رپورتاژ

آموزش کامل ساخت اکانت در تریدینگ ویو

همانطور که میدانید امروزه معامله های سهامی و ارزی بسیار زیاد شده است. همچنین در حال حاضر بسیاری با انجام اینگونه معامله ها کسب درآمد خوبی دارند. می توان گفت سایت تریدینگ ویو یک بسته بی نظیر برای بررسی و رسم چارت است. این سایت امکان بررسی و رسم هرگونه چارت در هر بازاری را برای کاربران خود فراهم کرده است. شما تنها با ساخت یک اکانت تریدینگ ویو می توانید به نمودارها و چارت های بسیاری از بازارهای فعال در سراسر جهان دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید بررسی ها، تحلیل ها و شکل های رسم شده خود را در این برنامه ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

فراموش نکنید که تریدینگ ویو را می توان به عنوان یک شبکه اجتماعی برای فعالان بازار سرمایه در نظر گرفت. به این دلیل که شما با ساخت اکانت تریدینگ ویو می توانید تحلیل گرهای مورد علاقه خود را دنبال کرده و تحلیل های آن ها را در این سایت مشاهده نمایید. همچنین اگر تحلیل های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته باشید کاربران دیگر این سایت می توانند به تحلیل شما امتیاز داده و یا نظر خود را با شما به اشتراک بگذارند.

در این مقاله قصد داریم تمام آن چیزی که شما نیاز دارید را به شما توضیح دهیم تا درباره این برنامه بدانید و از آن به خوبی استفاده نمایید. در ادامه این مقاله از سایت gamebaba.shop با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ویژگی های اکانت تریدینگ ویو و خرید اکانت تریدینگ ویو بدانید.

ویژگی های اکانت تریدینگ ویو

در ابتدای این مقاله به چندی از ویژگی های ساخت اکانت تریدینگ ویو اشاره کردیم. علاوه بر آن موارد باید اشاره کرد که سرویس تریدینگ ویو اجازه استفاده رایگان از خدمات این مجموعه را داده است. خدمات این مجموعه کاملا رایگان است. تنها کافی است وارد سایت آن شده و اقدام به تشکیل اکانت برای خود نمایید. البته باید اشاره کرد که اگر بخواهید از تمام مزایا و امکانات تریدینگ ویو استفاده کنید باید یک اکانت تریدینگ ویو خریداری نمایید.

image 1655586830.png - آموزش کامل ساخت اکانت در تریدینگ ویو
اکانت تریدینگ ویو

اکانت رایگان و آزمایشی در تریدینگ ویو

باید اشاره کرد که اگر تا به حال از تریدینگ ویو استفاده نکرده باشید این سایت امکان استفاده آزمایشی از هر کدام از اکانت های خود را به شما می دهد. شما می تواند با ساخت اکانت تریدینگ ویو به شکل محدود تجربه استفاده از نسخه های پیشرفته این مجموعه را داشته باشید. در این جا باید خاطر نشان کرد که در این سایت نباید اکانت های بسیاری به شکل همزمان ساخت. زیرا این سایت در این باره قوانین سختگیرانه  و بسیاری دارد. به همین دلیل ممکن است در صورت انجام این کار این سایت خدمات مورد استفاده شما را حتی محدود نماید.

شما همیشه می توانید با داشتن اکانت تریدینگ ویو به شکل رایگان از تعدادی از سرویس ها و خدمات آن استفاده کنید. همچنین اگر اکانتی تا به حال نساخته باشید می توانید به مدت محدودی به شکل آزمایشی از نسخه های پولی و کامل این برنامه استفاده نمایید.

انواع اکانت تریدینگ ویو

اکانت تریدینگ ویو چهار نسخه متفاوت دارد. اولین نسخه که نسخه رایگان این سرویس است اکانت بیسیک Basic نام درد. این نسخه همیشه در دسترس شما خواهد بود اما امکانات و ویژگی های آن محدود است. نسخه دوم نسخه پرو  Pro است. نسخه سوم Pro+ نام دارد و چهارمین و آخرین نسخه که پیشرفته ترین و کامل ترین اکانت در این مجموعه است اکانت پرمیوم  Premium نام دارد.

image 1655586858.png - آموزش کامل ساخت اکانت در تریدینگ ویو
اکانت تریدینگ ویو

هر کدام از اشتراک های متفاوت در تریدینگ ویو قیمت های متفاوت و ویژگی های متفاوتی دارند. می توانید این ویژگی ها را در خود سایت تریدینگ ویو مطالعه نمایید و بر اساس آن که کدام از اکانت تریدینگ ویو مناسب شما است اقدام به تهیه آن کنید. معمولا تحلیل گران حرفه ای از نسخه های پیشرفته این برنامه استفاده می کنند. آنهایی که به تازگی وارد بازار های معامله گری شده اند اکثرا اکانت های پرو و پرو پلاس را ترجیح می دهند. پس از ثبت نام در سایت می توانید به مدت ۳۰ روز از هر یک از این اکانت ها به شکل رایگان استفاده نمایید. شما در هنگام آزمایش اکانت ها می توانید آن را تغییر دهید تا امکانات نسخه های دیگر تریدینگ ویو را نیز در این مدت ۳۰ روزه امتحان کرده باشید تا بتوانید نسخه مورد نیاز خود را به خوبی فهمیده و تهیه کنید.

ساخت اکانت در تریدینگ ویو

تنها چیزی که شما برای ساخت اکانت تریدینگ ویو نیاز دارید داشتن یک ایمیل است. البته در این سایت می توان به کمک برنامه های دیگر از جمله فیس بوک نیز اقدام به ثبت نام و ساخت اکانت کرد. برای ثبت نام در این سایت باید ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز مطمئن برای خود تعریف نمایید. سپس باید آدرس ایمیل خود را تایید کنید. برای این کار ایمیلی از تریدینگ ویو برای شما ارسال خواهد شد. با تایید این ایمیل و ورود به اکانت می توانید از امکانات آن استفاده نمایید. برای استفاده از نسخه های آزمایشی نیز کافی است بر روی عبارت  Start 30 day free trial کلیک نمایید و نسخه خود را انتخاب نمایید. همچنین باید خاطر نشان کرد که در طی این سی روز اگر قصد استفاده از هر نسخه را نداشتید و خواستید آن را تغییر دهید به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

image 1655586884.png - آموزش کامل ساخت اکانت در تریدینگ ویو
اکانت تریدینگ ویو

خرید اکانت در تریدینگ ویو

برای خرید اکانت تریدینگ ویو هم از داخل سایت و با وارد کردن کارت اعتباری بین المللی خود می توانید اقدام نمایید و هم می توانید به سایت gamebaba.shop مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که پیش از خرید به دو نکته باید بسیار دقت کنید. اولین نکته انتخاب اکانت مناسب است. حتما پیش از خرید، نسخه های مختلف برنامه را به دقت آزمایش و امتحان نمایید تا بتوانید بهترین اکانت را انتخاب کنید.

همانطور که میدانید به دلیل شرایط حاکم بر کشور و تحریم ها داشتن حساب بین المللی برای ایرانی ها و ساخت اکانت تریدینگ ویو بسیار سخت است. به همین دلیل به عنوان نکته دوم پیش از خرید به سایتی که میخواهید از آن اکانت خود را تهیه نمایید دقت کنید و از سایت های معتبر برای خرید اکانت خود استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به gamebaba.shop و خرید اکانت تریدینگ ویو از این سایت است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا