> در انتهای فایل فضای خالی قبل و بعد از اون رو حذف کنید. در غیر این صورت تنها کاری که باید انجام بدیدحذف خط های خالی بعد از اون هست.

++

 ۲- جایگزینی فایل خراب

اگه ارور Cannot Modify Header Information به دلیل وجود مشکل در قالب یا یکی از افزونه های فعال روی وب سایت شما رخ میده، میتونید با نصب دوباره قالب یا افزونه فوق مشکل موجود رو حل کنید. اگه این خطا به دلیل مشکل در هسته اصلی وردپرس نمایش داده میشه، بهترین راه حل اینه که وردپرس فعلی خودتون رو با یک وردپرس دیگه دوباره جایگزین کنید.

 ۳- جا به جایی بخش مربوط به هدر

به صورت پیش فرض هدر باید قبل از محتوای موجود در صفحه ارسال بشه. حالا همونطور که گفته شد اگه بخش های دیگه ی فایل HTML جلوتر از هدر قرار گرفته باشند، شما با ارور Cannot Modify Header Information مواجه خواهید شد. به منظور رفع این خطا باید اون قسمت از متنی که پیش تر از هدر قرار گرفته رو شناسایی کرده و هدر رو به قبل از اون انتقال بدید.

خطا های وردپرس یکی از موضوعاتی هست که افرادی که در حال کار با این سیستم مدیریت محتوا هستند گاها با اونها رو به رو میشن. در واقع بعد از خرید هاست مورد نیاز برای وردپرس شما باید بتونید به شکل خوبی وب سایت خودتون رو مدیریت کنید و یکی از مواردی که نیاز هست به اونها توجه داشته باشید، خطا های وردپرس هست.

در صورت وجود سوال یا ابهامی در خصوص موضوعات عنوان شده در این مقاله میتونید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا