سیستم مدیریت محتواوردپرس

۷ قالب برتر وردپرس سئو فرندلی در سال ۲۰۲۳

7 بهترین قالب وردپرس سئو شده [پرفروش ترین قالب های پرمیوم]

یک وب سایت همیشه با در نظر گرفتن تبلیغات ایجاد می شود، به همین دلیل است که بهینه سازی سئو برای قالب وردپرس بسیار مهم است. همیشه بهتر است قالب های سئو پسند و یا سئو فرندلی را انتخاب کنید، مانند مواردی که در زیر معرفی کرده ایم.

بهترین قالب های وردپرس SEO Friendly برای رتبه بالاتر در SERP

برای هر وب سایت / وبلاگ؛ بهینه سازی موتور جستجو مهمترین عاملی است که باید قبل از انتخاب قالب وب سایت در نظر بگیرید که به سایت شما کمک می کند تا در نتایج جستجو لیست شود. این قالب ها سریع‌ترین قالب‌های وردپرس و فوق‌العاده برای سئو هستند که با قطعات غنی برای شناسایی تمام بخش‌های وب‌سایت شما و فهرست‌شده در SERP ارائه می‌شوند.

چگونه از یک قالب سئو پسند سود می برید؟

نکته این است که کد و ساختار یک قالب سازگار با سئو به‌علاوه برای مطابقت با دستورالعمل‌های گوگل برای وب‌سایت‌ها بهینه‌سازی شده است، به این معنی که چنین قالبی به شما کمک می‌کند تا به بالای نتایج جستجو برسید. کاربران معمولاً بیش از ۵ صفحه اول را مرور نمی کنند، بنابراین سایت شما باید در اولین صفحه باشد. این رتبه بندی عالی تبدیل آن را به هر طریقی افزایش می دهد.

با این حال، سئو دوستی تنها ویژگی جالب تم های لیست شده در اینجا نیست. همه آنها بر روی هسته CMS وردپرس ساخته شده اند، بنابراین سفارشی سازی و نگهداری وب سایت شما بسیار آسان خواهد بود.

در واقع، برای اجرای یک وب سایت وردپرس که بر اساس قالب TemplateMonster ساخته شده است، نیازی به داشتن پیشینه فنی قوی ندارید.

۷ تا از بهترین قالب های وردپرس سئو شده

انتخاب قالب های سازگار با سئو برای سایت یکی از اصلی ترین مواردی است که باید در هنگام توسعه وب سایت خود روی آن تمرکز کنید. تم ها نه تنها رقبا را تحت تاثیر قرار می دهند، بلکه این قالب ها همه بازدیدکنندگان شما را به خوانندگان معمولی تبدیل می کنند. پس قالبی را که مطابق با الزامات شرکت شما است بررسی و انتخاب کنید.

اینها بهترین قالب‌های وردپرس در سال ۲۰۲۳ مناسب سئو هستند تا وب‌سایت وردپرس شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در رتبه‌بندی بالا در رتبه‌بندی جستجو قرار دهند:

۱. قالب وردپرس Design Studio

seo friendly wordpress themes top best premium optimized 01 - 7 قالب برتر وردپرس سئو فرندلی در سال 2023

اولین قالب برتر وردپرس سئو فرندلی در سال ۲۰۲۳ Design Studio است.

یک قالب وردپرس حرفه ای برای یک استودیوی طراحی سایت. تم در رنگ های خاکستری ساخته شده است که برای چشم آسان است. عناصر زرد روشن به ایجاد یک سلسله مراتب واضح در سایت کمک می کنند. تم آماده شبکیه است، به این معنی که حتی در نمایشگرهای با تراکم پیکسلی بالا عملکرد و ظاهر پیکسلی کاملی دارد. چنین عملکردی غیر قابل سرزنش سایت شما را برای سال های آینده به روز نگه می دارد.

۲. قالب وردپرس Astronomy

seo friendly wordpress themes top best premium optimized 02 - 7 قالب برتر وردپرس سئو فرندلی در سال 2023

این موضوع با تکنولوژی بالا برای آزمایشگاه های علمی مطابق با آخرین استانداردهای وب توسعه داده شده است. برای سفارشی کردن آن نیازی به مهارت های گسترده کدنویسی ندارید. سازنده کشش و رها کردن TemplateMonster اجازه می دهد تا صفحات وب را به راحتی و بدون دست زدن به یک خط کد بسازید. همچنین می توانید از بیش از ۲۵ ماژول و کتابخانه ای از پیش تنظیم ها استفاده کنید. با مجموعه ای پیشرفته از گزینه های پیکربندی، کنترل کامل سایت خود را در دست بگیرید.

۳. قالب وردپرس Art School

seo friendly wordpress themes top best premium optimized 03 - 7 قالب برتر وردپرس سئو فرندلی در سال 2023

سومین قالب برتر وردپرس سئو فرندلی در سال ۲۰۲۳ Art School است.

اگر برای آموزشگاه هنری خود به وب سایتی نیاز دارید که شما را از رقبا متمایز کند، از این تم با طراحی به سبک آکواریل استفاده کنید. این قالب به شما این امکان را می دهد که از میان مجموعه وسیعی از گزینه های چیدمان و آزمایشات مربوط به ساختار صفحات خود را انتخاب کنید. با ذخیره طرح های مورد علاقه خود در یک کتابخانه داخلی، روند ساخت خود را سرعت بخشید و هر زمان که برای ایجاد صفحه جدید بعدی نیاز داشتید از آنها استفاده کنید.

شاید این مقاله نیز برای شما کاربردی باشد : ۱۵ افزونه مورد نیاز وردپرس که همه باید آنها را نصب کنند

۴. قالب وردپرس Advisto

seo friendly wordpress themes top best premium optimized 04 - 7 قالب برتر وردپرس سئو فرندلی در سال 2023

رنگ‌های مایل به سبز، این قالب مشاوره مالی با رشد و ثبات همراه است، که به شما کمک می‌کند تصویری قابل اعتماد از شرکت خود به صورت آنلاین بسازید. دکمه های فراخوان نئون یک یافته واقعی برای طراحان است. آنها بسیار وسوسه انگیز به نظر می رسند و میل شدید به کلیک کردن را تحریک می کنند. موضوع ماژول های محتوا را برای افزودن انواع محتوا به صفحه خود به شما ارائه می دهد. این شامل دکمه‌ها، تصاویر، گزارش‌های قیمت‌گذاری، فرم‌های تماس و موارد دیگر است. هر یک از ماژول ها دارای مجموعه گسترده ای از انتخاب ها برای تنظیم هستند که می توانید آن ها را تغییر دهید تا با سبک وب سایت خود مطابقت داشته باشد.

۵. قالب وردپرس SEO Strategy

seo friendly wordpress themes top best premium optimized 05 - 7 قالب برتر وردپرس سئو فرندلی در سال 2023

بهینه سازی سئو وب سایت ها اخیراً مطرح شده است. تعجب آور نیست زیرا مهم نیست که وب سایت شما چقدر زیبا باشد و چه محتوای عالی ارائه می دهد، اگر رتبه بندی سئو ضعیفی داشته باشد، هیچ کس آن را در شبکه پیدا نمی کند. آیا می دانید چگونه یک وب سایت را در اینترنت قابل مشاهده کنید؟ با کمک این قالب رنگی همه چیز را پخش کنید. به هر حال، سئو نیز آماده است زیرا این قالب یک تم سئو فرندلی وردپرس است، بنابراین تبلیغ آنلاین آن برای یک بازاریاب دشوار نخواهد بود.

۶. قالب وردپرس Houston

seo friendly wordpress themes top best premium optimized 06 - 7 قالب برتر وردپرس سئو فرندلی در سال 2023

قالب هیوستون به سبک رترو طراحی شده است. نویسنده از قاب‌ها، بافت‌ها، عکس‌های سیاه و سفید استفاده می‌کند که بر سبک منحصر به فرد موضوع تأکید می‌کند. این طرح دارای مگا منو در جعبه ابزار خود است. این راه حل قدرتمند با هدف ایجاد ظاهری بهتر و ناوبری حرفه ای سریع بدون هیچ گونه اطلاعات فنی است. این اجازه می دهد تا دسته ها، زیرمجموعه های خود را به راحتی با نمایش محتوای مختلف سازماندهی کنید.

۹. قالب وردپرس BitNews

seo friendly wordpress themes top best premium optimized 07 - 7 قالب برتر وردپرس سئو فرندلی در سال 2023

یک قالب وردپرس واقعا زیبا برای یک وبلاگ، مجله یا پورتال خبری. فضای سفید کافی و سادگی طراحی به کاربران اجازه می دهد روی محتوای سایت تمرکز کنند. با کمک گرفتن تصاویر متحرک ارائه شده است. این تم وردپرس با مجموعه عظیمی از ویجت‌های ممتاز بسته‌بندی شده است که برای ایجاد طرح‌بندی‌های غنی از ویژگی و مفید است. چرخ فلک پست ها، شبکه تصویر، نوار لغزنده ساده، عناوین دسته ها فقط چند مورد هستند. از ویجت ها و Live Customizer برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید و بررسی کنید که چگونه تغییرات در حالت WYSIWYG تأثیر می گذارد.

wysiwyg چیست؟ مخفف What You See Is What You کلمه پردازهایی که تصاویر صفحه ای تولید می کنند نمایش اطلاعات در حالت چاپ شدنی ، با تلفظ ((ویزی ویگ)) ، سرنام عبارت ‎”what you see is “‎ what you get ، یک روش نمایشی که اسناد و کاراکترهای گرافیکی را همانطوری که چاپ خواهند شد ، در صفحه مونیتور نشان میدهد که البته ممکن است کاملا دقیق نباشد به عنوان مثال ، برخی از برنامه ها میتوانند حالتهای مایل و سیاه حروف و کاراکترهای گرافیکی را البته با اندازه حروف از پیش تعیین شده ای به نمایش درآورند برنامه های دیگری نیز ، بخصوص در اپل مکینتاش ، میتوانند حروف و تصاویر گرافیکی را تقریبا مشابه نسخه چاپی نشان دهند ویژگی ‎ WYSIWYG بدون توجه به قابلیتهای برنامه ، سخت افزار تصویری خاصی نیاز دارد که بتواند در حالت گرافیکی نیز (علاوه بر حالت متنی) کار کند.

 

یکی دیگر از مجموعه آموزش های وردپرس به اتمام رسید. امیدواریم این آموزش به جهت یادگیری و شناخت ۷ قالب برتر وردپرس سئو فرندلی در سال ۲۰۲۳ برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد؛ اگر شما نیز قالب وردپرس که سئو فرندلی میباشد در موضوعات مختلف را، میدانید میتوانید آن را در بخش کامنت ها مطرح کنید تا با نام شما این مقاله بروزرسانی گردد؛ همچنین ممکن است مقاله بهترین روش افزایش سرعت وردپرس ۲۰۲۱ | هاست وردپرس نیز برای شما کاربردی و مفید باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا