سیستم مدیریت محتواوردپرس

لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

24 افزونه وردپرس که باید برای تاسیس وب سایت در سال 2024 داشته باشید

به دنبال لیست بهترین افزونه های وردپرس مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس هستید؟

بیش از ۵۹۰۰۰ افزونه وردپرس وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. این امر باعث می‌شود که کاربران جدید پیدا کردن افزونه مناسب برای وب‌سایت خود را بسیار سخت کند.

اغلب کاربران ما از ما بررسی لیست بهترین پیشنهادات افزونه وردپرس را برای سئو، رسانه های اجتماعی، پشتیبان گیری، سرعت و غیره می خواهند.

به عنوان بزرگترین سایت منبع وردپرس، کارشناسان ما هر ساله بیش از هزار افزونه وردپرس پولی و رایگان را آزمایش می کنند، بنابراین ما می توانیم یافتن بهترین راه حل ها را برای کاربران خود (شما) آسان کنیم.

داشتن مجموعه ای مناسب از افزونه ها و ابزارهای وردپرس می تواند به رشد کسب و کار آنلاین شما کمک کند. در این مقاله از وبلاگ آذردیتا، ما انتخاب تخصصی خود را از افزونه های ضروری وردپرس برای ساخت و تاسیس وب سایت در سال ۲۰۲۲ به اشتراک گذاشته ایم.

۱. افزونه WPForms

24 must have wordpress plugins for websites 01 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

اولین افزونه از لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرسی در سال ۲۰۲۴ پلاگین WPForms هست.

هر وب سایتی نیاز به یک فرم تماس دارد زیرا این امکان را برای بازدیدکنندگان شما فراهم می کند تا با شما در تماس باشند. WPForms کاربرپسندترین افزونه فرم تماس برای وردپرس است.

این فرم ساز آنلاین کشیدن و رها کردن به شما امکان می دهد به راحتی فرم های تماس، فرم های اشتراک ایمیل، فرم های سفارش آنلاین، فرم های پرداخت، نظرسنجی ها، نظرسنجی ها و اساساً همه انواع دیگر فرم های آنلاین تنها با چند کلیک. آنها بیش از ۳۰۰ قالب فرم از پیش ساخته شده دارند تا زندگی شما را آسان تر کنند.

WPForms با تمام پلتفرم های بازاریابی و پرداخت محبوب ادغام می شود، بنابراین می توانید فرم های قدرتمند را در کمتر از ۵ دقیقه بسازید.

دارای ویژگی‌های قدرتمندی است که به سادگی در فرم‌سازهای دیگر مانند فرم‌های مکالمه، صفحات فرود فرم، ردیابی سفر کاربر، رها کردن فرم، ردیابی موقعیت جغرافیایی، سازگاری با GDPR، ثبت نام کاربر وردپرس سفارشی و فرم‌های ورود به سیستم و غیره وجود ندارد.

ما از WPForms در وب سایت آذردیتا و همه وب سایت های دیگر خود استفاده می کنیم. اما ما تنها نیستیم بیش از ۵ میلیون وب سایت از WPForms استفاده می کنند و آنها به طور مداوم میانگین امتیاز ۴.۹ از ۵ ستاره را برای بیش از ۵ سال در حال حاضر حفظ کرده اند.

یک نسخه رایگان WPForms Lite برای کسانی که به دنبال یک راه حل ساده هستند در دسترس است.

۲. افزونه MonsterInsights

24 must have wordpress plugins for websites 02 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

دومین افزونه از لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرسی در سال ۲۰۲۲ پلاگین MonsterInsights هست.

MonsterInsights بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است. این به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را به درستی با Google Analytics متصل کنید، بنابراین می توانید دقیقاً ببینید که مردم چگونه وب سایت شما را پیدا کرده و از آن استفاده می کنند.

بهترین بخش این است که تمام آمارهای مهمی را که در داشبورد وردپرس شما مهم هستند به شما نشان می دهد.

سپس می توانید وب سایت خود را بر این اساس بهینه کنید تا ترافیک، مشترکین و درآمد خود را افزایش دهید. ما راهنماهای دقیقی در مورد نحوه نصب Google Analytics در وردپرس، نحوه استفاده از Google Analytics برای فعال کردن ردیابی تجارت الکترونیک و نحوه ردیابی تعامل کاربران داریم.

MonsterInsights یک نسخه رایگان دارد، اما قدرت واقعی آن تنها زمانی باز می شود که به نسخه پریمیوم ارتقا دهید. همچنین MonsterInsights توسط بیش از ۳ میلیون وب سایت استفاده می شود.

۳. افزونه All in One SEO

24 must have wordpress plugins for websites 03 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

سئو به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را از موتورهای جستجو به وب سایت خود جذب کنید. در حالی که وردپرس کاملاً دوستدار سئو است، کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت خود با استفاده از بهترین شیوه های SEO انجام دهید.

All in One SEO (AIOSEO) یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس در تمام دوران است. بیش از ۳ میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند.

از بین تمامی افزونه های سئو وردپرس، AIOSEO جامع ترین راه حل را با تمام ویژگی ها و ابزارهایی که برای بهبود سئوی درون صفحه خود نیاز دارید، ارائه می دهد.

این به شما کمک می کند عنوان SEO، توضیحات متا، کلمات کلیدی را به درستی اضافه کنید، نقشه های سایت XML ایجاد کنید، سایت خود را به کنسول جستجوی گوگل متصل کنید، آن را برای رسانه های اجتماعی بهینه کنید و موارد دیگر.

تیم آنها به نوآوری و افزودن ویژگی های جدید SEO ادامه می دهد تا به شما در بهبود رتبه بندی سئو مانند بهینه ساز محتوای آنها با امتیاز TruSEO، تحلیلگر سرفصل و موارد دیگر کمک کند.

همچنین یک نسخه رایگان از AIOSEO در دسترس است. با این حال، نسخه حرفه‌ای شامل ویژگی‌های قدرتمندتری مانند SEO WooCommerce، SEO محلی، طرح‌واره هوشمند، نقشه سایت ویدیویی، نقشه سایت خبری، مدیر تغییر مسیر هوشمند، توانایی شناسایی و رفع خطاهای ۴۰۴، خرده‌های نان پیشرفته و موارد دیگر است.

جایگزین: Yoast SEO جایگزین خوب دیگری برای AIOSEO است.

۴. افزونه Constant Contact

24 must have wordpress plugins for websites 04 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

ایمیل موثرترین و مطمئن ترین ابزار بازاریابی است که به عنوان یک صاحب کسب و کار در اختیار شماست. این به شما امکان می دهد حتی پس از خروج کاربران از وب سایت خود با آنها در ارتباط باشید. به همین دلیل است که ما به هر صاحب کسب و کاری توصیه می کنیم فوراً شروع به ساخت لیست ایمیل کنند.

Constant Contact یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان خدمات ایمیل مارکتینگ در جهان است.

پلتفرم آنها به شما امکان می دهد یک لیست ایمیل بسازید و خبرنامه های ایمیل زیبا را برای مشترکین خود ارسال کنید.

این یک راه اندازی سریع و آسان برای کاربران غیر فنی ارائه می دهد. همچنین با افزونه های محبوب تولید سرنخ برای وردپرس مانند OptinMonster و WPForms به خوبی کار می کند.

۵. افزونه OptinMonster

24 must have wordpress plugins for websites 05 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

OptinMonster محبوب ترین نرم افزار بهینه سازی نرخ تبدیل در بازار است. این به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان وب سایت را که رها می کنند به مشترکین ایمیل و مشتریان تبدیل کنید.

این افزونه و برنامه وردپرس به شما کمک می کند تا مشترکین ایمیل و فروش بیشتری را به سرعت دریافت کنید.

می‌توانید از صدها قالب با تبدیل بالا آنها برای ایجاد پنجره‌های بازشو وردپرس، اسلایدها، نوارهای اعلامیه، چرخش یک چرخ بازی‌سازی شده و تشک‌های خوشامدگویی تمام صفحه برای جلب توجه کاربران استفاده کنید.

هر فرم انتخاب یا قالب کمپین را می توان به راحتی با سازنده کشیدن و رها کردن آنها سفارشی کرد.

ویژگی‌های هدف‌گیری نمایشگر قدرتمند OptinMonster به شما امکان می‌دهد کمپین‌ها را برای هر کاربر شخصی‌سازی کنید، بنابراین می‌توانید پیام مناسب را در زمان مناسب نشان دهید.

این یک راه حل عالی برای وبلاگ نویسان، وب سایت های تجاری و وب سایت های تجارت الکترونیک است. اساسا، اگر می خواهید از ترافیک وب سایت خود درآمد بیشتری کسب کنید، به OptinMonster نیاز دارید.

این به شما کمک می کند فروش سبد خرید رها شده را بازیابی کنید، بازدیدکنندگان وب سایت را تبدیل کنید و لیست ایمیل خود را رشد دهید. این مطالعات موردی را بخوانید تا ببینید کسب‌وکارهای دیگر با استفاده از OptinMonster چقدر موفقیت دارند.

۶. افزونه SeedProd

24 must have wordpress plugins for websites 06 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

۶مین افزونه از لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرسی در سال ۲۰۲۲ پلاگین SeedProd هست.

SeedProd بهترین صفحه ساز کشیدن و رها کردن برای وردپرس است. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی طراحی وب سایت خود را سفارشی کنید و طرح بندی صفحات سفارشی را بدون نوشتن هیچ کدی ایجاد کنید.

صاحبان مشاغل آن را دوست دارند زیرا به آنها اجازه می دهد صفحات فرود کاملاً سفارشی را در عرض چند دقیقه بدون نیاز به استخدام توسعه دهنده ایجاد کنند.

شما می توانید از بین بیش از ۱۵۰ قالب با طراحی زیبا انتخاب کنید، یا یک طرح کاملاً سفارشی را از ابتدا با کشیدن و رها کردن آسان صفحه ساز وردپرس ایجاد کنید (بدون نیاز به کدنویسی).

قالب های از پیش ساخته شده برای صفحات فرود، صفحات فروش، صفحات تشکر، صفحات ثبت وبینار، صفحات به زودی، صفحات حالت تعمیر و نگهداری، صفحات ۴۰۴، صفحات ورود به جلو و موارد دیگر وجود دارد.

SeedProd با یک سیستم طراحی هوشمند ارائه می شود، بنابراین می توانید با استفاده مجدد از عناصر به جای انجام کارهای تکراری در زمان خود صرفه جویی کنید. می‌توانید طرح‌های رنگی، ترکیب‌های فونت، قالب‌های صفحه، بلوک‌های سفارشی، بخش‌ها و موارد دیگر را ذخیره کنید.

همه بلوک‌ها، ویجت‌ها و ویژگی‌هایی را دارد که از یک صفحه‌ساز قدرتمند انتظار دارید مانند فرم‌های optin، پروفایل‌های اجتماعی، تایمرهای شمارش معکوس، فرم‌های تماس، دکمه‌ها، بلوک‌های صفحه قیمت‌گذاری، بلوک‌های محتوای مختلف و موارد دیگر.

همچنین دارای مدیریت داخلی مشترکین و ادغام یکپارچه با خدمات بازاریابی ایمیل شخص ثالث و نرم افزار CRM است.

بهترین بخش این است که SeedProd با تمام تم های وردپرس کار می کند، بنابراین برای ایجاد یک طرح سفارشی نیازی به تغییر تم موجود خود نخواهید داشت.

جایگزین: Beaver Builder، Elementor و افزونه صفحه ساز Divi جایگزین های عالی با ویژگی های قدرتمند هستند. همچنین می توانید CSS Hero را برای سفارشی سازی تم امتحان کنید.

۷. افزونه MemberPress

24 must have wordpress plugins for websites 07 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

MemberPress به شما امکان می دهد دوره های آنلاین، انجمن ها و سایت های عضویت را با استفاده از وردپرس بسازید. این بهترین افزونه عضویت وردپرس در بازار است.

می توانید اشتراک ایجاد کنید و دسترسی به محتوا را برای کاربران بر اساس طرح های اشتراک آنها محدود کنید. با تمام راه حل های پرداخت محبوب مانند Stripe، PayPal، Authorize.net و غیره کار می کند.

از آنجایی که MemberPress یک افزونه ممتاز است، دارای بسیاری از ویژگی‌های قدرتمند دیگر از جمله محتوای قطره‌ای، مدیریت دوره (LMS)، آزمون‌ها، گواهینامه‌ها، عضویت در گروه، انجمن‌های پولی، قوانین دسترسی قدرتمند، ویژگی‌های اتوماسیون و غیره است.

برای دستورالعمل های دقیق، راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت عضویت در وردپرس را ببینید.

می‌توانید MemberPress را با تمام پلت‌فرم‌های بازاریابی ایمیلی محبوب مانند MailChimp، ConvertKit و سایرین برای برقراری ارتباط با مشتریان خود متصل کنید.

جایگزین: LearnDash یکی دیگر از افزونه های LMS خوب وردپرس برای ایجاد و فروش دوره های آنلاین است.

۸. افزونه UpdraftPlus

24 must have wordpress plugins for websites 08 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

UpdraftPlus محبوب ترین افزونه پشتیبان وردپرس در بازار است. این به شما امکان می‌دهد پشتیبان‌گیری خودکار تنظیم کنید و با خیال راحت آنها را در یک مکان راه دور مانند Google Drive، Dropbox، S3، Rackspace، FTP، ایمیل و موارد دیگر ذخیره کنید.

همچنین بازیابی وب سایت خود را از پشتیبان گیری بسیار آسان می کند. پلاگین پایه آنها رایگان است، اما آنها همچنین دارای یک طرح پولی با ویژگی های اضافی و پشتیبانی اولویت هستند.

این یک افزونه بک‌اند عالی است که برای هر وبلاگ و وب‌سایت وردپرس ضروری است زیرا پشتیبان‌گیری یک ابزار ضروری است.

جایگزین: BackupBuddy و VaultPress (پشتیبان‌گیری Jetpack) نیز راه‌حل‌های عالی هستند، اما فقط نسخه پولی موجود میباشد.

۹. افزونه WP Rocket

24 must have wordpress plugins for websites 09 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

۹مین افزونه از لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرسی در سال ۲۰۲۲ پلاگین WP Rocket هست.

WP Rocket بهترین افزونه کش وردپرس در بازار است. این امکان را به شما می دهد تا فورا سرعت و عملکرد وب سایت وردپرس خود را بدون نیاز به مهارت های فنی بهبود بخشید.

به طور خودکار تنظیمات پیشنهادی کش وردپرس مانند فشرده سازی gzip، کش صفحه و بارگیری پیش بارگیری کش را روشن می کند. همچنین می‌توانید ویژگی‌های اختیاری مانند بارگذاری تنبل تصاویر، پشتیبانی CDN، واکشی اولیه DNS، کوچک‌سازی و موارد دیگر را برای بهبود بیشتر زمان بارگذاری صفحه روشن کنید.

مهمتر از همه، WP Rocket منتظر نمی ماند تا کسی صفحه ای را برای ذخیره آن در حافظه پنهان درخواست کند. به طور خودکار می خزد و کش وب سایت شما را ایجاد می کند که منجر به افزایش عملکرد فوری می شود.

WP Rocket همچنین Imagify را ارائه می دهد که یک سرویس رایگان بهینه سازی تصویر است که به شما کمک می کند سرعت وب سایت خود را حتی بیشتر کنید.

آنها همچنین با Cloudflare API، Sucuri و بسیاری از ابزارهای دیگر برای پیکربندی بهتر تنظیمات کش وب سایت شما یکپارچه شده اند.

WP Rocket ساده ترین و مبتدی ترین افزونه ذخیره سازی است. تنها نقطه ضعف آن این است که فقط پولی است.

جایگزین: WP Super Cache و W3 Total Cache رایگان هستند، اما آنقدر قدرتمند و آسان نیستند.

۱۰. افزونه Sucuri

24 must have wordpress plugins for websites 10 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

امنیت باید اولویت اصلی همه صاحبان مشاغل آنلاین باشد. Sucuri یک افزونه امنیتی وردپرس و فایروال برنامه وب را ارائه می دهد که احتمالاً یکی از بهترین محافظت هایی است که می توانید برای سایت خود داشته باشید.

آنها سایت شما را در برابر DDoS، تهدیدات بدافزار، حملات XSS، حملات brute force، حملات نظرات هرزنامه و اساساً هر نوع حمله دیگری نظارت و محافظت می کنند. اگر در وب سایت خود فایروال ندارید، باید همین امروز آن را اضافه کنید.

Sucuri به ما کمک می کند هر ماه صدها هزار حمله را در آذردیتا مسدود کنیم.

یکی دیگر از مزایای Sucuri این است که به طور خودکار یک لایه CDN اضافه می کند که به طور قابل توجهی سرعت سایت شما را افزایش می دهد.

در حالی که افزونه های امنیتی دیگری مانند WordFence، WP Activity Log و غیره وجود دارد، هیچ یک از آنها نمی توانند حفاظت کاملی را که Sucuri انجام می دهد ارائه دهند. تنها جایگزین واقعی Cloudflare است که در صورت دریافت افزونه های ممتاز آنها می تواند بسیار گران باشد.

۱۱. افزونه PushEngage

24 must have wordpress plugins for websites 11 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

۱۱مین افزونه از لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرسی در سال ۲۰۲۲ پلاگین PushEngage هست.

PushEngage بهترین افزونه اعلان پوش نوتیفیکیشن برای وردپرس است. این به شما امکان می دهد با استفاده از فناوری اعلان push notification مرورگر، پیام ها و اعلان های هدفمند را برای بازدیدکنندگان وب سایت خود ارسال کنید.

ما از اعلان‌های پوش نوتیفیکیشن در کنار خبرنامه ایمیل خود برای افزایش تعامل مشتری و ترافیک وب سایت خود استفاده می‌کنیم.

PushEngage با تمام ویژگی‌های قدرتمند مانند کمپین‌های قطره‌ای، تست a/b، تقسیم‌بندی پویا کاربران، یادآوری‌های انتخاب، تجزیه و تحلیل قدرتمند، ردیابی هدف و موارد دیگر ارائه می‌شود.

برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، می‌تواند به‌طور خودکار اعلان‌های ترک سبد خرید، هشدارهای کاهش قیمت، اعلان‌های هشدار موجودی و موارد دیگر را فعال کند.

برای وبلاگ نویسان و ناشران، می تواند به طور خودکار اعلان های پست وبلاگ جدید را برای همه مشترکین شما ارسال کند.

PushEngage به طور یکپارچه بر روی تمام پلتفرم های سازنده وب سایت از جمله WordPress، Shopify، Bigcommerce و موارد دیگر کار می کند.

بهترین بخش در مورد PushEngage این است که آنها برخلاف سایر ارائه دهندگان در آن فضا، داده های شما را نمی فروشند.

۱۲. افزونه RafflePress

24 must have wordpress plugins for websites 12 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

RafflePress بهترین افزونه وردپرس در مارکت است. این امکان را به شما می دهد تا فوراً ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، فالوورهای رسانه های اجتماعی و مشترکین ایمیل بیشتری را با جوایز و مسابقات ویروسی دریافت کنید.

RafflePress دارای یک سازنده هدایای آسان کشیدن و رها کردن همراه با الگوهای هدایای اثبات شده است که می توانید از آنها برای ایجاد هدایایی استفاده کنید که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

برای ورود به این جایزه، بازدیدکنندگان وب سایت باید از آدرس ایمیل خود استفاده کنند. این به شما کمک می کند تا مشترکین بیشتری برای خبرنامه ایمیل خود داشته باشید.

RafflePress کاربران را تشویق می کند تا پروفایل های اجتماعی شما را دنبال کنند و هدایا را با دوستان خود به اشتراک بگذارند تا آثار بیشتری در مسابقه دریافت کنند. این به شما کمک می کند تا تعامل رسانه های اجتماعی را افزایش دهید.

بازاریابی دهان به دهان به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را سریعتر دریافت کنید! این منجر به فالوورهای بیشتر، فروش بیشتر و درآمد بیشتر می شود!

شما به راحتی می توانید پروفایل های اجتماعی، افزونه های فرم وردپرس و تمام پلتفرم های بازاریابی و CRM های محبوب خود را به هم متصل کنید.

RafflePress یک نسخه رایگان به نام RafflePress lite دارد که می توانید با آن شروع کنید. اگر می‌خواهید ویژگی‌های قدرتمندتری رشد شما را افزایش دهد، باید از RafflePress Pro استفاده کنید.

۱۳. افزونه Uncanny Automator

24 must have wordpress plugins for websites 113 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

Uncanny Automator بهترین افزونه اتوماسیون وردپرس است. این به شما امکان می‌دهد تا افزونه‌های وردپرس موجود خود را به هم متصل کنید تا بدون نوشتن هیچ کدی با هم کار کنند، بنابراین می‌توانید کارهای روزمره مدیریت را خودکار کنید و در زمان / هزینه صرفه‌جویی کنید.

این یکپارچه با اکثر افزونه های محبوب وردپرس و پلتفرم های شخص ثالث ادغام می شود، بنابراین می توانید به راحتی دستور العمل های اتوماسیون را بدون استخدام توسعه دهنده بسازید.

شما به سادگی از بین بیش از ۴۰۰ محرک و اقدام برای ایجاد دستور العمل های سبک “اگر این پس آن” در سایت وردپرس خود انتخاب کنید (بدون نیاز به کد).

به زبان ساده، به افزونه های وردپرس شما کمک می کند تا با یکدیگر صحبت کنند، بنابراین با هم بهتر کار می کنند. مانند Zapier به آن فکر کنید، اما برای وردپرس.

حتی بهتر از آن این است که شما حتی می توانید دو سایت وردپرس جداگانه را به هم متصل کنید تا بدون نوشتن هیچ کدی با هم کار کنند. این برای فروشگاه های آنلاین و سایت های عضویت بسیار مفید است.

چند نمونه از موارد استفاده عبارتند از:

  • از دو سایت وردپرسی بخواهید که با یکدیگر صحبت کنند – محصولات را در یکی بفروشید در حالی که کاربر ایجاد کنید و در دیگری دسترسی راه اندازی کنید.
  • دکمه هایی ایجاد کنید که می توانند به طور خودکار حساب های کاربری ایجاد کنند و سایر اقدامات را در وردپرس انجام دهند.
  • ویژگی های کاربر سفارشی را بر اساس اقدامات کاربر به نمایه های کاربر اضافه کنید.
  • دستور العمل های اتوماسیون را در یک افزونه از اقدامات انجام شده توسط افزونه دیگر آغاز کنید (به عنوان مثال، ارسال WPForms می تواند برای ایجاد یک سفارش در WooCommerce استفاده شود).
  • سایت وردپرس خود را با بیش از ۳۰۰۰ سرویس خارجی با استفاده از یک ادغام Zapier متصل کنید.

۱۴. افزونه SearchWP

24 must have wordpress plugins for websites 14 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

۱۴مین افزونه از لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرسی در سال ۲۰۲۲ پلاگین SearchWP هست.

SearchWP پیشرفته ترین افزونه جستجوی وردپرس در بازار است. این به شما کمک می کند تا جستجوی سایت خود را بهبود بخشید، بنابراین بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند در سایت شما پیدا کنند.

برخلاف قابلیت جستجوی پیش‌فرض وردپرس، SearchWP فراتر از محتوای پست است و همه چیز را در سایت شما از جمله فیلدهای سفارشی، فیلدهای ACF، فایل‌های متنی، محتوای سند PDF، جداول سفارشی، طبقه‌بندی سفارشی، انواع پست سفارشی، ویژگی‌های محصول WooCommerce و موارد دیگر فهرست می‌کند.

همچنین به شما انعطاف پذیری می دهد تا مقیاس ارتباط خود را ایجاد کنید و الگوریتم را بدون نوشتن هیچ کدی تنظیم کنید.

یک ویژگی معیارهای جستجو وجود دارد که به شما کمک می کند ببینید بازدیدکنندگان شما چه چیزی را جستجو می کنند، چه چیزی را پیدا می کنند یا نمی یابند، بنابراین می توانید قابلیت کشف محتوای خود را بهبود بخشید.

SearchWP همچنین به شما امکان می دهد ویژگی های قدرتمندی مانند جستجوی زنده AJAX را در وردپرس اضافه کنید و به طور یکپارچه با همه افزونه های اصلی وردپرس از جمله WooCommerce، فیلدهای سفارشی پیشرفته (ACF)، Meta Box، Toolset، BigCommerce، Easy Digital Downloads، bbPress، ادغام می شود.

۱۵. افزونه Google Workspace (G Suite سابق)

24 must have wordpress plugins for websites 15 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

Google Workspace (قبلاً G Suite) مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی وب مانند ایمیل، اسناد، صفحات گسترده و غیره است. این مجموعه قدرتمند از برنامه‌های اداری ارزان‌تر، آسان‌تر و بدون دردسر است.

این به شما امکان می دهد در هزینه های مجوز نرم افزار، سخت افزار، استخدام کارکنان فناوری اطلاعات، مدیریت پشتیبان گیری و موارد دیگر صرفه جویی کنید. مهمتر از همه، این امکان را به شما می دهد تا از آدرس های ایمیل حرفه ای با نام دامنه کسب و کار خود در داخل جیمیل استفاده کنید.

جایگزین: همچنین می توانید یک ایمیل تجاری رایگان از ارائه دهنده میزبانی وردپرس خود دریافت کنید یا از Microsoft Office365 استفاده کنید.

۱۶. افزونه SEMRush

24 must have wordpress plugins for websites 16 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

۱۶مین افزونه از لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرسی در سال ۲۰۲۲ پلاگین SEMRush هست.

SEMRush یک ابزار بازاریابی یکپارچه برای متخصصان بازاریابی دیجیتال و صاحبان مشاغل است. ابزارهای قدرتمندی برای کمک به شما در بهبود سئو، استراتژی ترافیک پولی، رسانه های اجتماعی و استراتژی محتوا و روابط عمومی ارائه می شود.

همچنین به شما کمک می کند تا هوش رقابتی را در مورد رقبای خود جمع آوری کنید، بنابراین می توانید از آنها پیشی بگیرید و بر صنعت خود مسلط شوید.

ما از ابزار آنها برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ممیزی بک لینک، ردیابی نام های تجاری، جاسوسی از رقبا، کشف پست ها و صفحات با بهترین عملکرد در رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل استراتژی تبلیغات، ردیابی رتبه کلمات کلیدی و موارد دیگر استفاده می کنیم.

این پاراگراف های کوتاه برای توصیف قدرت واقعی SEMRush کافی نیستند. این یک ابزار ضروری در لیست ما برای صاحبان مشاغل جدی است و به طور یکپارچه با AIOSEO ذکر شده در بالا ادغام می شود.

۱۷. افزونه LiveChat

24 must have wordpress plugins for websites 17 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

LiveChat Inc بهترین نرم افزار پشتیبانی چت زنده برای مشاغل و وب سایت های تجارت الکترونیک است. استفاده از آن بسیار آسان است و به شما اجازه می دهد تا به سرعت چت زنده را در وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی دارد و با یک برنامه تلفن همراه همراه است، بنابراین می‌توانید پشتیبانی بی‌درنگ ارائه دهید.

با نرم افزار پشتیبانی موجود، CRM، ایمیل مارکتینگ و سایر ابزارها ادغام می شود. مهمتر از همه، سریع بارگیری می شود و تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد.

تیم پشت LiveChat همچنین ChatBot.com را ایجاد کرد که بهترین نرم افزار چت بات با هوش مصنوعی است. می‌توانید از آن در ترکیب با LiveChat استفاده کنید تا مطمئن شوید کاربران شما همیشه سریع‌ترین پاسخ را با کمک هوش مصنوعی + انسان دریافت می‌کنند.

جایگزین: HubSpot و Sendinblue Chat سرویس های محبوب دیگری هستند که به شما امکان می دهد چت، CRM، SMS، فیس بوک و ایمیل را در یک پلتفرم متصل کنید.

۱۸. افزونه Pretty Links Pro

24 must have wordpress plugins for websites 18 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

Pretty Links Pro یکی از بهترین افزونه های مدیریت لینک برای وردپرس است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی پیوندهای وابسته را مدیریت کنید در حالی که این کار را آسان می کند پیوندهای وابسته خود را کوتاه و برای اشتراک گذاری به یاد ماندنی کنید.

این ابزار عالی برای بازاریابان وابسته، پادکست‌ها، صاحبان مشاغل و دیگرانی است که می‌خواهند به راحتی URL های کوتاه در وردپرس ایجاد کنند.

جایگزین: ThirstyAffiliates یک جایگزین عالی برای بازاریابان وابسته با بسیاری از ویژگی های پیشرفته از جمله ادغام آمازون است.

۱۹. افزونه Shared Counts

24 must have wordpress plugins for websites 19 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

۱۹مین افزونه از لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرسی در سال ۲۰۲۲ پلاگین Shared Counts هست.

Shared Counts بهترین افزونه رسانه اجتماعی وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی زیبایی را در وب سایت خود اضافه کنید.

همچنین تعداد سهام را نشان می دهد که به شما کمک می کند تا اثبات اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید.

در حالی که راه حل های پولی زیادی در دسترس است، این افزونه رایگان همه آنها را در کیفیت کد و عملکرد شکست می دهد.

ما از SharedCount در بسیاری از وب سایت خود استفاده می کنیم زیرا راه حلی آسان برای مبتدیان و توسعه دهندگان ارائه می دهد.

اگر می‌خواهید با نمایش خودکار آخرین محتوای اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب خود در سایت ما، اثبات اجتماعی بیشتری را نشان دهید، به پلاگین‌های Smash Balloon نگاهی بیندازید. آنها توسط ۱.۶ میلیون وب سایت استفاده می شوند و این افزونه برترین افزونه فید رسانه های اجتماعی در وردپرس است.

۲۰. افزونه WP Mail SMTP

24 must have wordpress plugins for websites 20 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

به طور پیش فرض، وردپرس از تابع ایمیل PHP برای ارسال ایمیل استفاده می کند. مشکل این است که یا شرکت های میزبان وردپرس این ویژگی را به درستی تنظیم نمی کنند یا برای جلوگیری از سوء استفاده آن را مسدود می کنند.

این اساسا به این معنی است که شما و کاربرانتان ممکن است اعلان های ایمیل مهمی را از سایت وردپرس خود دریافت نکنید ولی WP Mail SMTP این مشکل را با ارسال ایمیل های وردپرس با استفاده از سرور ایمیل SMTP مناسب حل می کند.

بیش از ۲ میلیون وب‌سایت از WP Mail SMTP استفاده می‌کنند، زیرا یک الزام مطلق است. ما از آن در وبلاگ آذردیتا نیز استفاده می کنیم.

۲۱. افزونه Insert Headers and Footers

24 must have wordpress plugins for websites 21 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

در حین مدیریت سایت وردپرس خود، ممکن است گاهی اوقات لازم باشد برای تأیید، درج اسکریپت‌های هدف‌گیری مجدد آگهی و غیره، کدهایی را به سربرگ یا پاورقی وردپرس خود اضافه کنید.

Insert Headers and Footer به شما این امکان را می دهد که به راحتی قطعات کد را بدون ویرایش فایل های موضوعی خود به سایت وردپرس خود اضافه کنید. نگاهی به آموزش ما در مورد نحوه اضافه کردن کد سرصفحه و پاورقی در وردپرس بیندازید.

این یک افزونه رایگان عالی است که برای صاحبان مشاغلی که به دنبال اضافه کردن جاوا اسکریپت ساده در HTML وب سایت خود بدون دست زدن به هیچ فایل کدی هستند بسیار مفید است.

۲۲. افزونه WPML

24 must have wordpress plugins for websites 22 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

به طور پیش فرض، وردپرس به شما اجازه نمی دهد که به راحتی یک وب سایت چند زبانه ایجاد کنید. این یک چالش برای مشاغلی است که به مشتریان چند زبانه در مکان های جغرافیایی مختلف پاسخ می دهند.

اینجاست که به WPML نیاز دارید. این یک افزونه چند زبانه کردن سایت برای وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی وب سایت های چند زبانه با وردپرس ایجاد کنید.

استفاده از آن بسیار آسان، سئو دوستانه است و به شما کمک می کند تا به راحتی محتوا به زبان های مختلف ایجاد کنید.

جایگزین: TranslatePress یک جایگزین عالی است که به سرعت در حال رشد است.

۲۳. افزونه WooCommerce

24 must have wordpress plugins for websites 23 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

WooCommerce محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیک برای وردپرس است که توسط بیش از ۵ میلیون وب سایت استفاده می شود.

این دارای تمام ویژگی های قدرتمندی است که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین به آن نیاز دارید.

در چند سال گذشته، WooCommerce خود را به عنوان غالب ترین افزونه تجارت الکترونیک برای وردپرس معرفی کرده است. این توسط تیم پشت Automattic، شرکت پشت WordPress.com، Jetpack و سایر خدمات محبوب ساخته شده است.

اکنون یک اکوسیستم WooCommerce قوی با میزبانی اختصاصی WooCommerce، تم های WooCommerce و افزونه های WooCommerce موجود است.

برای رشد سایت تجارت الکترونیک وردپرس خود، افزونه های زیر را نیز توصیه می کنیم:

  • TrustPulse – به شما کمک می کند تا فوراً با اثبات اجتماعی و FOMO اعتماد مشتری را جلب کنید.
  • WooFunnels – به شما کمک می کند قیف های فروش بسازید و اتوماسیون تجارت الکترونیک را به وردپرس اضافه کنید.
  • Advanced Coupons – به شما کمک می کند برنامه وفاداری، کارت های هدیه و سایر ویژگی های کوپن پیشرفته را در WooCommerce اضافه کنید.

جایگزین: Easy Digital Downloads بهترین افزونه تجارت الکترونیک وردپرس است اگر به دنبال فروش دانلودهای دیجیتالی هستید.

اگر به دنبال راه حل پرداخت وردپرس بدون راه اندازی سبد خرید هستید، WP Simple Pay یک جایگزین عالی برای WooCommerce است.

۲۴. افزونه Nextiva

24 must have wordpress plugins for websites 24 - لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس

آخرین افزونه از لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرسی در سال ۲۰۲۲ پلاگین Nextiva هست.

Nextiva بهترین سرویس تلفن تجاری از نظر امکانات و سهولت استفاده است. آنها به شما امکان می دهند یک شماره تلفن تجاری برای وب سایت خود دریافت کنید که همراه با مسیریابی تماس پیشرفته، تماس داخلی نامحدود رایگان، پست صوتی به ایمیل یا متن، فکس آنلاین و موارد دیگر است.

بهترین بخش این است که می توانید تماس ها را از شماره تلفن کسب و کار خود مستقیماً با تلفن همراه خود دریافت کنید که برای مشاغل کوچک بسیار عالی است. همچنین می توانید ساعات کاری را تنظیم کنید تا در تعطیلات یا ساعات غیر کاری مزاحم نشوید.

پلت فرم آنها همچنین CRM، چت زنده، نظرسنجی آنلاین و سایر ویژگی های ارتباطی را ارائه می دهد. می‌توانید همه آن‌ها را در یک پنل مدیریت ساده مبتنی بر وب مدیریت کنید که مدیریت آسان همه چیز را مانند یک حرفه‌ای برای صاحبان مشاغل کوچک آسان می‌کند.

جایگزین: RingCentral و Ooma از دیگر ارائه دهندگان خدمات تلفنی و کسب و کار بسیار توصیه شده هستند.

شاید این مقاله نیز برای شما کاربردی باشد : آموزش افزودن کپچا به فرم نظرات وردپرس – reCAPTCHA

یکی دیگر از مجموعه آموزش های وردپرس به اتمام رسید. امیدواریم این آموزش به جهت یادگیری لیست افزونه های مورد نیاز برای ساخت وبسایت وردپرس برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد؛ اگر شما نیز افزونه ای وردپرس که باید برای تاسیس وب سایت داشته باشیم، میدانید میتوانید آن را در بخش کامنت ها مطرح کنید تا با نام شما این مقاله بروزرسانی گردد؛ همچنین ممکن است مقاله بهترین روش افزایش سرعت وردپرس ۲۰۲۱ | هاست وردپرس نیز برای شما کاربردی و مفید باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا