رپورتاژ

کاهش قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس در بازار ایران

image 1643358133 - کاهش قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس در بازار ایرانشرکت اپل یکی از تولیدکنندگان بی‌نظیر گوشی‌های هوشمند است. از زمان رونمایی‌های شگفت‌انگیز استیو جابز تا کنون، گوشی‌های آیفون و طراحی‌شان فراز و نشیب‌های بسیار زیادی داشته‌اند. چرا که هر ساله شاهد طرحی جدیدتر و تکنولوژی تازه‌تر، در امکانات آیفون بوده‌ایم. با این که برای اولین بار از نسل ۶ به بعد شاهد نسخه‌های پلاس (Plus) آیفون با صفحه‌ نمایشگرهای بزرگ‌تر و لنزهای دوگانه بوده‌ایم، اما نسخه پرو مکس دقیقا از نسل ۱۱ به بعد پا به عرصه ظهور گذاشت. از آنجایی که همیشه تکنولوژی نسخه‌های پرو مکس و اندازه‌ صفحه نمایشگر آن بزرگ‌تر از سایر گوشی‌ها بود،‌ قیمت نسبتا گران‌تری داشت. چرا که این موضوع را می‌توان امروزه، به وضوح در قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس مشاهده کرد.

از طرفی، چنین به نظر می‌رسد که استقبال از صفحه‌ نمایشگر بزرگ در گوشی‌های آیفون بسیار زیاد بوده است. با این که گوشی‌های آیفون بیشتر به خوش‌دست بودن و ظرافتشان معروف هستند، اما امروزه عده‌ی زیادی از مردم،‌ تمایل زیادی به بهره‌مند شدن از آیفون‌هایی با صفحه نمایشگر بزرگ‌تر دارند. حتی این موضوع را می‌توان در استقبال کمتر از نسخه‌های مینی نسل ۱۲ و ۱۳ آیفون هم به خوبی مشاهده کرد. شاید در نسل ۶ گوشی‌های هوشمند شرکت اپل، در نسخه پلاس فقط صفحه نمایشگر بزرگ‌تر و ظرفیت باتری بیشتری برای این مدل در نظر گرفته می‌شد. اما به مرور زمان، یعنی از نسل ۷ به بعد، این شرکت تصمیم گرفت تکنولوژی گوشی‌های پلاس و سپس پرو مکس را بالاتر از هم‌ردیف‌هایش طراحی کند. به همین دلیل، قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس، کمی بیشتر از مدل‌های دیگر همین نسل است.

بهترین امکانات اپل روی آیفون ۱۳ پرو مکس

در واقع چنین می‌توان گفت که دلیل بالاتر بودن قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس نسبت به سایر مدل‌های این سری بی‌نظیر، به خاطر بیشتر بودن امکاناتش است. چرا که شرکت اپل ارتقا سیستم پردازنده مرکزی، سنسور دوربین، ظرفیت حافظه داخلی، رم و سایر موارد را همیشه در این نسخه به سر حد کمال می‌رساند. از این روی، شما با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس، فقط با یک گوشی ساده‌ای که صفحه نمایشگر ۶.۷ اینچی دارد، روبه‌رو نیستید، بلکه این گوشی امکانات بسیار بی‌نظیری دارد که نسخه‌های دیگر همین نسل، از آن برخوردار نیستند. به عبارت دیگر، شما با پرداخت مبلغ بیشتر، قطعا از امکانات بی‌نظیرتری هم برخوردار خواهید شد که به چند نمونه از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

image 1643358176 - کاهش قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس در بازار ایران

در ابتدا باید بگوییم که کیفیت صفحه‌ نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس بسیار عالی طراحی شده است. این صفحه نمایشگر از نوع Super Retina XDR OLED بوده و رزولوشن آن هم ۱۲۸۴ x 2778 پیکسل است. روشنایی صفحه‌ نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس بالغ بر ۱۰۰۰ نیت بوده و یک نمایشگر کاملا پر نور را در روزهای آفتابی، برایتان فراهم می‌کند. جالب است بدانید که نرخ نوسازی تصویر هم در این صفحه نمایشگر، ۱۲۰ هرتز بوده و شما را متحیر خواهد کرد. به طور کلی، همه چیز طوری طراحی شده است تا شما بتوانید نهایت لذت را از این صفحه نمایشگر خارق‌العاده ۶.۷ اینچی ببرید. عرض کم ناچ نسبت به نسل قبلی هم باعث شده تا صفحه‌ نمایشگر جذابیت بیشتری نسبت به نسخه‌ قبلی‌اش داشته باشد و همین امر دلیل افزایش بیشتر خرید آیفون ۱۳ پرو مکس، توسط طرفدارانش شده است.

حافظه ۱ ترابایتی شگفت انگیز

یکی دیگر از دلایل خرید آیفون ۱۳ پرو مکس، می‌تواند حافظه داخلی خارق‌العاده‌ی آن باشد. چرا که شرکت اپل برای اولین بار در مدل پرو مکس نسل ۱۳ خود، از یک حافظه داخلی ۱ ترابایتی رونمایی کرد. در چنین شرایطی، اگر شما هم یکی از عاشقان تماشای فیلم و سریال در گوشی‌تان باشید می‌توانید بدون نگرانی بابت پر شدن فضای داخلی گوشی‌تان، تمام فیلم و سریال‌های مورد علاقه‌تان را داخل گوشی‌تان ریخته و آن‌ها را در اوقات فراغت و مسافرت‌هایتان تماشا بکنید. تماشا کردن بهترین فیلم و سریال‌ها، در صفحه نمایشگر ۶.۷ اینچی بسیار باکیفیت آیفون پرو مکس، می‌تواند برای هر کسی بسیار لذت‌بخش باشد.

خرید آیفون ۱۳ پرو مکس، می‌تواند برای بسیاری از افرادی که عاشق گیم‌های بی‌نظیر و بسیار باکیفیت آیفون هستند، بسیار مناسب باشد. چرا که با خرید آیفون ۱۳ شما، هم یک صفحه نمایشگر بزرگ برای بازی‌هایتان خواهید داشت و هم از بهترین تراشه ۵ نانومتری از نوع Apple A15 Bionic بهره‌مند خواهید شد. از طرفی دیگر، ظرفیت رم ۶ گیگابایتی و پردازنده گرافیکی ۵ هسته‌ای، این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا بدون کوچک‌ترین مشکلی، بهترین بازی‌های روز دنیا را در آیفون ۱۳ پرو مکس خود بازی کنید و از آن‌ها نهایت لذت را ببرید. در واقع امکانات این گوشی بی‌نظیر فقط به موارد بالا ختم نمی‌شود و بسیار زیاد است و همین موضوع باعث بالاتر بودن قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس شده است.

image 1643358154 - کاهش قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس در بازار ایران

کاهش قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس

در واقع قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس در ابتدای زمان عرضه شدنش بسیار بالا بود. همین امر باعث شده بود تا آمار خرید آیفون ۱۳ پرو مکس، زمان عرضه گوشی، در داخل کشورمان بسیار کمتر باشد. اما خوشبختانه این پیک قیمت شکسته شد و قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس هم کاملا به تعادل رسید. همین امر باعث شد آمار فروش این گوشی، مجددا بالاتر برود و عده بیشتری بتوانند آن را خریداری کنند. البته از آنجایی که در سال‌های اخیر قیمت دلار بسیار افزایش یافته، قدرت خرید آیفون ۱۳ پرو مکس هم نسبتا کاهش پیدا کرده است. اما با استفاده از امکانات بی‌نظیر مجموعه بازرگانی سیب، می‌توان به راحتی صاحب بهترین محصولات به‌روز اپل شده و آن‌ها را به صورت کاملا اقساطی خریداری کرد.

برای خرید آیفون ۱۳ پرو مکس و یا سایر مدل‌های سری ۱۳، فقط کافیست که ۴۰ درصد از هزینه گوشی را پرداخت کنید، سپس می‌توانید مابقی مبلغ را به صورت اقساطی متقبل شوید. توجه داشته باشید که برای خرید اقساطی گوشی‌های آیفون از بازرگانی سیب، باید حتما به صورت حضوری و با دسته چک خود به این فروشگاه مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید وارد وب‌سایت بازرگانی سیب شده و از آنجا مدل محصول، رنگ و مدت زمان پرداخت، که از ۳ تا ۱۲ ماه است را انتخاب کرده و راجع به نحوه خرید اقساطی، اطلاعات بیشتری کسب نمایید. لیست قیمت اپل واچ و ایرپاد هم در وب‌سایت موجود بوده و می‌توانید از قیمت دقیق آ‌ن‌ها هم مطلع شوید. جالب است بدانید، برای خرید اپل واچ و یا ایرپاد نیازی به هیچ گونه پیش‌پرداختی نخواهید داشت و این محصولات را هم می‌توانید به صورت اقساطی خریداری نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا