کسب و کار

بهترین وبسایت ها و هوش مصنوعی برای ساخت لوگو سفارشی

5 وبسایت برتر برای دریافت کاستوم لوگو

آیا فکر می کنید از کجا می توانید یک لوگو سفارشی برای وب سایت وردپرس خود تهیه کنید ؟ یک لوگو سفارشی به ایجاد نام تجاری شما کمک می کند و وب سایت شما را برجسته می کند.

با این حال، ایجاد یک لوگو توسط خود شما می تواند دشوار و وقت گیر باشد و تصویر نهایی ممکن است حرفه ای به نظر نرسد. یک راه حل ساده استفاده از سازنده لوگو یا استخدام یک متخصص برای ایجاد یک کاستوم لوگو برای تجارت شما است.

در این مقاله از وبلاگ آذردیتا ، ما بهترین سایت ها ها را برای دریافت یک لوگو سفارشی برای وب سایت وردپرس خود برای بودجه کم به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا باید یک لوگو سفارشی داشته باشیم؟

ساخت لوگو ، تصویری شاخص است که توسط مشاغل و سازمان ها استفاده می شود. آنها نمایشی بصری از تجارت ، ارزشها و مأموریت یک سازمان را به تصویر می کشند.

آنها همچنین نقش مهمی در چگونگی دیدن مشتری از یک برند دارند. به برترین مارک های معروف نگاه کنید، احتمال این وجود دارد که بتوانید اکثر آرم های آنها را به راحتی تشخیص دهید. شناخت برند به شما کمک می کند تا اعتماد و وفاداری مشتری را با گذشت زمان جلب کنید.

اکثر قالب های وردپرس با گزینه بارگذاری لوگو سفارشی یا همان کاستوم لوگو همراه هستند. این آرم همچنین می تواند به عنوان نماد سایت یا favicon استفاده شود.

اکنون مسئله این است که همه ما طراح گرافیک نیستیم. با استفاده از یک برنامه ویرایش تصویر می توانید یک لوگو سفارشی ایجاد کنید، اما ممکن است حرفه ای به نظر نرسد. اگر یک تصویر حرفه ای برای نام تجاری خود می خواهید، ساخت لوگو به شما کمک می کند تا شخصی را برای ایجاد لوگو سفارشی برای وب سایت خود استخدام کنید.

با این اوصاف، بیایید نگاهی به برخی از بهترین سایت ها برای دریافت کاستوم لوگو بیندازیم.

۱. Tailor Brands

best sites to get a custom logo 01 - بهترین وبسایت ها و هوش مصنوعی برای ساخت لوگو سفارشی

Tailor Brands یک پلتفرم طراحی و لوگو با هوش مصنوعی است که ایجاد لوگوهای حرفه ای را بسیار آسان می کند.

با استفاده از لوگوساز آن، می توانید بدون نیاز به تجربه طراحی در عرض چند دقیقه لوگوهای شگفت انگیزی ایجاد کنید. شما به راحتی می توانید با وارد کردن نام تجاری خود و یک تگ معرف شرکت یا شعار شرکتتان استارت کار را بزنید و سازنده لوگو ، شما را در هر مرحله راهنمایی می کند.

این لوگوساز به شما امکان می دهد انواع مختلف آرم مانند نمادها ، اشکال و علامت را انتخاب کنید. همچنین یک ویرایشگر استودیویی ارائه می دهد که در آن می توانید لوگو خود را شخصی سازی کنید و فونت ، اندازه ، رنگ ، طرح و موارد دیگر را تغییر دهید.

با این حال، اگر می خواهید لوگو را با وضوح بالا و سایر فرمت ها بارگیری کنید، به یک پلن پولی نیاز دارید که از ۱۲.۹۹ دلار در ماه شروع می شود.

۲. Looka

best sites to get a custom logo 02 - بهترین وبسایت ها و هوش مصنوعی برای ساخت لوگو سفارشی

Looka ، که قبلاً به آن LogoJoy گفته میشد؛ برای DIY ، ساخت لوگو برای افراد غیر طراح آسان است. درست مانند Tailor Brands ، این لوگو ساز همچنین از هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری پیشرفته برای ایجاد لوگو استفاده می کند دقیقاً مانند یک طراح …

لوگو ویزارد ساده آن به شما کمک می کند لوگو خود را با الهام از رنگ ها و نمادها انتخاب کنید. پس از آن، طرح هایی ایجاد می کند که حرفه ای به نظر می رسند.

سپس می توانید از هر یک از ادیتور ها انتخاب کرده و اندازه لوگو ، فونت و سایر موارد را سفارشی کنید. برای بارگیری لوگو ، Looka یک پلن تجاری ارائه می دهد که در آن نسخه های بالاتر از ۲۸ لوگو خود را دریافت می کنید. برنامه های قیمت گذاری آن از ۴.۹۹ دلار در ماه شروع می شود.

۳. ۹۹designs

best sites to get a custom logo 03 - بهترین وبسایت ها و هوش مصنوعی برای ساخت لوگو سفارشی

۹۹designs یک بازار طراحی با جامعه وسیعی از طراحان است. این به عنوان یک واسطه بین شما و طراحان عمل می کند.

هنگام سفارش، ۹۹designs آن را به طراحانی که طرح های خود را ارسال می کنند برون سپاری می کند. شما می توانید طرحی را که بیشتر از همه دوست دارید انتخاب کنید و فقط آن طراح هزینه ی طراحی را از شما می گیرد. این به شما این مزیت را می دهد که ایده های مختلف لوگو سفارشی را از طراحان زمینه ها و سطح مهارت های مختلف دریافت کنید.

علاوه بر این، می توانید با استخدام یک طراح مستقیماً کار کنید. ۹۹designs به شما کمک می کند تا متخصص مناسب را با مجموعه مهارت های مناسب پیدا کنید و سپس می توانید در یک پروژه با آنها یک به یک همکاری کنید.

قیمت ها برای طراحی لوگو از ۲۹۹ دلار شروع می شود و شما تقریباً ۳۰ ایده طراحی دریافت می کنید.

۴. PeoplePerHour

best sites to get a custom logo 04 - بهترین وبسایت ها و هوش مصنوعی برای ساخت لوگو سفارشی

PeoplePerHour جامعه ای متشکل از فریلنسرها و متخصصان است. شما می توانید ساعات کاری را مرور کنید (مشاغل با قیمت ثابت) ، یک شغل ارسال کنید یا یک مسابقه برگزار کنید. همچنین می توانید فریلنسرها را بر اساس دسته ها مرور کنید، نمایه های آنها و نمونه کارها را مشاهده کنید.

پس از ارسال شغل و درخواست طراحی، به داشبورد Workstream خود دسترسی پیدا خواهید کرد. اینجاست که شما کار را مدیریت و بررسی می کنید، با فریلنسرها ارتباط برقرار می کنید و همچنین میتوانید با کارکنان PeoplePerHour ارتباط برقرار کنید.

بعد از اینکه از طراحی لوگو راضی بودید، می توانید پرداخت را به فریلنسر انجام دهید.

۵. Dribble

best sites to get a custom logo 05 - بهترین وبسایت ها و هوش مصنوعی برای ساخت لوگو سفارشی

دریبل – Dribble یک جامعه آنلاین از طراحان و هنرمندان است. همانند Pinterest برای طراحان گرافیک، هنرمندان و تصویرگران حرفه ای در نظر بگیرید که در آن آنها کارهای خود را به اشتراک می گذارند و سایر کاربران می توانند آنها را دوست داشته و مورد علاقه خود قرار دهند و آنها را به اشتراک بگذارند.

دریبل فقط منبع الهام نیست. همچنین به عنوان بستری برای استخدام طراحان برای کارهای مستقل عمل می کند. می توانید طراحان را مرور کنید، نمونه کارهای آنها را بررسی کنید و برای استخدام مستقیماً با آنها تماس بگیرید.

هزینه شغل در واقع به فریلنسری که به آن مراجعه می کنید، تخصص و سطح مهارت او بستگی دارد. دریبل ممکن است جایی برای یافتن ارزان ترین لوگو سفارشی برای وب سایت شما نباشد، اما می تواند به شما در دستیابی به کیفیت بهتر کمک کند.

بهترین وبسایت برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی

با استفاده از هوش مصنوعی لوگویی را به صورت بسیار حرفه ای میتوان ایجاد کرد. این روزها، تعداد زیادی از سرویس‌ها و ابزارهای آنلاین با استفاده از الگوریتم‌ها و هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می‌دهند. البته، اهمیت انتخاب یک لوگو منحصر به فرد و متناسب با نیازهای شما همواره حائز اهمیت است.

در زیر چند وب‌سایت که به شما این امکان را می‌دهند لوگو ایجاد کنید آورده شده‌اند:

  1. Hatchful by Shopify:
    • لینک: https://hatchful.shopify.com/
    • توضیحات: این ابزار توسط Shopify ارائه شده و به شما امکان می‌دهد به سادگی و سریع ساخت لوگو حرفه‌ای بسازید.
  2. LogoMaker by Ucraft:
    • لینک: https://www.ucraft.com/free-logo-maker
    • توضیحات: این ابزار به شما امکان می‌دهد لوگوهای خود را با قابلیت‌های مختلف ویرایش کنید.
  3. Canva:
    • لینک: https://www.canva.com/
    • توضیحات: Canva یک ابزار چندمنظوره است که به شما این امکان را می‌دهد طراحی‌های گرافیکی شخصی‌سازی شده، از جمله لوگوها، بسازید.
  4. Looka:
    • لینک: https://looka.com/
    • توضیحات: این سرویس از هوش مصنوعی برای ایجاد لوگوهای شما استفاده می‌کند. شما می‌توانید لوگوهای مختلف را ببینید و انتخاب کنید.
  5. LogoMakr:
    • لینک: https://www.logomakr.com/
    • توضیحات: این ابزار به شما امکان می‌دهد به صورت رایگان یک لوگو طراحی کنید و آن را در فرمت‌های مختلف دانلود کنید.

قبل از استفاده از هر ابزاری، بهتر است لایسنس و قوانین استفاده را مطالعه کنید و مطمئن شوید که می‌توانید لوگوهایی که ایجاد می‌کنید، به طور قانونی و مطابق با نیازهای خود استفاده کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا