رپورتاژ

دانلود فیلم های راسل کرو

image 1651265035 - دانلود فیلم های راسل کرو

راسل کرو Russell Crowe بازیگر، تهیه‌ کننده و نوازنده متولد نیوزلند است که بیشتر عمرش را در استرالیا زندگی کرده است. کرو بخاطر هنرمندی به عنوان فرمانده رومی، ماکسیموس دسیموس مِریدویس در فیلم حماسی، گلادیاتور (فیلم ۲۰۰۰) که توسط ریدلی اسکات ساخته شد مورد توجه بین‌ المللی قرار گرفت و برای این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، جایزه سینمایی انتخاب منتقدان برای بهترین بازیگر مرد، جایزه امپراتور برای بهترین بازیگری نقش اول مرد، جایزه محفل منتقدان فیلم لندن برای بهترین بازیگر نقش اول مرد را برنده شد و کاندیدای ۱۰ جایزه دیگر برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. راسل کرو در شهر ولینگتون زندگی میکند و پدر و مادرش علاوه بر بازیگری در کار هتل بودند. پدربزرگ مادری کرو، استن ویمس، فیلم‌ بردار بود که او یک جایزه برای فیلم‌ برداری فیلم جنگ جهانی دوم را برد. پدربزرگ پدری کرو، جان دابلدی کرو، اهل ورکسام در ولز، همچنین مادربزرگ مادربزرگ مادربزرگ مادرش مائوری بود. فیلم های کرو : رومپر استومپر (۱۹۹۲)، محرمانه لس آنجلس (۱۹۹۷)، ناخدا و فرمانده: آخر دنیا (۲۰۰۳)، مرد سیندرلایی (۲۰۰۵)، گانگستر آمریکایی (۲۰۰۷)، وضعیت فعلی (۲۰۰۹)، رابین هود (۲۰۱۰) ،بینوایان (۲۰۱۲)، مرد پولادین (۲۰۱۳) و نوح (۲۰۱۴). کرو تجسم ریاضیدان و برنده جایزه نوبل، جان اف نَش، در فیلم زندگی‌ نامه‌ ای، یک ذهن زیبا بود که جوایز متعددی برای او به ارمغان آورد. از جمله: جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش اول مرد، جایزه گلدن گلوپ بهترین بازیگر مرد فیلم درام و جایزه انجمن بازیگران فیلم برای بهترین بازیگر مرد. جهت ورود به آرشیو فیلم های راسل کرو کلیک نمائید.

معرفی فیلم های راسل کرو Russell Crowe

۱- ذهن زیبا

image 1651265072 - دانلود فیلم های راسل کرو

فیلم خارجی ذهن زیبا A Beautiful Mind به کارگردانی ران هاوارد محصول ۲۰۰۱ کشور امریکا است و ژانری بیوگرافی و درام دارد. نویسندگی این فیلم را آکیوا گلدزمن سیلویا ناسار بر عهده دارند و در این فیلم بازیگرانی چون راسل کرو اد هریس جنیفر کانلی ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : از اوج بدنامی تا اعماق تباهی، جان فوربس نش جونیور همه چیز را تجربه کرد. او که یک نابغه ریاضی بود، در اوایل کار خود به کشف شگفت انگیزی دست یافت و در آستانه شهرت بین المللی قرار گرفت. اما نش خوش تیپ و متکبر به زودی خود را در سفری دردناک و دلخراش برای کشف خود یافت. پس از سالها مبارزه، سرانجام بر تراژدی خود پیروز شد و سرانجام – در اواخر عمر – جایزه نوبل را دریافت کرد.

۲- گلادیاتور

image 1651265093 - دانلود فیلم های راسل کرو

فیلم خارجی گلادیاتور Gladiator به کارگردانی ریدلی اسکات محصول ۲۰۰۰ کشور امریکا و انگلیس است و ژانری اکشن و درام دارد. نویسندگی این فیلم را دیوید فرانزونی (داستان) جان لوگان (فیلمنامه) ویلیام نیکلسون بر عهده دارند و در این فیلم بازیگرانی چون راسل کروژواکین فینیکس کانی نیلسن ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : ماکسیموس یک ژنرال قدرتمند رومی است که مورد علاقه مردم و امپراتور پیر، مارکوس اورلیوس است. امپراتور قبل از مرگ، ماکسیموس را به جای پسرش، کومودوس، به عنوان وارث خود انتخاب می‌کند و جنگ قدرت، ماکسیموس و خانواده‌اش را محکوم به مرگ می‌کند. ژنرال قدرتمند نمی تواند خانواده اش را نجات دهد و از دست دادن اراده او به او اجازه می دهد تا اسیر شود و تا زمان مرگش وارد بازی های گلادیاتور شود. تنها آرزویی که اکنون به او دامن می زند این است که به اوج برسد تا بتواند به چشمان مردی که انتقامش را احساس می کند نگاه کند. دانلود فیلم با ترافیک داخلی از رسانه محبوب نیکی دیلی میتواند بهترین انتخاب باشد.

۳- نوح

فیلم خارجی نوح Noah به کارگردانی دارن آرونوفسکی محصول ۲۰۱۴ کشور امریکا است و ژانری اکشن و درام دارد. نویسندگی این فیلم را دارن آرونوفسکی آری هندل بر عهده دارند و در این فیلم بازیگرانی چون راسل کرو، جنیفر کانلی، آنتونی هاپکینز ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : در ابتدا چیزی وجود نداشت.» بنابراین، این نسخه از داستان با محوریت نوح (راسل کرو) آغاز می شود، مردی که خداوند به او سپرده است تا حیوانات بی گناه زمین را نجات دهد، زیرا طوفان بالا سیاره را از شر بشر پاک می کند. همانطور که گفتن ادامه دارد، می آموزیم که چگونه گناهان آدم و حوا از طریق پسرانشان قابیل و هابیل در طول نسل ها منتقل شده است، و چگونه فرزندان خواهر و برادر صالحشان شیث برای دفاع از خلقت سپرده شده اند. روزی در حین جستجوی غذا در کشور، یکی از نوادگان شیث، نوح، پدرش را می بیند که توسط یکی از نوادگان قابیل کشته شده است. در این روند، حق اولیای نوح از او ربوده می شود. چندین دهه بعد، نوح به عنوان پدر سه فرزند، رؤیایی را تجربه می کند که سیل بزرگی را پیش بینی می کند که زمین را فرا خواهد گرفت و هر موجود زنده ای را که بر روی خاک ایستاده است، نابود خواهد کرد. این بینش نوح را به جستجوی پدربزرگش متوشالح (سر آنتونی هاپکینز) می‌برد تا بتواند مأموریت خود را درک کند. وقتی دید دوم نشان می دهد که نوح قرار است کشتی عظیمی بسازد که برای پناه دادن به همه حیوانات زنده در طول طوفان بزرگ طراحی شده است، نوح، همسرش نعمه (جنیفر کانلی)، سه پسرشان شم (داگلاس بوث)، هام (لوگان لرمن) و یافث (لئو مک هیو کارول) و خواهر خوانده‌شان ایلا (اما واتسون) بلافاصله با کمک ناظران شروع به ساختن کشتی می‌کنند، نژادی از فرشتگان که به‌عنوان موجوداتی از نور خلق شده‌اند، اما در سنگ و گل آغشته شده‌اند و خدا آن‌ها را رها کرده است. تلاش آنها برای کمک به انسان در همین حال، به زودی خبر کار نوح به توبال-کائین (ری وینستون) می رسد، که ارتشی را برای انجام مأموریتی برای سبقت گرفتن از کشتی جمع آوری می کند و به هر قیمتی از طوفان آینده جان سالم به در می برد.

۴- نامتعادل

image 1651265116 - دانلود فیلم های راسل کرو

فیلم سینمایی نامتعادل یا روانی یا ناخودآگاه (Unhinged) فیلمی اکشن و مهیج، محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا به کارگردانی دریک بورت است و نویسندگی آن را کارل السورث برعهده داشته و بازیگرانی چون راسل کرو، کارن پیستوریوس، گابریل بیتمن، جیمی سیمپسون، آستین پی. مک‌کنزی، جولین جوینر، آن لیتون و مایکل پاپاجان در آن به ایفای نقش پرداخته اند. زنی به نام ریچل که می خواهد به موقع به محل کار خود برسد، پشت چراغ قرمز خیابان، با یک راننده ناشناس شروع به مشاجره لفظی می کند. دیری نمی گذرد که ریچل و تمام عزیزانش، هدف این راننده انتقامجوی نامتعادل در جاده قرار می گیرند. جهت دانلود سریال های جدید سایت نیکی دیلی را دنبال کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا