سئو و بهینه سازی

برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword)

تولید کنندگان کلمات کلیدی دم بلند به صورت آنلاین

آیا به دنبال برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword) هستید؟

کلمات کلیدی دم بلند یا همان کلمات کلیدی طولانی عبارات جستجوی خاص تری هستند که کاربران ممکن است سعی کنند نتایج جستجوی خود را محدود کنند. استفاده از آنها در محتوای خود می تواند به شما کمک کند ترافیک بیشتری را به وب سایت خود بیاورید.

در این مقاله، بهترین تولید کنندگان کلمات کلیدی دم بلند به صورت آنلاین را به شما نشان می‌دهیم تا ایده‌های محتوا برای افزایش ترافیک و تبدیل به وب‌سایت خود بیابید.

سازنده کلمات کلیدی Long Tail چیست؟

کلمه‌های کلیدی دم‌پایان یا “long tail keywords” در حوزه بهینه‌سازی موتورهای جستجو به معنای استفاده از عبارات یا کلمات دارای طول بیشتر و کمتر رایج هستند. این کلمات کلیدی معمولاً شامل ۳ یا بیشترین کلمه است و در مقایسه با کلمات کلیدی کوتاه‌تر و عمومی‌تر، معمولاً ترافیک کمتری دارند.

اما از دید بهینه‌سازی وبسایت، استفاده از این دسته از کلمات کلیدی می‌تواند بهبود قابل توجهی در رتبه‌بندی و جلب ترافیک مخاطبان مختلف به وبسایت شما داشته باشد.

به عبارت دیگر، استفاده از کلمات کلیدی دم‌پایان به وبسایت امکان جلب توجه گروه‌های خاصی از مخاطبان را فراهم می‌کند و این می‌تواند برای کسب و کارها در جذب مخاطبین با علاقه‌های خاص و افزایش نرخ تبدیل مفید باشد.

مولد کلمات کلیدی دم بلند ابزارهای آنلاینی هستند که به شما کمک می کنند عبارات جستجوی خاص یا کلمات کلیدی مرتبط با یک موضوع یا عبارت را پیدا کنید.

اگر یک وبلاگ راه اندازی می کنید یا یک وب سایت ایجاد می کنید، پس ایجاد محتوا در اطراف کلمات کلیدی طولانی می تواند به شما کمک کند تا ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

کلمات کلیدی طولانی اغلب قصد کاربر را برای تصمیم گیری خرید نشان می دهند و می توانند به افزایش ترافیک و فروش هدفمند کمک کنند.

ساده ترین راه برای درک کلمات کلیدی دم بلند، استفاده از خود جستجوی گوگل است. به محض اینکه شروع به تایپ کنید، کادر جستجو شروع به پیشنهاد کلمات کلیدی دم بلند می کند.

best long tail keyword generators 01 - برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword)

همچنین ایده‌های کلیدی دم بلند بیشتری را در نتایج جستجو پیدا خواهید کرد.

به عنوان مثال، بخش «People also ask» را مشاهده خواهید کرد. این نشان می دهد سوالاتی که مردم می پرسند و مربوط به عبارت جستجویی است که وارد کرده اید.

best long tail keyword generators 02 - برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword)

در پایین نتایج جستجو، ممکن است بخش جستجوهای مرتبط را نیز مشاهده کنید.

این موضوعات بیشتر و کلمات کلیدی مرتبط را نشان می دهد که ممکن است لزوماً کلمات کلیدی طولانی نباشند اما می توانند جستجو را بیشتر گسترش دهند.

best long tail keyword generators 03 - برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword)

جستجوی گوگل به شما یک ایده کلی از کلمات کلیدی متداول دم بلند مرتبط با یک جستجوی داده شده ارائه می دهد. با این حال، ابزارهای شخص ثالث دیگری وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا عمیق تر شوید و ایده های کلیدی مفیدتری پیدا کنید. همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به برخی از بهترین سازنده های کلیدواژه دم بلند در دنیای مجازی بیندازیم.

شاید این مقاله نیز برای شما کاربردی باشد : ۱۰ عامل موثر بر سرعت و عملکرد صفحات وب سایت

۱. All in One SEO for WordPress

best long tail keyword generators 04 - برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword)

اولین مورد از مجموعه برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی افزونه AIO SEO است.

پلاگین All in One SEO for WordPress بهترین افزونه سئو وردپرس در بازار است. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی وب سایت وردپرس خود را برای دریافت ترافیک جستجوی بیشتر بهینه کنید.

برای بهینه سازی محتوای خود برای کلمات کلیدی متمرکز و همچنین کلمات کلیدی طولانی که پیدا می کنید، به All in One SEO نیاز دارید. بهترین بخش در مورد استفاده از آن این است که می توانید کلمات کلیدی طولانی را درست در قسمت مدیریت وردپرس ایجاد کنید.

ابتدا باید افزونه All in One SEO for WordPress را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

توجه: همچنین می توانید از نسخه رایگان All in one SEO استفاده کنید. این به شما امکان می دهد ایده های کلمه کلیدی ایجاد کنید، اما برای افزودن و تجزیه و تحلیل محتوای خود به نسخه حرفه ای نیاز دارید.

به سادگی پست یا صفحه ای را که می خواهید بهینه کنید ویرایش کنید و به تنظیمات AIOSEO بروید. از اینجا به دنبال قسمت Focus Keyphrase بگردید و کلمه کلیدی اصلی خود را به عنوان عبارت Focus وارد کنید. پس از آن، باید بر روی دکمه Get Additional Keyphrases کلیک کنید.

best long tail keyword generators 05 - برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword)

All in One SEO یک پنجره بازشو ظاهر می کند و از شما می خواهد که با حساب Semrush خود ارتباط برقرار کنید. نگران نباشید، می توانید برای یک حساب رایگان Semrush ثبت نام کنید و از آن نیز استفاده کنید. پس از اتصال، All in One SEO ایده های کلیدواژه دم بلندی را که می توانید استفاده کنید واکشی و نمایش می دهد. به سادگی بر روی دکمه Add Keyphrase کلیک کنید تا یکی را اضافه کنید.

best long tail keyword generators 06 - برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword)

اکنون می توانید شروع به بهینه سازی محتوای خود کنید تا کلمات کلیدی بلند جدیدی را که اضافه کرده اید پوشش دهید.

All in One SEO جامع ترین ابزار سئو برای وردپرس است. دارای نقشه های سایت سفارشی قدرتمند، تغییر مسیرهای پیشرفته، عناوین و توضیحات سئو، عبارات کلیدی متعدد و پشتیبانی کامل از Schema است.

۲. Semrush

best long tail keyword generators 07 - برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword)

افزونه Semrush قدرتمندترین پلتفرم بازاریابی جستجو در بازار است. این ابزار با ابزارهای قدرتمند تحقیق کلمات کلیدی ارائه می شود که به شما امکان می دهد به راحتی کلمات کلیدی دم بلند را پیدا کنید.

هنگامی که به دنبال کلمات کلیدی طولانی هستید، می توانید آنها را بر اساس حجم جستجو، دشواری کلمه کلیدی، هزینه هر کلیک و سایر ماتریس ها مرتب کنید.

Semrush به شما کمک می کند تا به راحتی SERP و عملکرد سایت خود را برای کلمات کلیدی مختلف ردیابی کنید. همچنین می توانید تجزیه و تحلیل رقبای SEO را انجام دهید و ببینید کدام کلمات کلیدی بیشترین ترافیک را برای رقبای شما ایجاد می کنند.

Semrush همچنین دارای یک برنامه رایگان است که برای یافتن کلمات کلیدی دم بلند خوب است. با این حال، برنامه‌های پولی به شما امکان دسترسی به ابزارهای فوق‌العاده قدرتمند را می‌دهند و کاملاً ارزش قیمت بالای آن را دارند.

۳. Ahrefs

best long tail keyword generators 08 - برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword)

یکی دیگر از موارد کاربردی از لیست برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی افزونه Ahrefs است.

Ahrefs یکی دیگر از پلتفرم های محبوب بازاریابی جستجو با مجموعه ای قدرتمند از ابزارها است که به شما کمک می کند ترافیک جستجو را افزایش دهید.

این ابزار دارای ابزار قدرتمند Keywords Explorer است که به شما کمک می‌کند ایده‌های کلیدواژه طولانی را پیدا کنید. دشواری کلمه کلیدی، حجم جستجو، کلیک های تخمینی و موارد دیگر را نشان می دهد.

همچنین می توانید صفحات با رتبه برتر را برای یک کلمه کلیدی ببینید و ببینید آن صفحه خاص برای چه کلمات کلیدی دیگری رتبه بندی می کند. این به شما لیست عمیق تری از کلمات کلیدی دم بلند را برای هدف قرار می دهد.

به غیر از کاوشگر کلمات کلیدی، Ahrefs با نظارت بر کلمات کلیدی، ممیزی سایت، تجزیه و تحلیل فنی SEO و تجزیه و تحلیل دقیق رقبا ارائه می شود. آنها همچنین یک ابزار رایگان کنسول جستجوی Ahrefs دارند که شبیه به کنسول جستجوی گوگل با چند ویژگی اضافی است.

۴. Answer The Public

best long tail keyword generators 09 - برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword)

Answer The Public یک ابزار بینش جستجو است که در بین متخصصان و بازاریابان سئو محبوب است. این به شما امکان می دهد کلمه کلیدی را وارد کنید و سؤالاتی را که کاربران در موتورهای جستجو به دنبال آنها هستند مشاهده کنید.

این به شما پیشنهادهای طولانی کلمه کلیدی با ایده های عملی در مورد چگونگی جامع تر کردن محتوای خود برای مخاطبان گسترده تر می دهد. به سادگی کلمه کلیدی یا موضوع اصلی خود را در قسمت جستجو وارد کنید تا نموداری از سوالات ایجاد شود. می توانید ماوس را روی یک سوال قرار دهید تا آن را برجسته کنید.

best long tail keyword generators 10 - برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword)

سوالات کمتر پرطرفدار رنگ پس زمینه روشن تری دارند و سوالات پرطرفدارتر با رنگی تیره تر برجسته می شوند.

نمودارها در سؤالات، حروف اضافه و جستارهای مقایسه سازماندهی شده اند. در زیر نمودارها نیز سوالات را در قالب لیست مشاهده خواهید کرد.

پاسخ به برخی از این سؤالات در طرحواره سؤالات متداول می‌تواند به نمایان شدن محتوای شما در نتایج rich snippet Google کمک کند.

۵. Google Keyword Planner

best long tail keyword generators 11 - برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword)

Google Keyword Planner یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی است که توسط گوگل برای یافتن کلمات کلیدی توسط تبلیغ کنندگان ارائه شده است. این یک منبع عظیم برای بازاریابان است حتی اگر نمی خواهید تبلیغات پولی را اجرا کنید.

به سادگی بر روی “Discover new keyword ideas” کلیک کنید و کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کنید. برنامه‌ریز کلمات کلیدی سپس فهرستی از ایده‌های کلیدواژه مرتبط با عبارت کلیدی اصلی شما را دریافت می‌کند.

best long tail keyword generators 12 - برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword)

می‌توانید میانگین جستجوهای ماهانه، تغییرات در حجم جستجو در ماه‌های اخیر، رقابت تبلیغ‌کنندگان و موارد دیگر را ببینید. داده های برنامه ریز کلمات کلیدی محدوده دشواری کلمه کلیدی مانند Semrush یا Ahrefs را ارائه نمی دهند. با این حال، می توانید فرض کنید که کلمات کلیدی با حجم جستجو و هزینه تبلیغات بالاتر رقابت سخت تری خواهند داشت.

یکی دیگر از مجموعه آموزش های سئو و بهینه سازی به اتمام رسید. امیدواریم این آموزش به جهت یادگیری برترین سازنده کلمات کلیدی طولانی (long tail keyword) برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد؛ اگر شما نیز آموزشی نخصصی درباره تولید کنندگان کلمات کلیدی دم بلند به صورت آنلاین بلدید میتوانید آن را در بخش کامنت ها مطرح کنید تا با نام شما این مقاله بروزرسانی گردد؛ همچنین ممکن است مقاله پنالتی شدن سایت در گوگل و نحوه رفع پنالتی سایت نیز برای شما کاربردی و مفید باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا