رپورتاژ

۷ روش موثر برای بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی

image 1644064390 - 7 روش موثر برای بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی

نوشتن یک مهارت مهم است که برای تسلط بر آن تلاش بسیار بیشتری نسبت به خواندن، گوش دادن یا صحبت کردن نیاز دارد. نوشتن شامل چندین جنبه ضروری است: گرامر، علائم نگارشی، املا، سبک، واژگان، و استفاده از کلمات. فرقی نمی‌کند که در مدرسه هستید، در یک تجارت کار می‌کنید یا زمانی را در رسانه‌های اجتماعی سپری می‌کنید – به احتمال زیاد در مقطعی نیاز خواهید داشت چیزی بنویسید. روش های زیادی برای بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی شما بدون توجه به سطح دانش شما وجود دارد. برای دستیابی به بهترین نتایج، مطمئن شوید که آنها را به روشی کارآمد ترکیب می کنید. آموزش آیلتس

در ادامه ۶ روش ساده را بخوانید که مهارت های نوشتاری انگلیسی شما را به سرعت و به راحتی بهبود می بخشد.

  1. دایره لغات را بهبود بخشید:

اولین قدم برای بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی، جدی گرفتن واژگان خود است. هرچه تعداد کلمات بیشتری را بدانید، بیان کردن خود به صورت نوشتاری برای شما آسان تر خواهد بود. می‌توانید با خواندن کتاب‌ها و مقالات به زبان انگلیسی، با استفاده از اصطلاحنامه، WordReference یا ویکی‌واژه مانند فرهنگ لغت، و حتی گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان، دایره لغات خود را غنی کنید. نکته مهم در اینجا یادگیری کلمات در متن و نه جدا از هم خواهد بود. این به شما کمک می کند کاربرد آنها را ببینید و معانی متعدد آنها را درک کنید.

  1. روی دستور زبان تمرکز کنید:

یک راه عالی برای بهبود مهارت های نوشتاری در حال حرکت، دانلود یک برنامه گرامر در تلفن یا رایانه شما است. این به شما کمک می کند در استفاده صحیح از کلمات و عبارات به روز بمانید و همچنین دایره لغات خود را گسترش دهید. برنامه های مختلفی وجود دارند که این نوع خدمات را ارائه می دهند، مانند گرامر انگلیسی، که نسخه دیجیتالی کتاب دستور زبان رایان مورفی است. یکی دیگر از گزینه های محبوب LearnEnglish Grammar است که تئوری و عملی را برای هر سطح زبانی، از مبتدی تا پیشرفته ارائه می دهد. استفاده از هر دو برنامه رایگان است و برای اندروید و iOS در دسترس است.

  1. کتاب ها و مقالات را به زبان انگلیسی بخوانید

راه دیگر برای بهبود دایره لغات و گرامر خود (و بنابراین، نوشتن) از طریق خواندن قطعات عالی ادبیات نوشته شده به زبان انگلیسی است – رمان، داستان کوتاه، شعر و غیره. دانش شما را در مورد زبان بهبود می بخشد، نگاهی به فهرست هایی بیندازید که شامل کتاب هایی است که هر نویسنده مشتاقی باید بخواند. نشان داده شده است که خواندن داستان باعث بهبود تفکر خلاق می شود که به نوشتن کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند تا سبک نوشتاری خود را توسعه دهید.

  1. بیشتر بنویسید:

این ممکن است به نظر واضح باشد، اما موثرترین است. می گویند اگر می خواهی شنا یاد بگیری، باید شنا کنی. در نوشتن هم همینطور. هر چه بیشتر بنویسید، بهتر به آن دست خواهید یافت. مهم نیست چه چیزی می نویسید – فقط شروع کنید. می توانید یک مجله، وبلاگ داشته باشید یا افکار خود را یادداشت کنید. حتی اگر مطمئن نیستید در مورد چه چیزی بنویسید، اشکالی ندارد. فقط سعی کنید تا حد امکان قلم را روی کاغذ (یا انگشتان را روی صفحه کلید) قرار دهید و در ابتدا زیاد نگران کیفیت کار خود نباشید. از اشتباه کردن نترسید؛ فقط به تمرین ادامه دهید این به این معنی است که به سادگی بنویسید بدون توقف یا ویرایش آنچه از ذهن شما در مورد هر چیزی که در آن ظاهر می شود.

  1. با ابزار آنلاین تمرین کنید:

بررسی مقاله نوشته شده خود در یک ابزار آنلاین راهی عالی برای درس گرفتن از اشتباهات خود است. یکی از این ابزارها Grammarly است، که نرم افزار بررسی املا است که به شما کمک می کند تا نوشتن خود را در زمان واقعی بهبود بخشید. بسیاری از منابع آنلاین دیگر برای نویسندگان طراحی شده اند – ابزارهایی مانند Readable و Hemingway Editor. آنها می توانند به شما کمک کنند تا اشتباهات رایج در نوشتن خود را پیدا کنید، نمره خوانایی را نشان دهید، به ساختار و طول جمله کمک کنید، و از شر صدای غیر ضروری غیر ضروری خلاص شوید. همچنین می‌توانید از جداول صرف WordReference برای کمک به بهبود زمان‌های افعال یا The Free Dictionary برای جستجوی تعاریف کلماتی که نمی‌دانید استفاده کنید. و به یاد داشته باشید – تصحیح همیشه مهم است!

  1. آنچه نوشته اید را با صدای بلند بخوانید:

عمل بلندخوانی به شما کمک می‌کند تا اشتباهات را در ساختار دستور زبان و جملات تشخیص دهید، همچنین سرعت و جریان کلی خود را بهبود می‌بخشد. خواندن کار خود با صدای بلند ،همچنین می تواند به شما در شناسایی مناطقی که ممکن است نیاز به اضافه کردن جزئیات یا توضیح بیشتری داشته باشید کمک کند. به عنوان یک امتیاز اضافی، خواندن قطعه تمام شده شما می تواند به شما این حس را بدهد که چگونه به نظر دیگران می رسد. آموزش زبان ترکی استانبولی

image 1644064407 - 7 روش موثر برای بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی

۷- چگونه مهارت های نوشتاری خوب را در زبان انگلیسی یاد بگیریم:

خوشحال می شوید که بدانید ما ایده های خوبی برای شما داریم تا یک نویسنده انگلیسی بزرگ شوید. به شش نکته زیر نگاهی بیندازید تا دقیقاً بدانید که چگونه نوشتن انگلیسی را یاد بگیرید و شروع به بیان روان و دقیق کنید! ]

  • فهرست کلمات را نگه دارید.
  • از برنامه ها استفاده کنید.
  • بخوانید، بخوانید. . . و سپس مقداری بیشتر بخوانید!
  • آزاد نویسی را امتحان کنید.
  • هر روز بنویسید.
  • نوشته خود را با صدای بلند بخوانید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا