رپورتاژ

خرید و فروش مانا و استلار در ایران با کیف پول من

image 1653925338 - خرید و فروش مانا و استلار در ایران با کیف پول من

ارزهای دیجیتال مانا و استلار جزء ارز های محبوب در بین کاربران ایرانی هستند که بسیاری از کاربران تمایل دارند تا هر کدام از این ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند. اما چه دلایلی باعث شده که چنین محبوبیتی در بین کاربران ایرانی داشته باشند؟ قطعاً استلار یکی از بهترین پروژه های ارزهای دیجیتال است که بسیاری معتقدند که آینده خوبی در انتظار پروژه استلار است. در سمت دیگر ارز دیجیتال مانا قرار دارد که مربوط به دنیای مجازی دیسنترالند است، که این پروژه هم یکی از برترین ها در حوزه متاورس است و در حال حاضری که این مقاله در حال نگارش است، برترین پروژه متاورسی دیسنترالند است و بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند. در ادامه ما می‌خواهیم بررسی مختصری در مورد هر کدام از این پروژه ها داشته باشیم و سپس صرافی ایرانی را معرفی کنیم که به شما کمک می کند تا بتوانید این ارزها را در ایران خرید و فروش کنید.

 ارز دیجیتال مانا چیست؟

احتمالاً این خبر را شنیده باشید که بسیاری در دنیاهای مجازی اقدام به خرید و فروش زمین می کنند. یکی از مزایای که دیسنترالند در اختیار شما قرار می دهد این است که می توانید در این دنیای مجازی زمین هایی را برای خود داشته باشید و اقدام به خرید و فروش آن ها کنید. در واقع دیسنترالند به شما کمک می کند تا هر چیزی که در دنیای واقعی دارید را در این دنیای مجازی نیز در دسترس داشته باشید. ضمن اینکه هر کدام از آیتم هایی که در این بازی به دست می‌آورید را می توانید به صورت توکن های غیر قابل تعویض یا ان اف تی در اختیار داشته باشید و آن را در مارکت پلیس های مختلف به فروش برسانید.

در گذشته بسیاری از افراد زمانی که بازی می کردند، نمی توانستند درآمدی را از طریق آن داشته باشند یا اینکه تمامی آیتم هایی که در بازی بدست می آوردند را نمی توانستند در اختیار فرد دیگری قرار دهند یا اینکه در پلتفرم دیگری از این آیتم ها استفاده کنند. دیسنترالند با استفاده از ان اف تی این مشکل را برطرف کرده و تمامی آیتم هایی که شما در این بازی دریافت می‌کنید به صورت NFT در اختیار دارید.

در واقع دیسنترالند یک دنیای مجازی است که در سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرده و بر بلاک چین اتریوم فعال می کند. در این بازی فناوری بلاک چین و واقعیت مجازی ترکیب شده است تا کاربران بتوانند امکان تعامل در این دنیای مجازی را داشته باشند. حال توکن مانا ارز دیجیتالی است که در پلتفرم دیسنترالند با استفاده از آن می توان کالا و یا خدمات مجازی درون آن را خریداری کرد و در سمت دیگر لند یک توکن ان اف تی است که برای نشان دادن تمام مالکیت زمین های دیجیتالی استفاده می شود.

 ارز دیجیتال استلار چیست؟

ارز دیجیتال استلار، ارز دیجیتالی است که توسط بنیاد استلار توسعه یافته است و ارز بومی آن که لومن نامیده می شود با نماد XLM در صرافی های مختلفی قرار دارد. استلار بانک ها، سیستم های پرداخت و… را به هم متصل می کند و مردم می‌توانند برای تسهیل نقل و انتقالات دارایی های خود از سیستم استلار استفاده کنند. استلار به عنوان یک سیستم پرداخت و نقل و انتقالات فرامرزی عمل می کند که قصد دارد تا نهادهای مالی را به هم متصل کند. هدف استلار این است که بتواند هزینه های تراکنش را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و سرعت این تراکنش‌ها را بالا ببرد. استلار از پروتکل اجماع استلار استفاده می کند که کمک می کند تا تمامی این کارها را به سرعت انجام دهد و برتری نسبت به ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین داشته باشد. در استلار هر نود در شبکه، مجموعه ای از نودهای قابل اعتماد را انتخاب می‌کند و یک تراکنش پس از احراز هویت توسط تمامی نودهایی که  بخشی از این گروه انتخابی هستند، تایید شده در نظر گرفته می شود و این روند کوتاه شده به شبکه استلار کمک می‌کند تا تراکنش‌ها را سریع‌تر پردازش کند و هزینه این تراکنش‌ها را پایین نگه دارد. در کل می‌توان استلار را به عنوان یکی از برترین پروژه های ارزهای دیجیتال نام برد که اگر سری به سایت کوین مارکت کپ بزنید خواهید دید که در بین برترین ها نام استلار را می توانید مشاهده کنید.

 چگونه ارز دیجیتال بخریم؟

حال که توضیحات مختصری را در مورد هر کدام از این ارزها ارائه کردیم، ممکن است این سوال برایتان به وجود بیاید که چگونه می توانید امکان خرید ارز دیجیتال مانا یا خرید ارز دیجیتال استلار را داشته باشید؟ ما در این مقاله صرافی را معرفی می کنیم که می تواند بهترین گزینه برای کاربران ایرانی باشد که قصد دارند تا سرمایه گذاری را در بازار ارزهای دیجیتال انجام دهند. در این صرافی بیش از ۱۳۰۰ ارز دیجیتال مختلف لیست شده و امکان نگهداری ارزهای دیجیتال به کاربران داده شده تا آن ها بتوانند به راحتی هر ارزی که در نظر دارند را روی این سامانه نگهداری کنند.

کیف پول من، نام صرافی است که به عنوان اولین کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال کار خود را آغاز کرد و توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران به دست آورد. در این صرافی ارزهای دیجیتال زیادی لیست شده که شما می توانید بسیاری از ارزهایی که در برخی صرافی های خارجی هم مشاهده نمی کنید را در این صرافی خرید و فروش کنید. مزایای بسیار زیادی در هنگام استفاده از کیف پول من دریافت می کنید که یکی از این مزایا کارمزد بسیار کم و حجم معاملات بالا است که به شما کمک می‌کنند تا با کمترین هزینه و بالاترین سرعت، تراکنش های خود را انجام دهید.

در این مقاله موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و توضیحات مختصری را در مورد ارز دیجیتال مانا و استلار بیان کردیم و به این موضوع اشاره کردیم که شما می توانید برای خرید هر کدام از این ارزهای دیجیتال به صرافی کیف پول من مراجعه کنید. همان گونه که اشاره کردیم ارزهای دیجیتال بسیار زیادی در این صرافی لیست شده‌اند که شما می توانید امکان دسترسی به هر کدام از آن ها را داشته باشید. در کنار این ها اگر می خواهید تا سرمایه گذاری مطمئنی را در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشید ابتدا نیاز است که دانش و آگاهی را در این زمینه به دست آورید و سپس بهترین صرافی را برای خرید و فروش های خود انتخاب کنید. در مورد اول شما می توانید با مراجعه به بخش بلاگ صرافی کیف پول من اطلاعات مفید و جامعی در مورد هر کدام از ارزهای دیجیتال را به دست آورید و سپس برای خرید و فروش های خود نیز می توانید کیف پول من را انتخاب کنید که در این زمینه فعالیت می کند.

https://kifpool.me/

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا